Gjest Mentha & Junior Skrevet 22. april 2012 #26 Skrevet 22. april 2012 Hmm kjenner jeg gruer meg veldig til nr 2, så dette var nyttig for meg å lese! Det er såpass ille at jeg har vurdert å stoppe på én for at vi skal få litt rolige liv. Men så ser jeg jo hvor stor glede junior har av andre barn, og da har jeg ikke hjerte til å gjøre det mot han. Så det blir nok en til her i huset, men når, det vet jeg ikke. Jeg har en veldig snill unge, som virkelig klarer seg meget bra selv, til å være 15 mnd. Men jeg blir fort sliten og stressa, og kjenner innimellom at det største marerittet må være å ha et barn til. Men det er vel noe som går seg til når man blir vant med det - håper jeg
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #27 Skrevet 22. april 2012 JA 2 barn er som hundre! 1 barn er som piece of cake, og det synes vi enda om vi bare har hjemme 1 av barna. Men vi har 2 krevende barn da, et med adhd og mye sjalusi/krangling. Når det er sagt, veldig glad jeg har fått min 2 vakre barn, men det holder:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2012 #28 Skrevet 22. april 2012 Hmm kjenner jeg gruer meg veldig til nr 2, så dette var nyttig for meg å lese! Det er såpass ille at jeg har vurdert å stoppe på én for at vi skal få litt rolige liv. Men så ser jeg jo hvor stor glede junior har av andre barn, og da har jeg ikke hjerte til å gjøre det mot han. Så det blir nok en til her i huset, men når, det vet jeg ikke. Jeg har en veldig snill unge, som virkelig klarer seg meget bra selv, til å være 15 mnd. Men jeg blir fort sliten og stressa, og kjenner innimellom at det største marerittet må være å ha et barn til. Men det er vel noe som går seg til når man blir vant med det - håper jeg 20.35 her igjen. Jeg blir også fort sliten og er egentlig ganske lat. Tenker mange ganger at jeg bare egentlig burde fått 1 barn..er ikke noe mamma som leker på gulvet med barna mine osv osv, men på en annen side så er det viktig med søsken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå