Gå til innhold

hvilken smarttelefon anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en som ikke er dyr, som er lett å forstå og trenger ikke all mulig teite ting på den.... trenger den til å ringe, sms, mms, ta bilder og sjekke mail og enkel internettbruk. Ikke iphone!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke Iphone?? Det er jo en fantastisk tlf!!

Skrevet

fordi batterikapasitet blant annet er skikkelig ræv har jeg hørt. Også fordi jeg bare har bestemt meg for å ikke ha det :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Fornuftig valg å unngå eple-produkter. Jeg vil ikke bindes opp til i-meg her og i-meg der.

 

Valget er enkelt, spør du meg: HTC! Genialt enkel, men samtidig store og mange muligheter. Har Sensation, ønsker meg den nye One.

Skrevet

Helt klart Samsung Galaxy SII.Den er super,kjenner 4 som har den og alle er superfornøyde.Forøvrig ingen smart tlf med veldig god batterikapasitet,er vel også fordi man bruker den hele tiden til så mye mere enn bare en tlf..

Skrevet

Batterikapasiteten er overhodet ikke skikkelig ræv altså :) HTC har dårligere kapasitet og Samsung har ca lik.

Det er Iphone som er desidert lettest å forstå, men hvis du skal være antiApple av prinsipp så er HTC billigst og Samsung desidert best i test.

Forøvrig høres det ikke ut som du trenger en smartphone. "Teite ting" er jo hovedgrunnen til å ha en smartphone. Du får andre telefoner som tar kjempebra bilder og som du kan sjekke mail og surfe på nettet med, og de er helt fri for "teite ting".

Skrevet

Grunnen til at jeg må ha en smart telefon er fordi jobben krever det... dessuten ser det lekkert ut, og kjenner jeg meg rett så kommer jeg til å like teite ting :) Men jeg kan ikke ha en avansert tlf, da blir jeg bare sint! :) Takk for svar.

 

HI

Skrevet

Har hatt både samsung galaxy s2 og htc, og vil si det er mye dårligere batterikapasitet på dem enn iphone. Ender alltid tilbake på iphone, har min 4 nå og ingen planer om å prøve noe annet igjen med det første. Samsungen er super den og, men batteri holder som sagt dårligere, og den bruker laang tid på å lade. HTC er jo mer avansert igjen.. Ville vurdert iphone ;-) Hva med sony ericsson xperia arc? Høres ut som en grei tlf til det bruket.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg har iPhone og er svært fornøyd :)

 

Har slått av det meste som drar unødvendig mye batteri, den er enkel å bruke, tar gode bilder og den er en pålitelig telefon, etter min erfaring.

Skrevet (endret)

HTC! Har hatt HTC disire HD, nå har jeg nye One X - Storfornøyd <3

 

Velg en Android telefon. De er veldig like. og veldig enkle. Finner du frem på en Android telefon, finner du lett frem på en annen, selv om det er et annet merke på telefonen :)

Endret av Tullsjura
Skrevet

Jeg har en sony ericson experia active, og den er jeg kjempefornøyd med..... støt og vannsikker og utrolig enkel.....

Skrevet

For guds skyld, IKKE velg Nokia N9!!

 

Og skulle du gå for det, da kan du Få min. Ellers pælmer jeg den i veggen snart :P

Skrevet

Velg androide! Både HTC og Samsung er fantastiske! Men aldri velg IPhone, jeg har selv IPhone å treger meg ihjel. Men IPhone er du låst til apple, kan ikke gjøre en dtit:-@

Skrevet

Grunnen til at jeg må ha en smart telefon er fordi jobben krever det... dessuten ser det lekkert ut, og kjenner jeg meg rett så kommer jeg til å like teite ting :) Men jeg kan ikke ha en avansert tlf, da blir jeg bare sint! :) Takk for svar.

 

HI

 

Hvis du vil ha det enkelt velger du iphone. Kan si mye godt om alle de andre, men når det kommer til brukervenlighet så er det iphone som gjelder. Du har kanskje ikke så mange muligheter som med de andre, men på samme tid har du heller ikke så mage muligheter til å klusse det til. Iphone bare virker, rett ut av eska.

Skrevet

Jeg er superfornøyd med min nokia lumia :)

Skrevet

Hmm . Om kriteriet ditt er at den skal være enkel i bruk hadde jeg valgt iPhone uten å blunke. Genialt enkelt.

Skrevet

Jeg er superfornøyd med min nokia lumia :)

 

Kameraet er veldig bra, og mailen er genial :) Like enkelt som sms.

Skrevet

Har iPhone og elsker det.

Batteriet mitt er ikke dårlig. Jeg bruker tlf MYE (surfer på nett, spiller, Mail, meldinger, facebook, instagram, babyoppdateringer osb) men ikke så ofte til telefon da ;) Ville aldri valgt noe annet enn iPhone, rett og slett fordi Apple kan det der med å få folk forelska i produktene sine :)

Jeg har hatt gode andre telefoner, men det kan ikke sammenlignes med iPhone altså ;)

Skrevet

Skjønner ikke hva dere mener at man binder seg opp til Apple med iPhone. Vi har pc på jobb og iPhone som smarttelefon. Går fint å synkronisere, MEN det er litt ekstrajobb for de på IT, uten at jeg vet akkurat hva. For oss brukerne merker vi ingen forskjell.

Skrevet

Jeg har ein 2 år gammel gutt som finner frem spillene selv og spiller de. Han kan også sette på musikk selv. Dette sier vell alt om brukervenligheten til Iphone. Så om det skal være enkelt, hadde jeg gått for iphone.

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Ååå.... Herregud Daredevil. Reklamere for en drittside på internett på ett forum for gravide og mødre.

Skrevet

Skal du ha en tlf som er enkel og ikke for avansert så gå for iPhone kjære deg. Jeg elsker iPhone's enkelhet. Trenger ikke stille inn på greier, man finner lett frem og alt er enkelt. Også kan du velge gøye apps og andre dubbeditter. ALLE smart telefoner med stor skjerm bruker mye batteri. Det er bare sånn det er. Jeg legger min telefon til lading hver kveld så har jeg fullt batteri om morgenen. NULL stress! Ja du binder deg litt til iTunes osv, men er det noe problem da? ITunes er oversiktig og grei, og veldig enkel.

 

Den har mail og internett og alt det andre du ønsket. Badabing badabom. :)

Skrevet

Haha DareDevil, en skikkelig anti-iPhone blog.

 

HI, det høres ut som om du trenger en iPhone, og det sier jeg ikke fordi jeg er apple-frelst men fordi den oppfyller kriteriene dine.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...