Cinnamon4 Skrevet 6. august 2012 #26 Skrevet 6. august 2012 Jeg har Sony Ericsson Xperia Arc, er superfornøyd. 8,1 mp kamera, tar supre bilder. Enkel å bruke, ikke noe fiks faks. Jeg er som HI, hater iPhone, har prøvd sambo sin, men vil bytte tilbake dagen etter. HTC fikk jeg heller ikke dreis på. Nå skal det sies at jeg har hatt SE siden min andre mobil, den første var Nokia. Jeg vil aldri ha noe annet. Logisk og enkelt oppsett.
una1 Skrevet 6. august 2012 #27 Skrevet 6. august 2012 Hva med Huawei? Jeg har selv Huawei nå, ca ett år gammel, og i oppsett og alt er db ganske lik samsung s ll. Huawei har nå komt med en ny: ascend p1 som i følge tester på nettet kan måle seg med de nyeste til både samsung og htc i alt, bortsett fra prisen:-P Den er myyye billigere!! Min neste mobil blir helt klart en ascend:-)
Cat.68 Skrevet 6. august 2012 #28 Skrevet 6. august 2012 Samsung Galaxy s2. helt suuupr telefon tar fantastiske bilder og er skikkelig rask og suuuper enkel ibruk. Batterikapasiteten er ikke så dårlig heller som de skal ha det til hvis man skruer av 3g feks så lenge man ikke bruker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå