Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #26 Skrevet 20. april 2012 Jeg er SIKKER på at han kommer til å slippe rimelig lett unna. T.o.m dødsstraff er fol lite for han. Han fortjener å bli pint til døde. Hadde han vært et annet land hadde han blitt drept av de andre fangene.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #27 Skrevet 20. april 2012 Strengeste straffen er 21 år, ja - men de kan forvare ham, om de har mistanke om at han kommer til å begå nye terrorhandlinger. Selvsagt slipper han ikke ut. De kommer til å forvare og forvare og forvare og forvare..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #28 Skrevet 20. april 2012 Strengeste straffen er 21 år, ja - men de kan forvare ham, om de har mistanke om at han kommer til å begå nye terrorhandlinger. Selvsagt slipper han ikke ut. De kommer til å forvare og forvare og forvare og forvare.. Kommer ikke til å skje, men vi får vente å se! Alle kan lyve på seg litt anger etterhvert hvis man ser det gangner sin egen sak vet du
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #29 Skrevet 20. april 2012 Nei, det tror jeg ikke! 21 år+livslang forvaring.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #30 Skrevet 20. april 2012 Han burde selvfølgelig sperres inne for livet, men jeg stoler ikke på at rettsstaten Norge klarer å få det til. Hadde det vært et annet land hadde han jo aldri sluppet ut igjen. Mulig noen prøver å ta livet av han i fengsel, og om han slipper ut igjen tror jeg det er god sjans for at han ikke han overlever det.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #31 Skrevet 20. april 2012 Han burde selvfølgelig sperres inne for livet, men jeg stoler ikke på at rettsstaten Norge klarer å få det til. Hadde det vært et annet land hadde han jo aldri sluppet ut igjen. Mulig noen prøver å ta livet av han i fengsel, og om han slipper ut igjen tror jeg det er god sjans for at han ikke han overlever det. Trenger ikke frykte for hans liv! Ingen blir bedre beskyttet dessverre
Theaen Skrevet 20. april 2012 #32 Skrevet 20. april 2012 Blir han sluppet fri, så lever han ikke lenge.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. april 2012 #33 Skrevet 20. april 2012 Det håper jeg da for Guds skyld ikke!
Gjest Miryks Skrevet 20. april 2012 #34 Skrevet 20. april 2012 Blir han satt fri, så er han garantert en død mann før han har fått nyte friheten skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #35 Skrevet 20. april 2012 Blir han sluppet fri, så lever han ikke lenge. Joda, han gis beskyttelse med ny identitet og det hele. Havner sikkert i Thailand sponset av NAV og deg og meg...
Tauriel Skrevet 20. april 2012 #36 Skrevet 20. april 2012 Med tanke på at vi bor i "snille" Norge med lave straffer, så slipper han fort ut igjen.... De skulle heller ha gitt han en dom pr. mord, skadde og for handlingen med å sprenge regjeringkvartalet. Tviler for at han da har noen ganger slippet ut..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #37 Skrevet 20. april 2012 Blir han satt fri, så er han garantert en død mann før han har fått nyte friheten skikkelig. Tror jeg ikke. Har hørt om noen store menn med motorsykler og skinnvester som har lovet å "passe godt på ham". De skal IKKE ta livet av ham, men sørge for at han har det "bra". Så får vi tolke det de sier på hver vår måte
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #38 Skrevet 20. april 2012 Han kommer til å slippe fri. Han er en meget smart, slu og intelligent mann, og kommer til å trille fagfolket rundt lillefingern! Saken stiller seg jo forskjellig ut ifra om han blir erkjent tilregnelig eller ikke. Tvungen psykisk helsevern kommer til å slippe han ut tidligere. Om han kan overleve ute er et annet spørsmål. Det tror ikke jeg. En eller annen kommer til å gi han et nakkeskudd, dersom han ikke kommer seg utenlands vel og merke. Du fremstår som lite opplyst. Hvis du tror han kan "trille" hva du kaller fagfolk, rundt fingeren, tar du helt feil. En psykiater er pr definisjon ikke et fagmenneske, hun/han har en profesjon. Profesjonen denne legen har valgt SPESIALISERER seg på tilfeller som han og annet. Siden denne legen har valgt å jobbe i fengsel, og det faktum at en betydlig andel av insatte under psykisk helsevern lider av mulig tilsvarende som ABB, gjør nok legen/e til godt kompetente mennesker til å kunne vurdere han opp i mente. Må du også vite at det ikke bare er èn person som avgjør om han skal beretiges å få slippe ut igjen.
2 hjertegull :) Skrevet 20. april 2012 #39 Skrevet 20. april 2012 Han kommer til å slippe fri. Han er en meget smart, slu og intelligent mann, og kommer til å trille fagfolket rundt lillefingern! Saken stiller seg jo forskjellig ut ifra om han blir erkjent tilregnelig eller ikke. Tvungen psykisk helsevern kommer til å slippe han ut tidligere. Om han kan overleve ute er et annet spørsmål. Det tror ikke jeg. En eller annen kommer til å gi han et nakkeskudd, dersom han ikke kommer seg utenlands vel og merke. Du fremstår som lite opplyst. Hvis du tror han kan "trille" hva du kaller fagfolk, rundt fingeren, tar du helt feil. En psykiater er pr definisjon ikke et fagmenneske, hun/han har en profesjon. Profesjonen denne legen har valgt SPESIALISERER seg på tilfeller som han og annet. Siden denne legen har valgt å jobbe i fengsel, og det faktum at en betydlig andel av insatte under psykisk helsevern lider av mulig tilsvarende som ABB, gjør nok legen/e til godt kompetente mennesker til å kunne vurdere han opp i mente. Må du også vite at det ikke bare er èn person som avgjør om han skal beretiges å få slippe ut igjen. Bla bla bla! Lite opplyst, stakkars barna mine, hersketeknikker.. *ler* "Må du også vite..." Du virker ikke lite opplyst, men retorikken er heller dårlig! I det øyeblikket du går til personangrep på meg, så preller resten for det meste av.. Desverre...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #40 Skrevet 20. april 2012 Hjelpes, her var det mye kunnskapsløshet om både rettsvesen, rettsstat og psykiatri.
2 hjertegull :) Skrevet 20. april 2012 #41 Skrevet 20. april 2012 Men spørsmålet er jo: "TROR du..." Likevel er det ikke lov å svare hva man tror uten å bli hakket på? Synes hele forumet holder på å koke over, jeg...! Det har blitt fryktelig annerledes her på veldig kort tid.. Lurer på hva det kommer av...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #42 Skrevet 20. april 2012 Næh, han blir knærta i fengslet eller begår sjølvmord...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #43 Skrevet 20. april 2012 Den fyren er ikke smart. Han tror han er det. Han er en mislykka patetisk liten mann. Som aldri kommer til å slippe ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå