Gå til innhold

Har dere fått innkallelse til ordinær ultralyd?


lille_Harepus

Anbefalte innlegg

Kjekt å vite at Ahus henger litt etter.. Jeg var på 1. Kontroll forrige mandag, papirene ble sendt inn da. Legen anslo rundt 6. juni, i søknaden vel å merke. :)

 

Ja det var det de sa til meg også. Men jeg ville ringt de innen du er ferdig med uke 16. Deg var det jeg fikk beskjed om av legen. Tok jo over en måned for meg før jeg hørte noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt å vite at Ahus henger litt etter.. Jeg var på 1. Kontroll forrige mandag, papirene ble sendt inn da. Legen anslo rundt 6. juni, i søknaden vel å merke. :)

 

Ja det var det de sa til meg også. Men jeg ville ringt de innen du er ferdig med uke 16. Deg var det jeg fikk beskjed om av legen. Tok jo over en måned for meg før jeg hørte noe...

 

Takk for tips :) jeg får ringe innen 17. Mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16 fullgåtte i morgen (17 i følge papirene fra legen). Har purret og purret, men ser ikke ut til at det blir noen UL på meg denne gangen, for de klarer altså ikke å sende papirene til sykehuset (evnt klarer ikke sykehuset å faktisk åpne konvolutten).... Litt kjipt, men etter tlf jeg skal ta i dag gidder jeg ikke å mase mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj sitter her i kue 15 og ikke fått noe papirer enda heller .. og er skuffet over lege og jordmor med enorme vente lister 6 uker for første lege time så da jeg var der første gang var jeg i uke 12 jordmor time har jeg fått i uke 19 ... ikke hørt om det er liv inni der enda engang .. skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æsj sitter her i kue 15 og ikke fått noe papirer enda heller .. og er skuffet over lege og jordmor med enorme vente lister 6 uker for første lege time så da jeg var der første gang var jeg i uke 12 jordmor time har jeg fått i uke 19 ... ikke hørt om det er liv inni der enda engang .. skuffet...

:))) fått savr 11 juni er dagen gleder meg ................
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk innkallelse etter å ha ringt å etterlyst det. Skal 13.juni på den vordene fars bursdag:) Krysser alt jeg eier og har for at han får kun gode nyheter i bursdagsgave:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringt AHus 2ganger, har kun fått bekreftet at jeg ikke er tildelt time enda.. Har fått et direktenummer, men har ikke truffet på telefontiden enda. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordinær ul på Ahus 5 juni .

Vil være 20 uker da, synes det er i seneste laget.

Men har vært på tidlig ul 12 uker og kjent liv hele veien.

Så er rolig på at alt er bra så langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har time til ultralyd 20. juni, er da i uke 19!

Jeg fikk time på sykehuset, da jeg var på tidlig UL for fastsettelse av hvor langt svangerskapet hadde kommet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...