Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 12. april 2012 #26 Skrevet 12. april 2012 Går hjemme med sønnen på 14 mnd og jentungen på 1 mnd :-P
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 12. april 2012 #27 Skrevet 12. april 2012 Mm! Jeg var kjempemissunnelig på et par venninner som hadde sånne "fabrikklagde" dukkehus med strøm i! Lamper som lyste og gode greier. Foreldrene mine hadde ikke god råd, så pappa bygde hus til oss. Det er litt grovt laget, og uten strøm, men egentlig like fint som de kjøpte! Fargene er 80-talls da, og i noen rom var det strietapet og sånn kork-gulvbelegg. Har fått "arve" to sånne tapetprøve-bøker, og arkene er store nok til å tapetsere et helt rom i huset. Mange fine, og moderne, tapeter! Som voksen ser jeg jo verdien i å ha noe pappa lagde, og syns det er veldig stas å kunne gi det videre til min egen datter! Gøy med en litt spesiell gave til 1 års dagen!
Gjest Heartbroken Skrevet 12. april 2012 #28 Skrevet 12. april 2012 Er i uke 13 og sykemeldt. Vi byr på et hus i dag, og nå har vi høgeste bud som står til kl 12.... Og jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn. Kan ikke være godt for hverken blodtrykk eller helsen forøvrig dette. Sååååååå spennende!!!!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. april 2012 #29 Skrevet 12. april 2012 Jeg begynner ikke på jobb før kl 15.00 i dag Men strengt tatt så burde jeg ikke sittet her, jeg burde vært ute med søpla, vasket, brettet og lagt på plass klær og støvsugd. Men jeg skal det, snart! Har rukket å trene da, så litt flink har jeg vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå