VandelSandel Skrevet 31. mai 2012 #51 Skrevet 31. mai 2012 Det blir mer og mer provoserende med denne møkkatråden. Jeg er feit og dvask og orker ikke gjøre noe med noen av delene lenger. Som PED-foreleseren sier: det gjelder å tenke posittivt, så kommer du deg ut av mørket. Jada, det er sånt man lærer på lærerskolen i dag. Men ta deg en uke fri, så pakker du prokrastinering i flotte begreper som regresjon og restitusjon, og så starter du påan igjen neste uke! Som de sier på lærerhøgskolen (og sikkert sosionomskolen også): problemet er ikke hvordan du har det, det er hvordan du tar det. DET tenker jeg hjelper å høre når det røyner på :-/ Tidenes avsporing det her ja, men lykke til ihvertfall, ikke gi opp! Fnis, dette var så far-out-ped-sosio at det fikk meg i godt humør i hvert fall. Jeg er jo ikkeslanker, jeg vil bare ned uten å tenke over det for hvis jeg tenker blir jeg trassen og spiser mer. Det er bare det at når alt annet suger er mat fortsatt bra... må bare til et sted der ting går litt enkelt rett fram uten syke svinger og høl i veien. God humør--> positiv holdning--> ingen problemer i livet. Der ser du, problemet løst allerede! Eller, problemer er et nei-ord, har jeg lært. Det finnes ikke problemer, bare utfordringer Jeg er midt mellom slanker og ikke-slanker. Jeg spiser sunnere, men ikke mindre (ikke bra) og trener mer. Det går det og, selv om det går sakte. Håper det snart går nedenom og hjem for deg igjen!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #52 Skrevet 6. juni 2012 Ingen nedgang denne uka, men det var som venta.Jeg har stressa herfra til evigheten, (elevene min har hatt eksamen, samt at jeg har vært sensor og ansvarlig for eksamen i fylket), og jeg var på fest lørdag, og ga totalt blaffen i kcal, samt at det ble lite trening sist uke. Og verre ser det ut til å bli. Jeg har en skulder som er ute av drift, skikkelig, type kvalm og alt gjør vondt, kan ikke løfte armen og gubben må kle av og på meg på overkroppen. Hoho. Skal til legen klokka 13 idag, håper jeg får noe så jeg får slappa av og sovet litt. Så nå sitter jeg her på ræva og synes synd på meg selv.
VandelSandel Skrevet 8. juni 2012 #53 Skrevet 8. juni 2012 Ikke noe her heller, har ikke giddet å sjekke engang, har sittet og trykt i meg mat, snop og latte til den store gullmedalje i snart to uker. Eksamenstid + slanking er ikke = sant, tydeligvis hverken for sensorer eller studenter
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #54 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Og stand by igjen. Nøyaktig samme vekt som for to uker siden, så det er fint. Jeg går i alle fall ikke opp. Har lyst på joggetur, men tør ikke, tror ikke pendlingen med armen er tingen nå. Sløver på sofaen i stedet jeg. Men sist uke gikk jeg sammen grundig mange cm, så det er endringer til tross for stillstand. Endret 12. juni 2012 av Lektor Doppler med tillegg
Gjest Ziva Skrevet 12. juni 2012 #55 Skrevet 12. juni 2012 4 kilo ned på 1 døgn, jepp 4 kilo på 1 døgn. Magekatarr er ræva og noe for jævlig vondt. De 4 kommer nok på som vanlig når magen har sluttet å spinne rundt. Vanlig vektnedgang er 1 kg, altså 8 kilo igjen til neste delmål.
