Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Hvorfor er dere hjemme i dag? Jeg er hjemme med en gutt som hadde feber i natt, men som er helt på topp nå! Muligens en bortkastet hjemme-med-sykt-barn-dag, men det kunne jeg ikke vite kl. 6 i dag morges.. Har egentlig planer om å gjøre Så MYE i huset i løpet av dagen men er i det late hjørnet i dag! Og ja, jeg kjeder meg!
2 hjertegull :) Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Jeg er sykemeldt på grunn av bekkenløsning, og ja, det er mye jeg BURDE gjort i huset Men jeg gidder ikke i dag jeg heller..
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Permisjon Bare halvannen mnd. igjen
LuksusLiv Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Jeg jobber turnus og har fri i dag. Har vært å trent på Sats i 1,5 time nå, skal straks hoppe i dusjen. Tenkte jeg skulle rydde og shine på ungenes rom i formiddag, hvis jeg gidder.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Jeg er hjemme fordi at jeg har et hus som må vaskes og ryddes, og har en del skoleoppgaver som må gjøres.. Venter besøk i helga, så dette bør gjøres nå egentlig. Ungen er i barnehagen, slik at ho mor kan vaske og studere i fred. men her sitter jeg da...
Love my kidz Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Jeg er hjemmeværende pga sykdom (kronisk).
Gjest ronja røverdatter Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Jeg begynner sent på jobb i dag, så jeg har litt tid før jeg må ut av døra.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 12. april 2012 #10 Skrevet 12. april 2012 Jeg er hjemme etter nesten dobbel arbeidsdag i går, og hjemme klokka 21. Stiv nakke, vond rygg, generelt utslitt i kroppen og begynnende influensa. Men heldigvis fri i dag. Hurra.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 Foreldrepermisjon, 1 mnd igjen... Og jeg har faktisk vasket over begge badene, gulvene i andre etasje, samt kokt alle smokker og flasker! (Ganske uvanlig egentlig, hvis noen begynner å få dårlig samvittighet... Jeg pleier å slenge meg i sofaen og se opptak fra serier på tv, men fikk det tydeligvis over meg i dag!) Nå står jeg svett på vaskerommet og triller vognen til en liten gutt som ikke vil sove...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. april 2012 #12 Skrevet 12. april 2012 Jeg er på jobb og er innom av og til i pausene når jeg ikke gidder å ta pause som inkluderer gåing...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 Jeg er arbeidsledig og nettop fått barnehageplass.
Gjest mela<3 Skrevet 12. april 2012 #14 Skrevet 12. april 2012 Hjemmeværende med liten enda. Venter besøk av en venninne om ca en time. Da skal vi kose oss med barna våre, ta litt spesielle bilder av de(utkledd) og spise litt kjeks/ost:) Gleder meg!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 12. april 2012 #15 Skrevet 12. april 2012 Jeg er hjemme i permisjon, har en liten en på 8 uker. Han ligger og sover, mens jeg vasker huset... sånn innimellom Dib Skal ha gjester i dag, så burde strengt tatt ikke sitte her!
TPK Skrevet 12. april 2012 #16 Skrevet 12. april 2012 Delvis sykemeldt pga. bekkenløsning. Skal bake og styre til bursdagsfeiring i helgen, så spørs om jeg får slappet av så mye...
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. april 2012 #17 Skrevet 12. april 2012 Jeg er sykemeldt pga smerter og operasjon armene, og barna er på skole og i bhg. Får vondt av å gjøre lite så derfor blir det en del data og tv i løpet av dagen.. Ganske kjedelig i lengden
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. april 2012 #18 Skrevet 12. april 2012 Jeg er hjemmeværende og i dag skal jeg vaske huset fordi vi skal ha bursdagsselskap både lørdag og søndag. Så burde heller ikke sitte her på dib.
GlemMegEi Skrevet 12. april 2012 #19 Skrevet 12. april 2012 jeg er hjemme fordi jeg er sykmeldt..mammaperm starter i morgen.så jeg blir hjemme en god stund:-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #20 Skrevet 12. april 2012 fødselspermisjon. snuppa ligger å sover så skal brått svinge meg en runde med mopp og vaskeklut
Rivjernet Skrevet 12. april 2012 #21 Skrevet 12. april 2012 Er sykemeldt pga bekkenløsning. Har minstemann hjemme også, men det angrer jeg litt på siden det blir veldig mye tv-titting, siden jeg ikke orker finne på så mye med han...
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 12. april 2012 #24 Skrevet 12. april 2012 Isj da! God bedring til dere som er her pga sykdom/plager! Nå har jeg faktisk i ekspressfart støvsugd og vasket gulvene i huset! Måtte passe på mens lillemor sover. -hun er snart 1 år, og veeeeldig hjelpsom! Gutten som var dårlig bygger lego og nyter tiden mens søstera sover! Planen for resten av dagen er å tapetsere noen rom i dukkehuset vesla skal få til 1 års dagen sin! Et "gammelt" hus som min pappa bygde til meg og søstera mi på begynnelsen av 80-tallet! Og så er det den middagen da... Lyst på biff, men da må jeg på butikken... Ouff!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 12. april 2012 #25 Skrevet 12. april 2012 Åh..., dukkehus bringer tilbake gode minner. Mitt gamle stÅr fortsatt hos foreldrene mine, men det skal jeg ta en titt pÅ neste gang jeg er der. Kanskje det gÅr an Å "pusse det opp"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå