Gå til innhold

NÅ er jeg nervøs nå.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sms fra sønnen på 17 år. Må snakke med dere i kveld. Ok?

Væææææ... dette høres alvolig ut.

Jeg sendte svar tilbake. Er du kriminell, droppet ut av skolen eller skal du bli pappa?

Fikk nei til svar..

Han pleier ikke å sende sånne sms til meg, prate gjør vi men da tar vi det der og da. Nå ble det nok litt skremmende fordi han tydeligvis har noe superviktig han må si oss. Normalt sett så er det han og jeg som snakker sammen, nå vil han ha med stefaren (ikke noe trøbbel dem mellom asså) også.

Hmmm... han har vært litt grinete i det siste... Tenker så det knaker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdater oss når du vet da:)

Skrevet

Er han homofil? ;-)

Tanken har streifet meg. Finnes ikke et feminit trekk med han, bortsett fra at han er pirkete med håret sitt. Skikkelig mandig gutt som trener trener muskler så og si hver dag. MEN er han homofil så gjør ikke det noe for meg og det vet han. Vi har diskutert homofili mange ganger så hva vet hva mitt synspunkt er i den saken.

Skrevet

Jeg kjenner iallefall ingen femi homofile, samtlige er skikkelige mannemenn. Såeh...

Skrevet

kanskje han skylder penger? (spilleavhengighet eller noe annet)

Skrevet

Kanskje han vil studere i utlandet eller bli med i Fredskorpset?

Skrevet

Eller kanskje han har ødelagt noe? hmm..

Skrevet

Uansett hva det er synes jeg det er flott og modent av han å vil ta det med dere.

Håper mine gutter vil komme til meg når det blir så store :)

Lykke til (og du har jo utlukket de "verste problemer")

Skrevet

Kanskje han skal gift seg?

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Nysgjerrig som jeg er så håper jeg du oppdaterer oss, hi ;)

Skrevet

Høres ut som om han skal spørre om penger eller noe sånt. Hva skjer da HI?

Skrevet

Da hadde jeg vært litt spent også, og håpet at det gjaldt en eller annen ting som er en big deal når man er tenåring, men et "åh, var det bare det!"- sukk når man er tenåringsforeldre.

Skrevet

Å ble nyfiken selv her jeg nÅ:/

Skrevet

Hva var det daaaa?? Nysgjerrige vi alle sammen:)

Skrevet

Kanskje han ønsker å ta et år i utlandet som utvekslingsstudent og vil snakke om finansiering av det med dere....

Eller han vil ha deg til å følge han til tatoveringssjappa og gi tillatelse til en tatovering selv om han er under 18 år?

Skrevet

nysgjerrig jeg og gitt :) håper ikke det var en vanskelig nyhet HI :)

Gjest sug lut
Skrevet

Been there... skummelt hver gang. Men har vist seg å være mindre ille enn jeg frykta de fleste gangene, alt som kan ordnes med penger, prat eller hjelp er overkommelig. Håper det ikke er noe verre for dere heller.

Skrevet

Fikk du pratet med sønnen din. Hva var det ha ville?

Skrevet

Det alle damene her egentlig mener, er "SVAR FOR FAEN! VI FIKK IKKE KJØPT SE OG HØR DENNE UKA!"

Skrevet

Dytter.. Jeg ble nysgjerrig jeg også! :)

Skrevet

jeg og.. etter å ha lest.

Skrevet

Haha, ble nysgjerrig jeg også. Og benekter det ikke. :P Håper ikke det var noe ille. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...