Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #26 Skrevet 13. april 2012 Enn hvis det hadde vært en singel mor da, som hadde fått 4 unger på 5 år? Hadde det vært like fantastisk og fruktbart da også? Nei, da ville hun vært ei forbanna løstøs som burde få bundet sammen beina, vil jeg tro... Hvorfor skal man sammenligne det da? Det er vel en stor forskjell på å få mange barn i et stabilt forhold enn å være alenemor og velge å få mange barn?? Skjønner ikke helt hva du vil frem til her egentlig? Er du imot at man får mange barn? Eller er du imot at man får barn når man er i et forhold? Nei, er overhodet ikke mot mange barn. Skjønte bare ikke hvorfor HI mener Tori er så fruktbar siden hun har fått 4 barn på fem år, og tydeligvis synes det var så fantastisk at hun måtte lage en egen tråd om det. JEG spurte om det hadde vært like fantastisk om en annen kvinne, som tilfeldigvis kanskje var alenemor, også fikk fire unger på samme periode. Dere er temmelig kjappe med å dømme single kvinner som har barn med flere menn, så jeg bare spør. Kommer ikke på noen konkrete tråder eller andre eksempler, men både jeg og dere vet at de finnes. Himmelblå skrev forøvrig hva jeg tenkte. Jeg sliter fremdeles med å skjønne intensjonen med svaret ditt... Mener du at denne damen IKKE er særlig fruktbar når hun får fire barn på fem år? Mener du at det ikke er hyggelig og fantastisk å få så mange barn - selv om de er i et forhold? Om en alenemor får fire barn på fem år uten å bo med noen av fedrene, er det ikke like hyggelig i mine øyne, nei. Da hadde jeg stilt spørsmålstegn ved planleggingen til denne kvinnen. Jeg skjønner heller ikke hvor du finner alle de som skal være så kritiske til alenemødre. De fleste trådene jeg leser gir inntrykk av at de fleste som er i et forhold har stor respekt for aleneforeldre som makter å gi barna sine oppfølging og kjærlighet helt alene. Så du mener at planleggingen til ei som setter barna sine til nanny fordi hun skal gjøre sosiale ting som Hollywood-frue er bedre? javel...
Gjest Heartbroken Skrevet 13. april 2012 #27 Skrevet 13. april 2012 Enn hvis det hadde vært en singel mor da, som hadde fått 4 unger på 5 år? Hadde det vært like fantastisk og fruktbart da også? Nei, da ville hun vært ei forbanna løstøs som burde få bundet sammen beina, vil jeg tro... Hvorfor skal man sammenligne det da? Det er vel en stor forskjell på å få mange barn i et stabilt forhold enn å være alenemor og velge å få mange barn?? Skjønner ikke helt hva du vil frem til her egentlig? Er du imot at man får mange barn? Eller er du imot at man får barn når man er i et forhold? Nei, er overhodet ikke mot mange barn. Skjønte bare ikke hvorfor HI mener Tori er så fruktbar siden hun har fått 4 barn på fem år, og tydeligvis synes det var så fantastisk at hun måtte lage en egen tråd om det. JEG spurte om det hadde vært like fantastisk om en annen kvinne, som tilfeldigvis kanskje var alenemor, også fikk fire unger på samme periode. Dere er temmelig kjappe med å dømme single kvinner som har barn med flere menn, så jeg bare spør. Kommer ikke på noen konkrete tråder eller andre eksempler, men både jeg og dere vet at de finnes. Himmelblå skrev forøvrig hva jeg tenkte. Jeg sliter fremdeles med å skjønne intensjonen med svaret ditt... Mener du at denne damen IKKE er særlig fruktbar når hun får fire barn på fem år? Mener du at det ikke er hyggelig og fantastisk å få så mange barn - selv om de er i et forhold? Om en alenemor får fire barn på fem år uten å bo med noen av fedrene, er det ikke like hyggelig i mine øyne, nei. Da hadde jeg stilt spørsmålstegn ved planleggingen til denne kvinnen. Jeg skjønner heller ikke hvor du finner alle de som skal være så kritiske til alenemødre. De fleste trådene jeg leser gir inntrykk av at de fleste som er i et forhold har stor respekt for aleneforeldre som makter å gi barna sine oppfølging og kjærlighet helt alene. Så du mener at planleggingen til ei som setter barna sine til nanny fordi hun skal gjøre sosiale ting som Hollywood-frue er bedre? javel... Faktisk så syns jeg det ja. Det er jo så stor enighet om at mor må jobbe her inne, så da er det vel det samme om det er nanny eller barnehagen som passer barna. Eller er det forskjell på hvilket yrke mor har?
ormeynglet Skrevet 13. april 2012 #28 Skrevet 13. april 2012 Da tar jeg henne da....har 4 barn på 4 år og 4 mnd!! Kroppen min er da bra den, skal ut å løpe i dag å jeg... ) Så det så ... Hey..! Jeg venter barn nr 4. Og da vil det være 4 år og 4 mnd imellom eldste og yngste :) Og her er ingen tvillinger, bare en og en Så da er vi to som "slår" henne da. Og synes også kroppen min er bra, når en tenker hva den har og holder på å gå igjennom Og jeg er ikke alene mor, så bare å hylle meg (måtte bare, til hun som av en eller annen grunn ble sur fordi vi "hyller fruktbare Tori Spelling" ) Hei. Så artig:) En og en her også. Hektisk men moro:) Hurra for oss som:) Ikke alenemor jeg heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå