Gå til innhold

Nathaniel Chrisander, hva synes dere om navnet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyser av ung mor.

Klissete, jålete og høres hjemmesnekret ut.

Gjest sandyBay1
Skrevet

Helt jævlig. Rett og slett!!!!

Skrevet

Siden du spør skal jeg være dønn ærlig. det er alt for mye etter min smak, ungen kommer jo ikke til å kunne uttale navnet sitt før han er konfirmert.. Nathaniel er et flott navn, og passer best alene. chrisander høres litt ut som navnet på en bil... men smaken er jo forskjellig:)

Skrevet

Enig med de over. Nathaniel er nydelig alene. Overkill sammen.

Skrevet

Huff, jeg føler meg så stygg egentlig når jeg sier jeg ikke liker navn og sånt... Men det er virkelig ikke et pent navn :(

Skrevet

Hvis du tar en titt på navnedebatt siden ser du at dette navnet, og andre lignende Carosander-Emilian type navn er forlengst blitt utskjelt og plassert i white-trash båsen av de fine dib fruene.

Skrevet

Jeg føler meg egentlig litt stygg som postet dette, men måtte bare høre om det bare var meg som syntes dette navnet var litt snodig.. Er ei fra den nye sesongen av unge mødre som har kalt ungen sin dette, rannveigheitmann.blogg.no

HI

Skrevet

syns det er rart dere som kommenterer navn er utrolig slemme.

sitater:

Helt jævlig. Rett og slett!!!!

Overkill sammen.

virkelig ikke et pent navn

Helt jævlig.

er ikke mye koselig å dele navn her inne, når man får den type respons.

syns dere kan skjerpe dere bittelitt, og heller unngå å kommentere om det eneste dere klarer er å trashe navn.

Skrevet

Når det kommer et spørsmål, så må det jo forventes at man svarer ærlig.

Jeg f eks liker ikke navnet Henrik, men det er "bare" i kategorien -liker det ikke, ikke pent.

Men når det kommer så sinnsyke (sorry) navn som i dette innlegget skjønner jeg at man må ta i bruk sterkere ord.

Skrevet

Jeg har ikke lyst til å si hva jeg mener om navnet. Men når det kommer til vurdering av navn, synes jeg det er stor forskjell på å gi negativ tilbakemeldig på navn som vurderes til ufødte barn, og navn som faktisk er bestemt. Når barna først har fått navn, får folk pent holde kjeft. Det tjener ingen å "disse" navn som er gitt.

Skrevet

jeg takler ærlig, det er helt greit.

men er unødvendig å bruke slike ord som tyder på manglende ordforråd.

Skrevet

Jeg syntes alle navn er flotte, helt ærlig. Ikke sikkert jeg ville at min unge skulle het det samme, men ingen navn er stygge. For etter vi fikk gutten vår så valgte vi et litt corny navn. To navn satt sammen etter min onkel og samboers bestefar. Navnet er flott og nydelig på grunn av betydningen for oss. Enkelte her burde lære seg å holde kjeft, eller i det minste ikke bruke anonymknappen, for det er feigt om man skal være frekk.

Skrevet

Jeg forventer at mamman er blond, veldig ung og galmourmodellwannabe...

Skrevet

Grusomt!!!! Dette er verste sort av konstruerte fantastinavn uten noe substans.

Når man legger ut spørsmål om navn her på forumet bør man også tåle kritikk.

Skrevet

Hvorfor skal man tåle kritikk mere på nettet? ser ikke grunnen til at folk ikke skal trenge å ha ren høfflighet og respekt for andre på BIMforum.

Skjerp dere.

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg er voksen og ikke på barneskolenivå som enkelte i denne tråden.

Hvordan skal dere lære ungene deres folkeskikk,når enkelte av dere ikke har det selv?

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg er voksen og ikke på barneskolenivå som enkelte i denne tråden.

Hvordan skal dere lære ungene deres folkeskikk,når enkelte av dere ikke har det selv?

jeg er så enig så enig. . merker oxo at det somregel er anonym som oppfører seg sånn. veldig voksent. :)

ser på nicket ditt... utrolig tøffe navn.

Skrevet

Jeg vet om en gutt som heter Nathaniel og en annen gutt som heter Chrisander. Hver for seg er det greit, men sammen blir litt tungt og litt mye.

Jeg driter i hva andre mener om navn. Det gjorde jeg også da jeg valgte navn til mine barn. Folk får syns hva de vil. Det er jeg som velger hva mine barn skal hete, utfra mine barn og navn jeg liker. Og det mener jeg andre må få lov til også :)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet (endret)

Alt for tungt navn å skulle si synes jeg, Nathaniel er pent navn, men ikke sett det sammen med Chrisander (som er et av navnene jeg liker minst.. hehe)

To så lange navn pleier ikke å gå så bra sammen etter min mening.

Men, om dette er det navnet du/dere som forelder(e) liker, så synes jeg helt klart dere skal velge det :)

Vi kalte sønnen vår Guttorm, til tross for ekstremt dårlige reaksjoner på det ;)

Endret av <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Siden du spør: det er flere uker siden jeg hørte noe jeg liker dårligere..

Skrevet

jeg er så enig så enig. . merker oxo at det somregel er anonym som oppfører seg sånn. veldig voksent. :)

ser på nicket ditt... utrolig tøffe navn.

Tusen takk Samu :) Vi er veldig fornøyd med navnene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...