MrsMilla Skrevet 19. april 2012 #27 Skrevet 19. april 2012 Første gang ammet jeg "fulltid" i tre mnd, men måtte da supplere med mme siden jeg hadde lite melk og hun begynte å bli alvorlig tynn. Hadde da egentlig et ønske om å amme i minimum et år... gikk til fem-seks mnd på "deltid" før det var helt ørken. Andre gangen var vel målet sånn fire måneder, trodde ikke engang jeg var skikkelig istand til å amme etter første runde, da endte jeg med å amme i 10 mnd......og det gikk skikkelig bra! Denne gangen har jeg ikke noe mål, får bare se hva som skjer. Fordeler og ulemper med alt.
Gjest yrild Skrevet 19. april 2012 #28 Skrevet 19. april 2012 Første fullammet jeg til han var 4 1/2 mnd og ammet til han var litt over et år. Skulle gjerne ammet litt lenger, men han bet meg hardt i puppen og etter mitt monsterskrik og voldsomme reaksjon ville han ikke ha mer pupp ;-) Lille snupp fullammes enda og er 4 1/2 mnd.
Lille- MO Skrevet 19. april 2012 #29 Skrevet 19. april 2012 mamma fikk det ikke til, og søstrene mine har ikke ammet noe særlig så jeg trodde alt håp var ute for meg, men jeg ville og skulle få til den ammingen i minst 3 mnd! Nå er lillegutt 1 år og 3 uker og jeg ammer ennå er glad jeg fikk det til, og vi koser oss fortsatt med ammingen. noen dager er han ikke like interessert så kan nok hende vi slutter snart, eller at jeg går tom for melk. men jeg er fornøyd med å gå fra håp om 3 mnd til å klare over 1 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå