Gå til innhold

Har dere fått innkallelse til ordinær ultralyd?


lille_Harepus

Anbefalte innlegg

Jeg venter enda på min, og lurer på når dere andre november mammaer skal på ordinær ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja der lurer jeg på noe også var på første svangerskaps kontroll torsdag er i uke 11 ... fikk beskjed om å ordne ny time sjøl i uke 16/17 hos jordmor .. ble ikke tatt opp u lyd.. da jeg vel var hjemme kom spm... blir det sendt rekvisisjon til u .lyd. etter første kontrolll eller bør jeg ringe doktoren har hun glemt det ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får tildelt fødeplass får du time til ul på det samme sykehuset.sånn var det hvertfall på riksen. Hvis ikke legen har har bestilt fødeplass enda,kan du gjøre det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen har sendt brev til haukeland ang. ul. Men har ikke hørt noe enda. Skal føde på kk i bergen så trenger ikke søke på fødeplass, men lurer veldig på hvor innkallingen min blir av. Har dere fått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på kontroll i uke åtte hos legen, og da sendte han henvisning om UL mens jeg satt der, fikk brev i posten fra sykehuset samme uka. men er så lenge til, ikke før i begynnelsen av juni. vil se nurket snart :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du får tildelt fødeplass får du time til ul på det samme sykehuset.sånn var det hvertfall på riksen. Hvis ikke legen har har bestilt fødeplass enda,kan du gjøre det selv!

 

har fått innkalding til ul på orkanger jeg( 21 mai), men den fødestua blir jo nedlagt 1 juni. synes dette er litt rart jeg da. men men, bare jeg får ul skal jeg være happy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time til ordinær ul 16. juni, fikk brevet i posten tidligere denne uka... Kom fort synes jeg, hadde ikke regnet med det så tidlig. Også har jeg time til tidlig ul til fredag, så gleder meg til den... Kunne få vite at alt forhåpentligvis er bra med den lille i magen, og puste litt lettere ut.... Blir spennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time til ordinær UL 22.juni og skal i tillegg inn i midten av mai (12 uker) pga IVF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått time på KK i bergen 12.juni, men er da 19+2, så håper på å få flyttet den frem litt. Her var det legen som sendte inn etter første kontroll ja. Brevet kom sent forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått brev også. Har fått time 1 juni, og da er jeg 18++ er ikke helt sikker på akkurat hvor mange dager. Puster litt lettere, godt å ha en dato å forholde seg til selv om det er lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det før dere fikk svar? Jeg var på første kontroll for over tre uker siden og har enda ikke fått noe brev... Er kjempeusikker på om legen min har gjort jobben sin. Ringte i tillegg legesenteret for å få svar på alle blodprøvene jeg tok og der sa de at de kun hadde sjekket blodtypen min.... Er ikke det litt lite da...?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart tre uker siden jeg var på kontroll å, har ikke hørt noe mer. Var lite med bare blodtyping.. Tok mange flere jeg. Hemoglobin, fertitin, syfilis, rubella, hiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg trodde jeg også tok... Fylte opp flere "glass" så ble overrasket da de sa det kun var blodtype... Men skal til jordmor i morgen så får håpe hun kan svare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ja der lurer jeg på noe også var på første svangerskaps kontroll torsdag er i uke 11 ... fikk beskjed om å ordne ny time sjøl i uke 16/17 hos jordmor .. ble ikke tatt opp u lyd.. da jeg vel var hjemme kom spm... blir det sendt rekvisisjon til u .lyd. etter første kontrolll eller bør jeg ringe doktoren har hun glemt det ????

har sjakka med legen ulyd blir bestilt etter første legetime automatisk!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk innkallelsen en knapp uke etter legen sendte den inn - har fått time 6 juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke fått noe innkallelse.. Kanskje jeg burde ringe legen og dobbelskjekke? Var på første kontroll uke 8. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk endelig innkallelse i dag. Var på første kontroll i påsken så det tok godt og vel en uke. Ringte A-hus og de sa at de lå litt etter på innkallelsene. Fikk brev halvannen uke etter jeg ringte. UL time 1. Juni :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å vite at Ahus henger litt etter.. Jeg var på 1. Kontroll forrige mandag, papirene ble sendt inn da. Legen anslo rundt 6. juni, i søknaden vel å merke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått innkallelse enda. Jordmor ringte nå, og de har ikke satt opp time så langt fram enda. Skal dit ca 14 juni. Men kjenner jeg kollegaene mine rett, så blir det ratt en litt før det å:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...