Gå til innhold

Tori Spelling venter barn nr 4..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeje...gammelt nytt...gjesp

Gjest Miryks
Skrevet

Nesten alle kvinner kan få barn i det tempoet. Har vel mer med hva man orker ;) Har ikke med at hun er ekstra fruktbar i allefall...

Skrevet

Jaja... så fint for henne.... Er meg revnende likegyldig om hun har to barn ellr 15....

Skrevet

Ikke rart med han kåtinggubben hennes.

Skrevet

Hmm har faktisk ikke fått med meg at hun hadde flere enn 2 stk tror jeg.. :P

En ting er at hun kan få så mange barn på så kort tid, men at hun orker.... :o De har vel kanskje råd til barnevakt også da, kanskje hehe :D

Skrevet

Så mange sure kommentarer! Er dere så surmaga irl også? Huff.

Visste ikke at hun var på vei med nr 4, synes detstår respekt av det... Kanskje fordi jeg blir direkte uvel av å tenke på å ha flere barn enn mine 2 pøbelfrø :)

Skrevet

Er absolutt ikke alle som kan få barn i det tempoet, har fire barn selv jeg, men det tok meg 7 år å få dem. Jeg har ikke fått tilbake mensen før 7-12 mnd etter fødsel så jeg kunne ikke fått barn så tett...

Nå har vel dette paret råd til både hushjelp og nanny, men det står likevel respekt av å få fire barn på 5 år altså, tipper kroppen hennes begynner bli ganske sliten.

Gjest Miryks
Skrevet

Enn hvis det hadde vært en singel mor da, som hadde fått 4 unger på 5 år? Hadde det vært like fantastisk og fruktbart da også?

Nei, da ville hun vært ei forbanna løstøs som burde få bundet sammen beina, vil jeg tro...

Skrevet

Enn hvis det hadde vært en singel mor da, som hadde fått 4 unger på 5 år? Hadde det vært like fantastisk og fruktbart da også?

Nei, da ville hun vært ei forbanna løstøs som burde få bundet sammen beina, vil jeg tro...

Det går ikke an å sammenligne et gift par som får mange barn over kort tid, og en singel mor som gjør det like fort. Det blir for dumt!

Synes forøvrig Tori og Dean virker som flotte mennesker,med stor omsorg og mye kjærlighet ovenfor hverandre og barna, så blir bare glad av å lese at de skal ha en baby til :) Unner da folk lykke, noe det virker som om ikke alle her gjør?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hvorfor skal man sammenligne det da? Det er vel en stor forskjell på å få mange barn i et stabilt forhold enn å være alenemor og velge å få mange barn??

Skjønner ikke helt hva du vil frem til her egentlig? Er du imot at man får mange barn? Eller er du imot at man får barn når man er i et forhold?

Skrevet

Det går ikke an å sammenligne et gift par som får mange barn over kort tid, og en singel mor som gjør det like fort. Det blir for dumt!

Synes forøvrig Tori og Dean virker som flotte mennesker,med stor omsorg og mye kjærlighet ovenfor hverandre og barna, så blir bare glad av å lese at de skal ha en baby til smile.png Unner da folk lykke, noe det virker som om ikke alle her gjør?

hvorfor går det ikke an å sammenligne? Fordi du har fordommer mot kvinner som er alene med barna og har barn med flere forskjellige? Har du kanskje også fordommer mot kvinner som ikke finner seg sexpartner og potensiell far til barnet, og drar til Danmark og BEVISST går inn for å være alenemødre?

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hvorfor skal man sammenligne det da? Det er vel en stor forskjell på å få mange barn i et stabilt forhold enn å være alenemor og velge å få mange barn??

Skjønner ikke helt hva du vil frem til her egentlig? Er du imot at man får mange barn? Eller er du imot at man får barn når man er i et forhold?

Jeg tror kanskje hun dro sammenligning der for å vise hva fordommer gjør med folk? Når folk hyller par/gifte kvinner som får mange barn, og er man alenemor og har barn med 2 forskjellige, får du hundkjeft, du er uansvarlig, dårlig mor, løs hore osv osv? selv om jeg mener at ei hardtarbeidende alenemor har mer å tilby barna sine enn ei som får panikk og kjefter fordi gaveposene til gjestene som kommer i sommerselskap inneholder for få ting :)

Skrevet

Synes forøvrig Tori og Dean virker som flotte mennesker,med stor omsorg og mye kjærlighet ovenfor hverandre og barna, så blir bare glad av å lese at de skal ha en baby til smile.png Unner da folk lykke, noe det virker som om ikke alle her gjør?

hvorfor går det ikke an å sammenligne? Fordi du har fordommer mot kvinner som er alene med barna og har barn med flere forskjellige? Har du kanskje også fordommer mot kvinner som ikke finner seg sexpartner og potensiell far til barnet, og drar til Danmark og BEVISST går inn for å være alenemødre?

Hvorfor skulle hun være det, bare fordi hun skrev at det var en dum sammenligning?? Har du en ekstremt dårlig dag? Eller er du misunnelig på noe/noen?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg tror kanskje hun dro sammenligning der for å vise hva fordommer gjør med folk? Når folk hyller par/gifte kvinner som får mange barn, og er man alenemor og har barn med 2 forskjellige, får du hundkjeft, du er uansvarlig, dårlig mor, løs hore osv osv? selv om jeg mener at ei hardtarbeidende alenemor har mer å tilby barna sine enn ei som får panikk og kjefter fordi gaveposene til gjestene som kommer i sommerselskap inneholder for få ting :)

Men det blir jo bare for dumt! Kan man ikke "hylle" en som får mange barn med mannen sin fordi man risikerer å fornærme/såre alenemødrene?

Det er da vel ingen tvil om at det i de fleste tilfeller er best for barna å bo sammen med begge foreldrene selv om det finnes mange fantastiske aleneforeldre også?

At et innlegg om en som får fire barn på fem år skal snus til å bli (enda) en debatt om alenemødre gjør meg litt matt...

Skrevet

Jeg tror kanskje hun dro sammenligning der for å vise hva fordommer gjør med folk? Når folk hyller par/gifte kvinner som får mange barn, og er man alenemor og har barn med 2 forskjellige, får du hundkjeft, du er uansvarlig, dårlig mor, løs hore osv osv? selv om jeg mener at ei hardtarbeidende alenemor har mer å tilby barna sine enn ei som får panikk og kjefter fordi gaveposene til gjestene som kommer i sommerselskap inneholder for få ting smile.png

Men det blir jo bare for dumt! Kan man ikke "hylle" en som får mange barn med mannen sin fordi man risikerer å fornærme/såre alenemødrene?

Det er da vel ingen tvil om at det i de fleste tilfeller er best for barna å bo sammen med begge foreldrene selv om det finnes mange fantastiske aleneforeldre også?

At et innlegg om en som får fire barn på fem år skal snus til å bli (enda) en debatt om alenemødre gjør meg litt matt...

Enig!

Hva har alenemødre i denne debatten å gjøre?

Trodde det handlet om at Tori og Dean skulle ha nummer fire.

Hyggelig for dem, uavhengig av hvor mange barn andre enslige og ikke enslige har.

Skrevet

Da tar jeg henne da....har 4 barn på 4 år og 4 mnd!!

Kroppen min er da bra den, skal ut å løpe i dag å jeg...:)) Så det så ...

Skrevet

Så moro da! Og Tori som har ønsket seg stor familie hele tiden, mener å huske hun snakket om 5 barn? Da er hu i såfall på god vei nå! :)

Er selv blitt 4 barnsmor på 2 år, det kan vel regnes som fruktbar.. hehe ;)

Skrevet (endret)

Hva i alle dager feiler det deg? Har du en usedvanlig kjip dag, eller er du like sjarmerende til vanlig?

Hvor du får det fra at jeg på noen måte skal ha noe imot alenemødre, aner ikke jeg .

Jeg har overhodet ikke noe imot alenemødre, all respekt og lykke til de! :) Det jeg ikke skjønte var hvorfor noen skal snakke nedlatende om Tori og Dean fordi de nå har sitt 4.barn på vei? Jeg har sett litt på TV serien, og synes som sagt de virker som gode,varme mennesker, som setter barn og familie høest av alt. Jeg ønsker alle mennesker i verden alt godt, og blir derfor bare glad av å lese at de er i lykkerus over å vente barn nr 4. Fatter ikke hva som er galt med det?

Hun/de er kjempeheldige som er så fruktbare :)

Jeg har stor respekt for alenemødre, og har aldri sagt et vondt ord om noen av de.

Men, hvis en dame presterer å få hele 4 barn på så lite som 5 år-alle med ulike fedre, da ville jeg syntes det var uansvarlig, og kanskje råde henne til å begynne på prevensjon. Tenker også at 4 barn på 5 år med ulike menn umulig kan ha vært planlagt, hvis det er planlagt så vil jeg kalle det en merkelig plan...

Må være ufattelig slitsomt å være alenemor til 4 små barn, men som sagt, all respekt og heder til de som takler det,-de er virkelig dyktige! :)

Endret av Lotta23
Skrevet

Så moro da! Og Tori som har ønsket seg stor familie hele tiden, mener å huske hun snakket om 5 barn? Da er hu i såfall på god vei nå! :)

Ojsann, da tar du meg også ja..hehe. Godt gjort:)

Skrevet

Ojsann, da tar du meg også ja..hehe. Godt gjort:)

Sant ;) Neida, vi skulle ha to tette først vi, så vi dro på så fort vi orket tanken på ny baby i hus, kan tro det ble sjokk når vi på ultralyden fikk se 3 små i magen ;) Hehe :)

Skrevet

Gurimalla!! Da tror jeg seriøst jeg hadde fått et drypp..:) Hektisk mammapermisjon da vil jeg tro;)

Skrevet

Da tar jeg henne da....har 4 barn på 4 år og 4 mnd!!

Kroppen min er da bra den, skal ut å løpe i dag å jeg... :)) Så det så ...

Hey..! Jeg venter barn nr 4. Og da vil det være 4 år og 4 mnd imellom eldste og yngste :) :) Og her er ingen tvillinger, bare en og en ;) Så da er vi to som "slår" henne da. Og synes også kroppen min er bra, når en tenker hva den har og holder på å gå igjennom :)

Og jeg er ikke alene mor, så bare å hylle meg :) (måtte bare, til hun som av en eller annen grunn ble sur fordi vi "hyller fruktbare Tori Spelling" :P )

Gjest Miryks
Skrevet

Nei, er overhodet ikke mot mange barn. Skjønte bare ikke hvorfor HI mener Tori er så fruktbar siden hun har fått 4 barn på fem år, og tydeligvis synes det var så fantastisk at hun måtte lage en egen tråd om det. JEG spurte om det hadde vært like fantastisk om en annen kvinne, som tilfeldigvis kanskje var alenemor, også fikk fire unger på samme periode.

Dere er temmelig kjappe med å dømme single kvinner som har barn med flere menn, så jeg bare spør. Kommer ikke på noen konkrete tråder eller andre eksempler, men både jeg og dere vet at de finnes.

Himmelblå skrev forøvrig hva jeg tenkte.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nei, er overhodet ikke mot mange barn. Skjønte bare ikke hvorfor HI mener Tori er så fruktbar siden hun har fått 4 barn på fem år, og tydeligvis synes det var så fantastisk at hun måtte lage en egen tråd om det. JEG spurte om det hadde vært like fantastisk om en annen kvinne, som tilfeldigvis kanskje var alenemor, også fikk fire unger på samme periode.

Dere er temmelig kjappe med å dømme single kvinner som har barn med flere menn, så jeg bare spør. Kommer ikke på noen konkrete tråder eller andre eksempler, men både jeg og dere vet at de finnes.

Himmelblå skrev forøvrig hva jeg tenkte.

Jeg sliter fremdeles med å skjønne intensjonen med svaret ditt...

Mener du at denne damen IKKE er særlig fruktbar når hun får fire barn på fem år? Mener du at det ikke er hyggelig og fantastisk å få så mange barn - selv om de er i et forhold?

Om en alenemor får fire barn på fem år uten å bo med noen av fedrene, er det ikke like hyggelig i mine øyne, nei. Da hadde jeg stilt spørsmålstegn ved planleggingen til denne kvinnen.

Jeg skjønner heller ikke hvor du finner alle de som skal være så kritiske til alenemødre. De fleste trådene jeg leser gir inntrykk av at de fleste som er i et forhold har stor respekt for aleneforeldre som makter å gi barna sine oppfølging og kjærlighet helt alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...