Gå til innhold

Skal du gå i BIKINI i sommer....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gått i vanlig todelt bikini(bh-lignende overdel og truse) på snart 10 år... Har brukt badeshorts og eventuelt tankini... men synes jo det er mange fine bikinier å se... Kanskje boxershorts underdel og en vanlig bikinioverdel...?

Føler meg så usikker, har ingen kilo for mye(160 cm 50 kg), men etter 2 fødsler føler jeg at alt "henger og slenger"....

Syns forøvrig det er fint med ikke-perfekte kropper som tør å gå i bikini, men vanskelig når det gjelder meg selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg skal gå med bikini.Er ikke tykk ,menn har gode spor etter tre svangerskap.. Strekkmerker og appelsinhud, men jeg er ikke tyve lengre, og detter ER kroppen min nå =)

Skrevet

Etter to svangerskap har jeg uforskammet lite spor etter det på kroppen, men har definitivt gjennom hele livet hatt - og har- mine skavanker, men jeg er som jeg er - og nekter å la det stoppe meg i å nyte solen max på sommeren:) Blir man litt brun over det hele hjelper jo det også på selvfølelsen, så bare hopp i det- kjøp en lekker bikini, start evt. med tankini og truse, eller shorts og bikini-topp, du skal se du snart blir en dreven bikini-.bruker igjen, er værst første dagen ;)

Skrevet

Seff ;) Etter 35 år på baken, med perioder med spiseforstyrrelser, overtrening, misnlye med kropp og utseende generelt, så gir jeg nå beng..

Prøver og vil selvsagt ta meg så godt ut som jeg kan ut ifra de forutsetniger jeg har, men kostholdet mitt og treninga mi er i dag for og holde meg frisk, rask og sterk til og klare påkjenning med og følge opp to barn, a full jobb og energi til venner og familie it over det også :)

For meg er det viktigst at bikinen holder seg på plass, så fasongen blir deretter, og overdelen er det vikti ikke gir for mange/store merker da jeg ofte går med stroppeløse BH.er bar rygg . Og siden puppene er små, trenger jeg ikke store greiene heller ha-ha...Så velger jeg farge som passer i stedet.

Elsker sol, sjø og varme, og bikini gikk jeg i da jeg var skikkelig negativ til egen kropp etter førstemann var født..Veide nesten 100 kilo, og var feit og dvask og trist over det...Men bikini, DET brukte jeg..For jeg skjønte faktisk det at ingen ser på MEG på stranda,,,Småbarnsmor på rundt 30 er ikke de som blir glodd på, med mindre man ser utrolig BRA ut (og det gjør eller gjorde jeg ikke) eller ser utrolig UNORMAL ut på annen måte (og det har jeg heller aldri gjort)..FOlk flest bryr seg mest om seg selv på slike steder, ingen hat tid på og studere oss "gjennomsnittsmennesker" med litt for lite her og for mye der :)

Så hopp i det, og kos deg i sola. VI trenger den sol påkroppen vi kan få her til lands :)

Skrevet

Jeg er gravid, og i sommer skal jeg gå i gravid og strutte med magen - og bare nyte at magen er og SKAL være stor, og at jeg slipper å holde inn magen :)

I tillegg blir jevnlig brun når jeg er gravid, og det hjelper på selvfølelsen og hvordaman føler seg i bikini :)

Skrevet

Ikke f....n! Ser ikke ut i måneskinn!

Skrevet

Ikke f....n! Ser ikke ut i måneskinn!

Du får ha på deg bikini om dagen, så blir det ikke noe problem;)

Skrevet

Tenker litt sånn..De som er "redd" for og vise seg naken i svømmehall, eller gå i bikini på stranda av frykt for at andre "ser dere",- men EGENTLIG kunne tenkt seg både svømmehall og bikini,- hvorfor er dere det?

Har dere som vane og glo og bedømme alle andre damer selv? Jeg mener, dere mener jo "Hele verden" ser på dere, at det er det normale og gjøre på stranda i dusjen,- så da antar jeg at dere gjør det selv? ALtså, esr på og vurderer og dømmer andre korpper..Og husker hvem som så ut sånn og sånn naken/ i bikini om dere treffer den dama en annen gang i en annen anledning????

Det var iallefall detts som fikk MEG itl og begynne og gi blaffen i og alle andre, og kose meg i bikini når jeg vil.. Jeg glaner aldri og hverken husker eller bryr meg om hvordan andre kvinner tar seg ut naken/ i bikin. Og antar de aller fleste har det sånn. Så hva skjemmes man egentlig over? INGEN som "er" en alikevel... :)

Skrevet

Går aldri med bikini da jeg har hatt en stor operasjon i mageregionen for endel år tilbake og har et stort arr på ca 25 cm på magen, bruker derfor kun badedrakt selv om jeg ikke er overvektig!

Skrevet

Bruker sjelden bikini fordi jeg ikke har ro i stumpen til å ligge for å sole meg, men alltid er på farten.

MEN jeg har da en og bruker den de to-tre dagene i året det er aktuelt og når jeg er i syden selvsagt.

Skrevet

Kommer til å prøve bikiniene jeg brukte før jeg ble gravid.. har ikke hatt de på meg på to år.. så blir spennende å se.. gikk opp 25 kg og har gått ned 24.. men det henger og disser mer nå enn før.. får trene litt og håpe det strammer seg opp noe til sommeren kommer :)

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg bruke bikini! Jeg er snart 40 år gammel, 2 barn og er overvektig. Men hvem skal jeg pynte meg for liksom?

Har dere sett menn på stranden de siste årene??

Jeg har ihvertfall ikke noe å skamme meg over, det er helt sikkert

Skrevet

Jeg er dessverre altfor selvsentrert til at jeg føler meg vel i bikini. Jeg føler meg ikke vel i badedrakt engang, og gikk til innkjøp av en sånn med skjørt i fjor. Det hjalp litt da den skjuler de verste valkene, men jeg er jo like tjukk :(

Og ja, jeg ser på andre kropper både i dusjen og på stranden. Sammenligner meg med dem, og faller gjennom nesten hver gang...

Men når lille kommer til høsten, er jeg nødt til å ta tak, h*n fortjener en mamma som er frisk og som klarer å føle h*n opp skikkelig.

Skrevet

Hi her. Kjekt å høre at mange ikke bryr seg:) Det er motiverende!

Det som stopper meg mest er at jeg føler det er unaturlig at andre enn mannen min ser meg m så lite klær...i alle fall i Norge. Hadde jeg reist til syden hadde jeg nok ikke nølt, er litt annerledes der føler jeg. Men jeg er jo ikke 20 m sprettrumpe lenger:)

Skrevet

Jepp :) Vi skal til Kroatia i år også og jeg skal slikke sol på stranda i bikini :D

Jeg er aldri på stranda hjemme i Norge og er en frysepinne så det er ingen fare for at det er mange som kommer til å se meg i bikini her. Men blir det full sommer så hiver jeg den på. Hjemme blir det ofte hotpants og bh. Stikker jeg inn og skal skifte til bikini er det jo kaldt når jeg kommer tilbake :P

Skrevet

jeg skal skåne nærmiljøet for et slikt syn.. så nei..

Skrevet

Jeg tror at mange av oss som er misfornøyde med kroppen vår og skammer oss over oss selv smugtitter så mye vi kan på andre sine kropper for å sammenligne.

Derfor er det nettopp for oss det er vanskelig å gå i bikini også, fordi vi selv er "tittere" vet vi at vi også vil bli vurdert av andre tittere.

De som er tilfreds med seg selv og gir litt f i det tenker at andre ikke titter fordi de ikke har behov for å titte og sammenligne selv, men vi som er så misfornøyd har et stort behov for å titte og sammenligne.

Jeg går ikke i bikini, som regel har jeg en badedrakt med en litt løs tunika eller strandkjole utenpå når jeg er på stranden. Magen min har ikke sett sol på mange år..

Skrevet

Jeg føler meg grusom. Veier 80 kg, er 20 år, og er faktisk født med hengepupper. Brystvortene er plassert nederst på puppen så uansett om jeg hadde vært tynn så hadde jeg hadd ekle, stygge hengepupper. Jeg har født et barn og har nå strekkmerker og mere hengemage. Jeg er ganske høy... Har komplekser for kroppen min og det tærer på forholdet fordi jeg har begynt å bli utrolig sjalu fordi jeg ser andre vakre jenter, også er jeg selv så stygg. Har et greit pent annsikt men kroppen min er ikke noe å skryte av.. Er tungt for meg å se andre vakre, slanke mennesker, når jeg er 20 år og har kroppen til en 60 år gammel dame. :(

Skrevet

Helt tydlig at mange velger feil strender ;) jeg er så heldig at nærstranda er en familiestrand for småbarnsfamilier.

Så her er det max 2 lekre mennesker på stranda. De andre er helt ordinære med pupper/ rumper og lår i alle fasonger

Skrevet

Jeg skal slå et slag for normale kropper og bruke det ja!

Jeg har ikke pupper, så det å finne en upolstra en som ser fin ut og henger på når jeg herjer med barna i vannet er jo en utfordring. og så må jeg ha en hipsterunderdel da. Men når jeg finner en som jeg liker som sitter godt er jeg fornøyd.

Skrevet

Jepp! Jeg har i en alder av 21 hengepupper, denne W-magen etter fødsel, strekkmerker overalt, og 10 kg for tung. Men, jeg lovte meg selv at min datter skal få et sunt syn på kropp, så jeg er den første på hennes vei som kan lære henne det.

Jeg gjemte meg bestandig i garderobene, men nå kler jeg av meg alt når jeg dusjer. Og jeg har oppdaget det at det er mange damer som er lik meg, heldigvis!:)

Så bikini, hir æi kømm!

Skrevet

Huff ja, det skal jeg. Liker det egentlig ikke i det hele tatt, men jeg ønsker at mine unger skal få et naturlig og sunt forhold til sin kropp og da må jeg være et forbilde!

Skrevet

I sommer vil jeg være en 7-8 mnd på vei, så skal helt klart gå i bikini ;) hehe. Ingen som kommer til å tenke over/legge merke til at rumpa er flat, samtidig som den henger litt og bla bla i det hele tatt da;) Men jeg har seriøst ikke gått i badedrakt siden jeg var liten jente, og håper jeg aldri kommer til å gjøre det igjen, før jeg nærmer meg 50. Er desperat på å bli brun, har så lite pigmenter i kroppen, og skal jeg bli brun kan jeg ikke bry meg om alle andre. Så får vi håpet det blir sånn de resterende 25 årene til jeg blir 50 ;)

Skrevet

Ja, vanskelig å bli brun på rygg og mage uten bikini ;) I år tror jeg ikke det skal bli så ille heller. 1,5 år med ganske mye trening er begynt å gi resultater, så selv om jeg aldri helt vil bli kvitt litt ekstra mageskinn, strekkmerker osv, så føler jeg meg ikke så verst antall år og barnefødsler tatt i betraktning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...