Gå til innhold

Nathaniel Chrisander, hva synes dere om navnet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dust, #26.. Kanskje du skulle prøve å lese hele tråden før du uttaler deg? :P

HI

Skrevet

Er det virkelig forventet at man skal lese alle svarene? Her var det et enkelt spørsmål som ikke krevde noe å svare på, ikke akkurat nødvendig å høre andres innspill for å gjøre seg opp en mening..

Hvorfor funker ikke sitatfunksjonen forresten?

Skrevet

Er det virkelig forventet at man skal lese alle svarene? Her var det et enkelt spørsmål som ikke krevde noe å svare på, ikke akkurat nødvendig å høre andres innspill for å gjøre seg opp en mening..

Hvorfor funker ikke sitatfunksjonen forresten?

Vel, skal man komme med en såppass krass kommentar, burde man kanskje forsikre seg om at man ikke er helt på viddene med teoriene sine..

Skrevet

Får fremdeles ikke sitert..

Om man kun svarer på hovedinnlegget kan jeg ikke se problemet. Spørsmålet var helt rett fram, ingen grunn til å tro at der var tilleggsopplysninger å gi. Noen tror så godt om mennesker at man tror navnespørsmål handler om å velge navn, ikke å henge ut noen (som i parentes bemerket har valgt et mindre pent navn etter min mening).

Skrevet

Hvorfor spør folk om navn her inne? Den eneste fellesnevneren her er at man har barn eller interesse for å ha barn (hvis vi ser bort fra pervoene og fjortisene som kødder). Hva dibere mener om navnevalget er jo like interresant som hva de måtte mene om hva man skal studere, hvor man skal bo, hva man skal like å spise, hva som er fine klær osv osv. Det er da ganske åpenbart at tilbakemeldingene vil sprike - og jeg spør som mange andre - hvorfor blir dere så ufattelig stygge i munnen bare fordi andre har annen smak?

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg liker det ikke

Skrevet

Nathaniel er fint, men liker ikke Chrisander. Og hva jeg mener om resten, etter å ha lest denne guttens mor sin blogg skal jeg bare holde kjeft om ;-)

Skrevet

Det er fine navn hver for seg, men jeg synes det ble litt for mye å kombinere de:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...