Gjest sug lut Skrevet 24. april 2012 #26 Skrevet 24. april 2012 Koos deg Det er deg vel unt etter et besøk hos onkel tannlege med null hull! Minner meg på at det er på tide for meg og, jaggu meg mange år siden sist... Uansett, kos deg på balkongen, få på plass vegg-til-vegg teppet igjen, og nyt kveldssola. Ikke det minste misunnelig, her jeg er på farten til to fjøs, penicillinsprøyter, foring og generelt mitt bidrag til dyrevelferden. Oj kult, er du veterinær?
Gjest sug lut Skrevet 24. april 2012 #27 Skrevet 24. april 2012 Jeg tenkte først det, men så var det det med TO fjøs og sprøyter... Høres veldig bra ut, spør du meg, å bli kvitt studielånet er var en god dag her også... men jeg måtte altså betale det ned
Studine mevik Skrevet 24. april 2012 #28 Skrevet 24. april 2012 Siden jeg er avhengig av logiske svar på ting så må jeg si at det virker logisk at man får melketenner i den tiden hvor kosten stort sett består av melk og siden disse tennene er små og passer godt i munnen på spedbarn men er for små til et større barn så detter de ut i tur og orden og vi får store tenner til å spise skikkelig mat med(les biff) og når man blir gammel og pesnjonist får man nye tenner av tannlegen i form av gebiss. Altså 3 sett tenner:D
Gjest overlord Skrevet 25. april 2012 #29 Skrevet 25. april 2012 Ikke vet jeg, men jeg har nettopp lært noe annet om melketenner: dersom man legger tennene under puten istedenfor i et vannglass så får man sedler istedenfor mynt. Iallefall ifølge mitt kjære fadderbarn på 7 år. Heldigvis fortalte han dette til mine barn, så nå er dette en etablert sannhet også her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå