Gå til innhold

Skal du gå i BIKINI i sommer....?

Anbefalte innlegg

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Åh bikkini og sol. Gleder meg. Jeg har ingen interese av å glo på andre damer så da tror jeg naivt nok at anDre damer ikke glor på meg. Når det gjekder menn så syns samboer at jeg er pen så får bare andre menn tenke hva de vil. Selvom jeg er gladlubben og puppa henger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt avhengi av været. I fjor tror jeg ikke jeg hadde det på en eneste gang, men satser på bedre vær i år.

Når jeg bader bruker jeg badedrakt. Den sitter mye bedre, men jeg har en nesten 20 år gammel bikini som jeg regner med å bruke på stranda. Kansje jeg til og med skl satse på å kjøpe n ny i år.

Nå er jeg 45 år gammel og ser at jeg har en fin kropp. For 20 år siden hadde jeg komplekser. Det er rart. Når jeg ser på bilder fra den gangen var kroppen min enda finere enn den er nå.

Skrevet

Tenker litt sånn..De som er "redd" for og vise seg naken i svømmehall, eller gå i bikini på stranda av frykt for at andre "ser dere",- men EGENTLIG kunne tenkt seg både svømmehall og bikini,- hvorfor er dere det?

Har dere som vane og glo og bedømme alle andre damer selv? Jeg mener, dere mener jo "Hele verden" ser på dere, at det er det normale og gjøre på stranda i dusjen,- så da antar jeg at dere gjør det selv? ALtså, esr på og vurderer og dømmer andre korpper..Og husker hvem som så ut sånn og sånn naken/ i bikini om dere treffer den dama en annen gang i en annen anledning????

Det var iallefall detts som fikk MEG itl og begynne og gi blaffen i og alle andre, og kose meg i bikini når jeg vil.. Jeg glaner aldri og hverken husker eller bryr meg om hvordan andre kvinner tar seg ut naken/ i bikin. Og antar de aller fleste har det sånn. Så hva skjemmes man egentlig over? INGEN som "er" en alikevel... :)

Jeg føler meg ikke vel med å sprade rundt i bikini. jeg ser på andre selv, men tenker ikke at de er hverken stygg, fet eller hva det måtte være. Dømmer ingen, Blir bare litt misunnelig for at ikke jeg kan gjøre som jeg vil. Svigerinnen min hjalp meg litt på vei en sommer. hadde på bikini, men følte meg ikke vel.Var redd for at bikinikanten skulle vises, at jeg ikke hadde fått barbert vekk nok, at jeg hadde nupper på huden, at folk skulle synes at var ekkelt..... ja masse greier.. svigerinnen min sa da følgende: "Det er ingen som har kommet hit i dag for å se på deg"

Det hjalp meg litt, og prøver å si det igjen til meg selv, men jeg synes nok alle er så mye finere enn meg, selv om de er større enn meg, eller hva det måtte være. Vet det er tåpelig, men sånn er det... blitt mobbet så mye i barndommen at jeg ikke var bra nok, henger nok litt igjen dessverre,,,

Skrevet

Har med hånden på hjertet aldri tenkt at man ikke kan gå i bikini pga kroppen eller alderen sin! Man ser da alle slags kropper i bikini - jeg reagerer ikke på det...? Så ja, skal gå i bikini i år igjen. Er 33 og har to barn, er mager med appelsinhud på rompa og null pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...