Gå til innhold

Litt trist akkurat nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde invitert flere venner med barn for å feire sønnen min som fyller 3 år i morgen. Jeg har pyntet og bakt og han gledet seg til å feire, men nå tikket det siste avslaget inn og ingen kommer :(

Vi bor langt fra familie og akkurat nå er jeg så forbanna trist :(!! Vi skal feire, ham og jeg, men det blir liksom ikke det samme......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde invitert flere venner med barn for å feire sønnen min som fyller 3 år i morgen. Jeg har pyntet og bakt og han gledet seg til å feire, men nå tikket det siste avslaget inn og ingen kommer :(

Vi bor langt fra familie og akkurat nå er jeg så forbanna trist :(!! Vi skal feire, ham og jeg, men det blir liksom ikke det samme......

vi har hatt det sånn noen ganger vi også. da har vi gått ut og spist, jeg og han. med dessert og alt. også har han fått en gave av meg på resturangen og etter på får han velge en gave på leketøysbutikken. han syns det er fint, fint og få masse oppmerksomhet fra mamma.

det er liksom det beste jeg har kommet på. når ting er som det er.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Huffda, så kjedelig! Litt dårlig gjort å avlyse så sent, syns jeg.

Har egentlig ikke noe råd til deg, men håper at gutten din får en fin bursdag uansett.

Skrevet

Hadde invitert til i dag og alt var pyntet, kakene satt frem, hatter, leker osv. Nå sitter han på rommet og gråter så jeg må logge av :(

HI

Skrevet

Huff, dette hørtes vanvittig trist ut ja :( Forstår virkelig hvor ensom du føler deg nå, og en treåring har jo endel forventninger.

Spør noen naboer sånn helt i siste liten? Selv om du ikke kjenner de. Spør noen fra barnehagen?

Til ettertanke... flytte tilbake til hjemtraktene dine slik at du alltid har noen? Det er noe jeg virkelig kommer til å gjøre dersom det hadde blitt skilsmisse med mannen min. Familien min bor 20 mil unna og det ER viktig å ha noen der for seg!

Skrevet

Hadde invitert til i dag og alt var pyntet, kakene satt frem, hatter, leker osv. Nå sitter han på rommet og gråter så jeg må logge av :(

HI

Har de virkelig avlyst sånn helt rett før? Da hadde jeg blitt så forbanna at jeg vet ikke hva jeg ville gjort. Stakkars gutten!

Skrevet

Du er en av mange som opplever dette! Forferdelig dårlig gjort synes jeg ..

Jeg kommer til å ha svarfrist en uke før feiring slik at det er avgjort hvor mange som kommer !

Håper motet blir holdt oppe og at dere i hvertfall gjør det beste ut av dagen og koser dere masse! :) Gratulerer til 3 åringen :-)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Huff huff så fælt! Hvor bor du? Kan vi ikke få istand en liten playdate med noen herfra, selv om det sikkert høres helt rart ut. Skjønner jo at sønnen din ikke kjenner de som eventuelt kommer , men kanskje kan det bli en morsom opplevelse likevel? Som gror til nye vennskap? Kanskje møtes på en lekeplass eller lekeland?

Gjest Heartbroken
Skrevet

HI

Er det mulig!?! For å avlyse så sent er det kun akutt sykdom er god nok grunn i mine øyne! Jeg kjenner at jeg blir helt varm av sinne på den lille gutten sine vegner!

Hvilke grunn ga de for å ikke komme da? Jeg tror jeg hadde tatt en alvorsprat med "vennene" mine, men det hjelper jo ikke på situasjonen her og nå.

Du kjenner gutten din best, så jeg regner med at du gjør det du kan for å gi han en fin dag, men skaden er jo allerede skjedd. Det skjærer i hjertet når man ikke kan skåne barna våre for skuffelse og sorg...

Skrevet

uff, dette var hjerteskjærende!!

Hvordan går det nå?

Skrevet

Å, nÅ fikk jeg skikkelig vondt av dere! Ingen dere kan be i siste liten? Varme klemmer til dere.

Skrevet

Ja det var dårlig gjort. Jeg hadde satt på meg det blideste og mest optimistiske fjeset jeg har, gått inn og sagt vi skal ha spesialbursdag med middag på restaurant og gave i kveld. Også hadde vi gått på lekebutikken i morgen hvor han kan velge seg noe fint fordi han er så snill og god.

Det samme skjedde med oss noen år tilbake. Men jeg dekket over det så godt jeg kunne og det virket ikke som hun reagerte på det. SA bare at sånn er det noen ganger. Det er oftest verst for mor. OG det smitter hvis du viser at det er dumt. Jenta mi ble 4 det året ingen kom.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvordan gikk det i dag?

Skrevet

Stakkars...:-( du skulle ha sagt tilbake til de siste som sa de ikke kunne, synd barnet ikke kan komme for nå har alle meldt at de ikke kommer :-( Kanskje de hadde gjort litt mere for å komme. Synd synd på gutten din, er ikke noe god følelse at ingen kommer :-(

Skrevet

Uff,stakkar liten ;( Hjerteskjærende ;( Hørtes ut som en god ide det anonym skrev rett over her! Håper han får en fin dag uansett :)

Skrevet

Synes det er direkte frekt at de ikke har sagt ifra i god tid - sånt er så utrolig viktig og sårt!

Ønsker dere alt godt, og håper det ordner seg på noe vis, om kanskje annerledes enn Ønsket. Skulle Ønske nå du var nabon min eller noe - vi hadde med glede kommet!!

Skrevet

Uff, nå begynte tårene og trille hos meg.

Nå synes jeg virkelig synd på den lille gutten din.

Jeg hadde kommet til å fortalt det i en en passende sammenheng til de som meldte avbud i siste liten at det var synd de ikke kunne komme og guttungen ble leis seg da ingen møtte opp i bursdagen. Han ble så lei seg at han satt på rommet sitt og gråt hele kvelden.

Dette i håp om at det kan gi dem fårlig samvittighet.

Synes det skal være rimelig viktig hvis man melder avbud i siste liten.

Skrevet

Så utrolig kjipt for barnet, bursdager er jo magiske i den alderen

Håper du greide å snu dagen over til det positive igjen, frys. Ned kaker og prøv på 'ny'.

går barnet i barnehage? Går det å invitere noen av ungene der?

Skrevet

Huff nå fikk jeg skikkelig vondt inni meg over dere :(

Stakkar liten!! Sender mange klemmer til dere.

Du får prøve å gjøre litt stas på han som et plaster på såret, finne på noe som han vil og kanskje klarer å tenke på noe annet en stund.

Ingen barn burde måtte oppleve slik :(

Skrevet

Signerer #19.. Håper dere greide å finne på noe som plaster på såret..

Skrevet

Nå ble jeg helt dårlig, man kan da virkelig ikke gjøre slikt mot et barn? Hvem gjør slikt?

Stakkars dere, får helt vondt inni meg. Jeg hadde blitt så lei meg og forbanna hvis noe slikt hadde skjedd meg.

Sikkert ikke lett, men prøv å finn på noe ekstra gøy dere to :) klem

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Beklager at jeg maser så, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på den stakkars lille gutten :-(

Skrevet

Nei gi dere folkens.. "Gråter på den stakkars guttens vegne"?

Det er en BURSDAG! Gutten kommer til å møte på langt større skuffelser enn dette. Såklart er det stygt gjort av familie og venner med barn å avlyse sånn rett før feiring (Håper de hadde en svært god grunn isåfall!!) Hi : Jeg har selv en 3 åring, ho ble det for noen mnd siden. Vi har faktisk ALDRI feira med familie, og det har gått fint. Denne bursdagen gikk vi på kafe og kjøpte en gigantisk is, og hadde laget kake i hjerteform hjemme. Bhg feira også bursdagen hennes på dagtid. Enten har jeg vært alene med henne, eller hatt to venninner på besøk ( gudmødrene hennes) Og det har gått fint det og! Håper du har noe slags annen form for nettverk? Kanskje til og med venner uten barn som kan komme? Det er litt viktig synes jeg da :-) Kan jeg spørre hvorfor dere ikke f.eks feira bursdagen i helgen som var? Folk hadde kanskje hatt bedre tid på en søndag enn på en tirsdag?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nei gi dere folkens.. "Gråter på den stakkars guttens vegne"?

Det er en BURSDAG! Gutten kommer til å møte på langt større skuffelser enn dette. Såklart er det stygt gjort av familie og venner med barn å avlyse sånn rett før feiring (Håper de hadde en svært god grunn isåfall!!) Hi : Jeg har selv en 3 åring, ho ble det for noen mnd siden. Vi har faktisk ALDRI feira med familie, og det har gått fint. Denne bursdagen gikk vi på kafe og kjøpte en gigantisk is, og hadde laget kake i hjerteform hjemme. Bhg feira også bursdagen hennes på dagtid. Enten har jeg vært alene med henne, eller hatt to venninner på besøk ( gudmødrene hennes) Og det har gått fint det og! Håper du har noe slags annen form for nettverk? Kanskje til og med venner uten barn som kan komme? Det er litt viktig synes jeg da :-) Kan jeg spørre hvorfor dere ikke f.eks feira bursdagen i helgen som var? Folk hadde kanskje hatt bedre tid på en søndag enn på en tirsdag?

Går du litt surr i dagene? Hun inviterte til selskap i går - da var det søndag. Og i dag er det mandag...

Hvor får du tirsdag fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...