Gå til innhold

Frekt middagsbesøk, eller er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å herregud er det mulig!?? Om jeg mot formodning ikke skulle likt lemonaden sÅ hadde jeg faktisk drukket den opp likevel og funnet meg vann i springen etterpÅ. Hadde ikke falt meg inn engang Å skulle savne dessert, brus osv. Jeg hadde nok ikke invitert henne igjen. Enkelte har ikke vanlig folkeskikk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje jeg ikke ville vært den som akkurat økte kontakten med denne venninna..... hun høres ikke helt god ut synes jeg.

Og ja, det er utrolig frekt - slik oppfører man seg ikke når man er på middagsbesøk i det hele tatt!

Skrevet

Følte bare for å kommentere her.. selv om jeg er nesten tom for ord. At noen kan oppføre seg sånn er bare helt uvirkelig for meg. Hadde aldri gidda å invitert henne igjen. Du høres ut som en kjempe god venn, fy søren... Inviterte henne og diska opp middag for å være snill med henne. Og så oppfører hun seg slik... Det går bare ikke ann!

Når man er en gjest og er invitert på middag, så setter man virkelig pris på det man får. Man kommer ikke å forventer ting!!!

Hev deg over dette og drit i å invitere henne mer.. fyy søren. Kjenner jeg ble litt små hissig av å lese dette!!

Du fortjener virkelig bedre enn dette :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...