VandelSandel Skrevet 13. juni 2012 #56 Skrevet 13. juni 2012 9 kilo borte siden 13 april, men INGEN legger merke til det! 2 kg forsvant på to uker med eksamen nå just, de andre jevnt og trutt siden april. Ikke et ord fra noen, hverken de som ser meg daglig eller andre. Det synes visst ikke. Jeg er sur.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #57 Skrevet 13. juni 2012 9 kilo borte siden 13 april, men INGEN legger merke til det! 2 kg forsvant på to uker med eksamen nå just, de andre jevnt og trutt siden april. Ikke et ord fra noen, hverken de som ser meg daglig eller andre. Det synes visst ikke. Jeg er sur. Det er kjedelig. Men faktum er at vår vekt betyr usedvanlig lite fra andre. Selv har jeg fått komplimenter da, eller rett og slett fortalt hvor flink jeg har vært. Men du har vært kjempeflink, og burde få masse ros og premie.
Gjest Ziva Skrevet 14. juni 2012 #58 Skrevet 14. juni 2012 9 kilo borte siden 13 april, men INGEN legger merke til det! 2 kg forsvant på to uker med eksamen nå just, de andre jevnt og trutt siden april. Ikke et ord fra noen, hverken de som ser meg daglig eller andre. Det synes visst ikke. Jeg er sur. Vi gjør ikke dette for andre. Kun for oss selv og vi skal være stolte av hva vi har gjort og hva vi skal gjøre. Du er flink!!!!
VandelSandel Skrevet 14. juni 2012 #59 Skrevet 14. juni 2012 Hør, hør! Kanskje jeg rettog slett må begynne å tvinge folk til å skryte av meg. Eventuelt bare stå for all skrytingen selv. Og premie var en god idè, en sånn snart-nesten-halvveis-premie, det er jo en veldig milepæl.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #60 Skrevet 14. juni 2012 Hør, hør! Kanskje jeg rettog slett må begynne å tvinge folk til å skryte av meg. Eventuelt bare stå for all skrytingen selv. Og premie var en god idè, en sånn snart-nesten-halvveis-premie, det er jo en veldig milepæl. Gi deg selv en premie hvert 5. kilo. Trenger ikke være noe stort. Nytt treningstøy, neglelakk i kul farge, noe du vil ha som du kan se fram til. Selv skulle jeg kjøpe løpthigts om 2,5 kilo, men den er utsolgt gitt, så da får jeg finne meg en annen..
ellen-propellen Skrevet 14. juni 2012 #61 Skrevet 14. juni 2012 Vekt nr 2 er nå tom for strøm så jeg har seriøse vektproblemer nå Men, i februar fikk jeg en tskjorte i str 46. Den passet nesten og derfor beholdt jeg den. I mai prøvde jeg den igjen, den passet men strammet over magen. (mye) nå 10 juni sitter den pent uten å være tettsittende over magen :-D Jeg skal kjøpe nye batterier til vekten min. Når den viser under 105 skal jeg kjøpe nye sko. Fordi jeg fortjener det
Gjest sug lut Skrevet 15. juni 2012 #62 Skrevet 15. juni 2012 Jeg vil ikke veie meg mer. Men jeg får igjen to skjørt og ei bukse som alltid var slitsomme uten å slite brokk på meg, selv når de er nyvaska.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #63 Skrevet 19. juni 2012 Puh, ned 1000 gram sist uke. En diger klump med fett er borte! Jeg har nå mista 7,6 kilo fett siden påske.
ellen-propellen Skrevet 19. juni 2012 #64 Skrevet 19. juni 2012 Puh, ned 1000 gram sist uke. En diger klump med fett er borte! Jeg har nå mista 7,6 kilo fett siden påske. Veldig bra!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #65 Skrevet 26. juni 2012 Ærlighet varer lengst... og jeg har gått opp 200 gram sist uke. Men alt tatt i betraktning, med tanke på besøk av mamma, avslutninger og (ehm) havari i en godtepose så er jeg rimelig fornøyd. Og sÆrlig ettersom midje og lår fortsetter å krympe. Målet nå er å ikke ha lagt på meg all verden til etter ferien. Men jeg orker ikke reise på ferie og telle kcal heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå