Iselilja Skrevet 12. april 2012 #26 Skrevet 12. april 2012 Det morsomme er at det er utviklet p-piller for menn, med noen av de samme bivirkningene som p-piller for kvinner. Men når det gjelder menn, regnes disse bivirkningene som så alvorlige at ingen vil produsere pillene http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7909838
Himmel og hav Skrevet 12. april 2012 #27 Skrevet 12. april 2012 Det morsomme er at det er utviklet p-piller for menn, med noen av de samme bivirkningene som p-piller for kvinner. Men når det gjelder menn, regnes disse bivirkningene som så alvorlige at ingen vil produsere pillene http://www.nrk.no/he...sstil/1.7909838 Fantastisk
kaklemor Skrevet 12. april 2012 #28 Skrevet 12. april 2012 Det morsomme er at det er utviklet p-piller for menn, med noen av de samme bivirkningene som p-piller for kvinner. Men når det gjelder menn, regnes disse bivirkningene som så alvorlige at ingen vil produsere pillene http://www.nrk.no/he...sstil/1.7909838 Fantastisk Hehe :) Skulle likt å sett mannen min hormonell ja :-D
LilleBamBam+EnTil Skrevet 12. april 2012 #29 Skrevet 12. april 2012 Jeg får ikke lov av sykehuset å bruke noen form for hormonpreparater, så her er det kun kondom om nødvendig. Kroppen reagerer med utslett, uavhengig av preparat. Men mest av alt fordi jeg ikke fikk mensen på 4 år etter bruk av p-sprøyte. De mener at jeg har et ustabilt hormonsystem som ikke må trigges unaturlig.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 12. april 2012 #30 Skrevet 12. april 2012 Hvordan arter det seg når man ikke tåler dem? Betyr "at man ikke tåler dem" at man faktisk får en allergisk reaksjon eller mener du bivirkninger som ikke er til å leve med, f.eks humørendringer og sånne ting? Undrer.. Noen tåler dem rett og slett ikke fordi de får allergiske reaksjoner, noen får bivirkninger som er vonde å leve med. Jeg får ikke lov til å bruke dem, pga at det er så mye hjerte problemer i familien min samt høyt blodtrykk. Så ja..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #31 Skrevet 12. april 2012 Puppene mine vokste fra en c-cup til en g-cup, ergo, no more pils for me...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #32 Skrevet 12. april 2012 Puppene mine vokste fra en c-cup til en g-cup, ergo, no more pils for me... "Pills" skulle det stå...
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 12. april 2012 #33 Skrevet 12. april 2012 for min del betyr p-piller blødning annenhver uke.. Så her har mannen "tatt ansvar" og kuttet strengene!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. april 2012 #34 Skrevet 12. april 2012 Jeg har leiden mutasjon dvs tykt blod så jeg har stor risiko for å få blodpropp av p piller. Det er 1 p pille type jeg kan bruke men de blir jeg alvorlig deprimert av så de gikk i søppla ganske fort. Jeg har også prøvde p sprøyte som jeg gikk opp 10 kg av og hadde mensen i 6 mnd. Hadde også hormonspiral i 4 år men da hadde jeg mensen i 3 uker hver mnd i de 4 årene den satt inne. Jeg får ikke lov til å bruke noe prevansjon (uten kondom) av legen. Ganske håpløst da jeg blir gravid bare en mann ser på meg...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #35 Skrevet 12. april 2012 Sterk, vedvarende hodepine og blodpropp.....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #36 Skrevet 12. april 2012 Jeg får HØYT blodtrykk. Var en periode jeg måtta ta betablokker, som ikke fungerte. Var inne på sykehuset til mange tester, satt å tråkla på sykkel med all slags ledninger å styr. Slet veldig med hjertebank, kvalme, sprengende smerte i brystet og en fØlelse av å ha noen sittende på brystet. Da jeg sluttet med p-pillene så vi endelig sammenhengen med plagene mine og jeg ble endelig helt frisk. Slipper medisiner og blodtryket mitt er normalt igjen. Skal ALDRI ta p-piller igjen, prØvde en periode et annet merke, men blodtrykket mitt steg rett til vers igjen. Nå vurderer jeg hormonspiral.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #37 Skrevet 12. april 2012 Jeg har allerede hatt en alvorlig blodpropp og legen nekter å skrive ut hormonprevensjon.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #38 Skrevet 12. april 2012 Jeg får mellomblødninger av alle p-piller jeg har prøvd. Og har prøvd maaange sorter. Veldig slitsomt. Lurer også på om det var pillrene som gjorde at jeg mistet sexlysten med eks-kjæresten... Klarte ikke tanken på å ha sex med ham, selv om jeg var veldig glad i ham, så det tok så klart slutt. Etter at jeg sluttet på pillen har jeg aldrig hatt problemer med sexlysten. Litt sårt å tenke på da vi hadde det meget bra sammen ellers (i 10 år) og han fortsatt er min beste venn... Ellers fikk jeg store humørsvingninger av p-ringen. Ble sjalu og startet krangler bare for å krangle.. Hehe. Ble totalt overrasket over mine egne følelser - har aldrig vært en sjalu type... Forsvant raskt etter at jeg sluttet med ringen! Min søster har dessuten fått to barn mens hun brukte p-ring! Skal dog være uvanlig... Hormonspiral tåler jeg meget godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå