Gå til innhold

Elsker dere partneren deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, som i virkelig elsker? Må dere dvele med tanken eller klarer dere uten tvil å svare JA med en gang?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Tenkte JA med en gang jeg leste overskriften din.

Jeg elsker virkelig mannen min og kunne aldri tenkt meg en annen mann. Jeg er ferdig med å fly rundt og har funnet han jeg vil bli gammel med.

 

Ingen kan gjøre meg så forbanna som han, men ingen kan heller gjøre meg så lykkelig (med unntak av datteren vår da :) )

Skrevet

JA! Hvis du lurer på hvorfor jeg kan si dette uforbeholdent, kan jeg gjerne utdype.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Samme her. JA kom umiddelbart i hodet da jeg leste overskriften.

Han gjør meg til verdens lykkeligste person. Og ja vi har våre ups and downs, noen dager jobber man hardt med forholdet, andre dager går det på skinner av seg selv. Men i bunnen ligger en solid gjensidig kjærlighet, og det gjør at man alltid kommer seg ovenpå igjen.

Skrevet

Ja, selvfølgelig! :)

Etter ungen min er han den jeg elsker høyest i verden. :D

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det... Går mer og mer over til forakt..

Hans oppførsel og behandling av meg gjør at jeg nesten ikke tåler han mer.

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne skrive JAAAAA med store bokstaver og mange a´er! Men etter at vi fikk barn for et halvt år siden har ting gått raskt nedover. Skjønner ikke hva som skjedde, men jeg trodde jeg skulle leve sammen med han resten av livet. Nå klarer jeg bare ikke trynet hans... og i dag fortalte jeg at jeg hadde mest lyst til å flytte ut. Jeg kommer ikke til å gjøre det. Må jo kjempe litt for forholdet. Men det er utrolig vanskelig akkurat nå...

 

Jeg har vært på utkikk etter en mann som har de samme interessene som meg og trodde det var viktigst for meg. Men glemte å tenke på at vi er forskjellig som dagen er lang når det gjelder personlighet. Jeg er sterk og har skarpe albuer, mens han har dårlig selvtillit. Hans selvtillit økte ikke akkurat ved å få barn. Han har sunket skikkelig og klarer ikke å ta avgjørelser, har fullstendig beslutningsvegring og må støtte seg på meg i ALT som skjer. Og jeg er nok ikke beste medisin for han om dagen siden jeg heller trykker han lengre ned enn å få han til å bli tryggere på seg selv...

 

Nei, tror jeg stopper å skrive jeg... Hvis ikke kan innlegget bli litt langt ;-) Men skulle som sagt ønske jeg kunne skrive JAAAAA! Spør igjen om et års tid :-P

Skrevet

Jeg tror svaret må bli nei. Han er helt fantastisk. Snill, omtenksom etc etc. Men jeg har ikke veldig sterke kjærestefølelser for han nei.

Skrevet

NEI

ikke stoler jeg på han heller...

Skrevet

Jaaa!

Trenger ikke å tenke engang! :)

 

Jeg vet jeg aldri hadde klart å elske noen andre enn han.

 

 

Skrevet

ÅÅÅ ja! Han er helt fantastisk, pÅ de aller fleste mÅter (alle de som teller i hvert fall). Han er en snill, rolig og omsorgsfull kjæreste og far, og jeg er sÅ utrolig glad for at han er min :) Kunne ikke funnet en mann som passer meg bedre! Jeg er en hissig og stresset person, mens han alltid er rolig og avslappet :) Vi utfyller hverandre veldig bra.

Selvfølgelig gÅr forholdet litt opp og ned, men for det aller meste er ting bra :)

Skrevet

Ikke akkurat nå dessverre. :( Håper denne nedturen som har vart i snart et halvt år snart snur, og at vi får et ordentlig forhold igjen. Har vært sammen lenge og hatt det veldig bra, men går hverandre mer og mer på nervene nå:(

Må vel bare holde ut litt til og prøve å få forholdet opp og gå igjen. Jeg har jo elsket ham før, og han er fremdeles den samme personen, så jeg tror jeg kan svare ja hvis jeg får spørsmålet senere.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Skulle ønske jeg ropte ja med en gang.. Men det stadiet har vi desverre glidd fra, håper å nå det igjen..

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Blir trist av å lese at det er fler som svarer nei enn ja på denne tråden jeg :(

Skrevet

Vil bare tilføye at det å elske noen handler like mye om innstilling som noe annet. Ingen går rundt med stormende følelser hver dag. Skulle det handlet om begjær 24/7, hadde vi vært ille ute hele gjengen.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Vil bare tilføye at det å elske noen handler like mye om innstilling som noe annet. Ingen går rundt med stormende følelser hver dag. Skulle det handlet om begjær 24/7, hadde vi vært ille ute hele gjengen.

 

Sant, og hadde samboerens innstillinger vært å vise litt mer respekt, og vært mer aktiv i familielivet, så hadde saken stilt seg anderledes her, men desverre så er det ikke slik lenger, det var en gang, men det hele blir mer defust for tiden :( Prøver jo å kjempe frem til der vi var, men ikke lett når mannfolket svikter gang på gang.

Skrevet

Ja, for meg så handler det å elske min kjære like mye om respekt, forståelse, støtte, lojalitet og tillit. Altså, det er de tingene han gir meg som er viktigst, mye viktigere enn konstant begjær og forelskelse.

De to sistnevnte går i bølger, men for å kunne kjenne ekte kjærlighet, må de førstnevnte ligge i bunn- alltid.

Skrevet

Ja, i 10 år:) og regner med 40 til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...