Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #26 Skrevet 26. april 2012 Bruker Origins sin. Eneste jeg har funnet som er parabenfri og som ser OK ut...
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. april 2012 #27 Skrevet 26. april 2012 Maxfactor i sånn.. flat krukke holdt jeg på å si. Veldig god konsistens. Bruker natural, den passer fint til min hud. Legger også litt foundation nedover halsen. Bare et tynt lag for at det ikke skal bli så stort skille. Eneste jeg ikke liker med den er at den sitter ikke så lenge. Så etter noen timer må jeg gjerne legge den på på nytt igjen,
bamby Skrevet 26. april 2012 #28 Skrevet 26. april 2012 Har alltid slitt med å finne en som passer huden min, enten er de for fete/oljete/tørre/ekle og jeg har vel testet så og si ALLE forskjellige typer. For ikke så lenge siden kom jeg over FIT ME, og må si jeg elsker både foundationet, pudderet, rougen og dekkstiften. Måten det føles på huden, ser ut, og hvordan det er å påføre er virkelig bra. http://www.maybellin...e/products.html - selger de egentlig over alt :-) Ja enig, den dekker meget naturlig, men nok! kjempefornøyd med den! uten tvil min favoritt nå ønsker jeg noe mindre dekkevne, er BB-cream fra Garnier fin også! Begge har de på Vita m.m
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå