Gå til innhold

Slankernes resultattråd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ned 1200 gr siden sist oppdatering, da rett i overkant av 9 kg totalt siden 12 feb.

Passer meg tydeligvis dette å ikke slanke meg- spennende å se hvor det stopper :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ned 400 gram sist uke, men jeg har krympet 6 cm sist uke, og mest i midje/rompe/hofter. Veldig fornøyd.

 

Nå kommer en hotellutfordning. Men jeg skal greie det. Nedgang også neste uke er målet. Til tross for hotell.

Gjest sug lut
Skrevet

Flinke Doppler. Husk å kose deg også, da, på hotell.

Jeg har ikke fancyvekt, men etter oppblåst pms-uke forrige uke er jeg nå nok en kg ned. Svinebiff og tomatsalat sier jeg bare - 19,90 for kiloen tomater på Rema gjør susen.

Skrevet

ned 600g denne uka, og inn 1 cm :D Dette går rette veien!

Skrevet

Ned 100 gram. Til tross for fyll og fanteri. Hah. 5 kilo ned og jeg får verdens kuleste løpetights av meg selv i gave.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er sjuk. Det kan slå begge veier. Men siden jeg ikke orker stå opp av sofaen kan det hende jeg kan drikke meg slank. Veiing uaktuelt før jeg orker å stå på beina, I'll be back.

Skrevet

ned til 66,1 kg i dag :D Inn 1 cm til :D

Gjest overlord
Skrevet

Det går så utrolig dårlig dette her. Gått ned èn kilo på 4 uker. Bikiniksesongen 2012 henger i en tynn tråd dersom det ikke skjer noe drastisk.

 

Så derfor lever jeg denne uken på kylling, salat, eggehviter og grapefrukt. Mulig det ikke er smart, men her trengs noen nagler som drar.

 

Har gjort dette èn gang tidligere, og da gikk jeg ned 5 kilo på 6 dager. Det er jo selvsagt mest vann, men om jeg fortsetter i god stim etter denne Bergen-Belsen uken, så må det vel gå bra.

 

Ellers har jeg funnet ut at jeg har lite jern. Type veldig lite jern. Så nå har jeg fått en hestekur som jeg håper skal gjøre meg kjempeopplagt og kanskje også tynn? Er det ikke slik at lavt jernlager gjør at man kan legge på seg/ha vansker med å ta av? *krysser fingrene*

Skrevet

Gjemmer godteposen bak ryggen og smyger meg ureglementert inn på denne tråden for å si at jeg er imponert! Selv er jeg dessverre ikke i nærheten av noen som helst form for selvdisiplin, så all ære til dere som styrer unna fristelser på veien mot målet :)

Skrevet

Ned 900 gram sist uke. Totalt 5,5. Glemmer å måle meg da, men plutselig en dag. å slanke seg er fint når man er motivert. Ellers er det bare møkk.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

aner ikke hvor mye jeg har gått ned, men jeg har ingen jeans som sitter fint alle er for løse JUHU!!

Vurderer å feire med sjokoladekjeks, men tror det blir risboller laget på 70%sjokkis og kokkosfett kontra delfia.. Sunt og nam!!

Skrevet

opp til 66,9 og har blitt 1 cm feitere... :(

Skrevet

500 gr igjen til første delmål. Juhu så fornøyd.

Skrevet

opp til 66,9 og har blitt 1 cm feitere... :(

 

Livet tar og livet gir. Ikke noe å henge seg særlig opp i! Neste uke er det på'n igjen.

Skrevet

1300 gr siden sist, og jeg passer nå det meste jeg har i str 46. Altså 1 mål nådd. Neste mål er å nærme meg str 44 sakte men sikkert. Skal på stor fest midt i august, satser på ny kjole i str 44 da ;)

Skrevet

Ned 1,1 sist uke. Moah. -6,6 på 7 uker. Jeg ruler!

Skrevet

Slenger meg på her inne jeg, selv om jeg strengt tatt krangler mest med viljestyrken og matlysten min.

 

Startet på 100,4 kg 12. april, og var forrige torsdag 94,5 kg. Går sakte, men sikkert nedover, er flink på treningsfronten og mindre flink på matfronten. 6 kg på 6 uker, håper å være på 93 -tallet på torsdag.

 

Applaus til alle flinkinger, inkludert meg selv!

Skrevet (endret)

Måtte tyvtitte i dag, 93,5. Halleluja. - 0.5

Endret av VandelSandel
Skrevet

Første delmål nådd, 10 kg mindre. Livet er herligt.

 

Delmål nr 2 er 9 kg unna, men nærmer meg sakta men sikkert.

Mastercarden til gubben skjelver i magnetstripa. For når delmål nr 2 er nådd så ryker det med ut på en liten shoppingspree.

 

Og når målet er nådd ryker gubben på en Thailandstur. Lønner seg ikke å være stor i kjeften enkelte ganger.

Gjest sug lut
Skrevet

Det blir mer og mer provoserende med denne møkkatråden. Jeg er feit og dvask og orker ikke gjøre noe med noen av delene lenger.

Skrevet

Jeg er på akkurat samme plass som forrige uke, hvilket egentlig er ganske bra med tanke på fråtsing og latskap i pinsen...

Skrevet

Det blir mer og mer provoserende med denne møkkatråden. Jeg er feit og dvask og orker ikke gjøre noe med noen av delene lenger.

 

Som PED-foreleseren sier: det gjelder å tenke posittivt, så kommer du deg ut av mørket.

Jada, det er sånt man lærer på lærerskolen i dag.

 

Men ta deg en uke fri, så pakker du prokrastinering i flotte begreper som regresjon og restitusjon, og så starter du påan igjen neste uke!

 

Som de sier på lærerhøgskolen (og sikkert sosionomskolen også): problemet er ikke hvordan du har det, det er hvordan du tar det. DET tenker jeg hjelper å høre når det røyner på :-/

 

Tidenes avsporing det her ja, men lykke til ihvertfall, ikke gi opp!

Gjest sug lut
Skrevet

Det blir mer og mer provoserende med denne møkkatråden. Jeg er feit og dvask og orker ikke gjøre noe med noen av delene lenger.

 

Som PED-foreleseren sier: det gjelder å tenke posittivt, så kommer du deg ut av mørket.

Jada, det er sånt man lærer på lærerskolen i dag.

 

Men ta deg en uke fri, så pakker du prokrastinering i flotte begreper som regresjon og restitusjon, og så starter du påan igjen neste uke!

 

Som de sier på lærerhøgskolen (og sikkert sosionomskolen også): problemet er ikke hvordan du har det, det er hvordan du tar det. DET tenker jeg hjelper å høre når det røyner på :-/

 

Tidenes avsporing det her ja, men lykke til ihvertfall, ikke gi opp!

Fnis, dette var så far-out-ped-sosio at det fikk meg i godt humør i hvert fall. Jeg er jo ikkeslanker, jeg vil bare ned uten å tenke over det for hvis jeg tenker blir jeg trassen og spiser mer. Det er bare det at når alt annet suger er mat fortsatt bra... må bare til et sted der ting går litt enkelt rett fram uten syke svinger og høl i veien.

Skrevet

Det blir mer og mer provoserende med denne møkkatråden. Jeg er feit og dvask og orker ikke gjøre noe med noen av delene lenger.

 

Som PED-foreleseren sier: det gjelder å tenke posittivt, så kommer du deg ut av mørket.

Jada, det er sånt man lærer på lærerskolen i dag.

 

Men ta deg en uke fri, så pakker du prokrastinering i flotte begreper som regresjon og restitusjon, og så starter du påan igjen neste uke!

 

Som de sier på lærerhøgskolen (og sikkert sosionomskolen også): problemet er ikke hvordan du har det, det er hvordan du tar det. DET tenker jeg hjelper å høre når det røyner på :-/

 

Tidenes avsporing det her ja, men lykke til ihvertfall, ikke gi opp!

Fnis, dette var så far-out-ped-sosio at det fikk meg i godt humør i hvert fall. Jeg er jo ikkeslanker, jeg vil bare ned uten å tenke over det for hvis jeg tenker blir jeg trassen og spiser mer. Det er bare det at når alt annet suger er mat fortsatt bra... må bare til et sted der ting går litt enkelt rett fram uten syke svinger og høl i veien.

Fordelen med å være en ikkeslanker som vil ned i vekt er jo årstiden. Lange turer i skog og mark, ut på stranda, dårlig matlyst av varmen ( som snart kommer tilbake for fullt håper jeg) og grillmat. Kjøtt og salat!

Dette kommer til å ordne seg igjen Luten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...