Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg blir så satt ut: I barnehagen vår er det et par som har en sønn som går på avdelingen til sønnen min. Pappaen er 52 og mammaen er 29. Og de har faktisk akkurat fått barn nr 2. Det er så sykt! Over 20 år mellom dem.. Jeg tenker bare..: Bestefar! Ekkelt. Stakkars barn.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Jeg finner faktisk ikke ord, HI. Håper virkelig du tuller!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Hva er galt med det?? Pappa på 52 år lever sikkert 30 år til.... Og selv om man er ung, har man ingen garanterier.
Grynet:) Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Finnes noen bra sexy grandpa's der ute! George Clooney fyller 52 i år..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 OI DET VAR GAMMELT! :( Or not Min mor er 52, og sprek som bare det! Evt, skal du kanskje bare passe dine egne saker så lenge de er istand til å ta seg av barna sine?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Skal vi se : 1+1=2 Fra kua får vi melk Og det viktigste for barna er at pappaen ikke er mye eldre enn mammaen. For faen, skjerp deg HI. Det er pga sånne som deg at det blir mobbing blant barna.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Du må leve i en utrolig snever verden! Kanskje dette barnet har to foreldre som elsker hverandre, har et harmonisk og godt hjem, to gode foreldre. Og så drar du inn at det er 20 år mellom foreldrnene. So what???? Tenk på ALLE de barna som vokser opp i konfliktfylte hjem, skilsmissebarn, omsorgssvikt m.v....og så drar du frem alder på da far?? Du må enten være veldig ung og uerfaren....eller rett og slett stokk dum. Kanskje begge deler?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Hadde tatt Clooney, glatt, når som helst!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 Så flott at barnet har fått søsken da, så slipper de være alene om å måtte oppleve nedsettende kommentarer fra folk med små liv.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 Men seriøst da ! Tenk så flaut for barna når de går ute blant folk da.. Med den gamle pappaen! De får sikkert høre mange ganger at andre tror at det er bestefaren deres. Stakkars barna. HI.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #13 Skrevet 26. april 2012 Skal vi se over saken HI? Hadde det ikke vært for den "gamle gubben" og den "unge mora" så hadde vel aldri barna vært her idag??
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 Alder er nok ingen hindring for kjærligheten. Kjenner noen der mammaen er i starten av 20 årene og pappaen snart runder 50 og det kunne ikke brydd meg mindre..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #15 Skrevet 26. april 2012 Svar på spørsmålet da, HI. Hvor gammel er du? 17 år?? Da skjønner jeg at 52 høres gammelt ut for deg!! For oss andre som har litt mer livserfaring så skjønner man fort at 52 år ikke er gammel overhodet! Er jammen ikke rart det er mobbing blant barn når noen barn vokser opp med foreldre som er så "grunne" i sine verdier og syn. Jeg vil heller si, HI: STAKKARS dine barn som vokser opp under så enkle kår....
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #16 Skrevet 26. april 2012 Men seriøst da ! Tenk så flaut for barna når de går ute blant folk da.. Med den gamle pappaen! De får sikkert høre mange ganger at andre tror at det er bestefaren deres. Stakkars barna. HI. Det er vel ikke akkurat dt verste man kan oppleve. Kanskje ikke så kult om andre kommenterer at mamman var da altfor ung da hun fikk barn heller. Stakkars barn av uansvarlige tenåringe som ikke ha hørt om prevensjon. Sier ikke at det er deg, men det er sikkert flere kommentarer den veien.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #17 Skrevet 26. april 2012 Hvis dette er et seriøst innlegg blir jeg faktisk redd over hvor enkle folk det finnes der ute!! Jeg hadde en barndomsvenninne hvor begge foreldrene var godt over 40 år da hun ble født! Hun har hatt en fantastisk oppvekst med foreldre som har stilt opp 150% på alle aktiviteter, skole, venner m.v. Alltid vært tilstede, det var alltid åpent hus der. Moren hennes var alltid den vi gikk til når vi fikk trøbbel... Og hun har begge foreldrene sine i live idag og de er kjærlige, gode og omsorgsfulle besteforeldre til sine 3 barnebarn. Jeg tipper at HI er toppen 22 år...og en smule enkel, ja. Og enig med hun over: Stakkars barn som vokser opp med så enkel mor.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 26. april 2012 #18 Skrevet 26. april 2012 La oss sette det litt i perspektiv, hi.. Hva tror du er viktigst for et barn? To 19-20åringer som er rett ut av videregående, ikke ordentlig etablert verken på arbeidsmarked eller boligmarked. Ikke fått spart opp noe særlig penger, gjerne litt umodne og de fleste forhold har en tendens til å gå istykker osv (snakker ikke om ALLE 20åringer, for det er jo forskjell der som i alle aldere, men som OFTEST gjelder dette for 20åringer) ELLER en 29åring og en 52åring som begge har opparbeidet seg livserfaring, har etablerte jobber, sikkert litt egenkapital og har "vært ute en vinternatt før" sånn at de vet litt mer om hvordan livet funker? Du skjønner, man forandrer seg utrolig mye i alderen 20 til 25 år, er gjerne da man vokser opp. Men når man drar seg mot 30 så har man begynt å få en forståelse for hvem man er og har blitt voksen. Hadde du reagert om dama er 32 og mannen er 49? Høres det veldig ille ut når begge er voksne mennesker? Det er jo bare 3 års forskjell+/- på deres egentlige alder..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #19 Skrevet 26. april 2012 HI her. Jeg kjenner faktisk flere som syns dette er helt psyko. Og det er sikkert mange her inne som er enige med meg. Ser dere for dere at pappaen kommer til å spille fotball med sønnen om 10 år, når han er over 60?? Neppe. Disse barna kommer til å måtte hente pappaen sin på gamlehjem når de skal konfimere seg. Kall meg bare enkel men jeg syns faktisk dette og jeg er ikke 22 eller 19 år.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #20 Skrevet 26. april 2012 Skal vi se : 1+1=2 Fra kua får vi melk Og det viktigste for barna er at pappaen ikke er mye eldre enn mammaen. For faen, skjerp deg HI. Det er pga sånne som deg at det blir mobbing blant barna. Hallo. Alle vet att de brune kuene gir SJOKKOMELK, trodde alle visste det... Ikke bare hvit melk.. Dere er så DOMME!! Og noen får faktisk melk me jordbær smak fårde di spiser jordbær!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #21 Skrevet 26. april 2012 HI her. Jeg kjenner faktisk flere som syns dette er helt psyko. Og det er sikkert mange her inne som er enige med meg. Ser dere for dere at pappaen kommer til å spille fotball med sønnen om 10 år, når han er over 60?? Neppe. Disse barna kommer til å måtte hente pappaen sin på gamlehjem når de skal konfimere seg. Kall meg bare enkel men jeg syns faktisk dette og jeg er ikke 22 eller 19 år. Vet du hva psyko betyr da HI?
magica fra tryll Skrevet 26. april 2012 #22 Skrevet 26. april 2012 Uffameg, barna mine må nok hente begge foreldrene på gamlehjem til konfirmasjonen. Gamlehjem i 60-åra,ja...hehe-ikke så lenge til det
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #23 Skrevet 26. april 2012 Det er helt sikkert flere som deler ditt syn, men det er ikke dermed sgt at det er majoriteten. Hvorfor kan ikke menn over 60 spille fotball, egentlig? Det er klart man generelt sett har mer energi i yngre alder, men det betyr ikke at man skal på gamlehjem før fylte 70. Jeg har trent mange på over 60 og 70 som er utrolig spreke. For noen år siden syntes jeg de var "gamle", men jeg har erfart at det ikke trenger å være tilfellet.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #24 Skrevet 26. april 2012 Det som er dårlig gjort er når min bestefar startet på kull nr 2 som 65 åring. Stakkar unge... Han er 71 år nå og har en gutt på 6 år... Det er en smule ego fra han sin side må jeg si.. Men guttungen har det jo bra med han da Da virker jo 52 som reine "ung folan". He he.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #25 Skrevet 26. april 2012 Kjenner folk på 74 i full jobb. Tar språkkurs og reiser til utlandet. Ikke mye gamlehjem der i gården nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå