Gå til innhold

Har mannen/samboeren din stor kølle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er over gjennomsnittet noe ensrettet stor pris på da eksem var en del under..

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Hehe, jeg elsker at du går ut her med navn og bilde og sier det rett ut! Så fantastisk smile.png

Ja det er da ikke hemmelig, regner med at de begge er inneforstått med tingenes tilstand.. Og X viser den frem til gud og hvermann så han plages neppe.. wink.png

Får vi se?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er over gjennomsnittet noe ensrettet stor pris på da eksem var en del under..

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Hehe, jeg elsker at du går ut her med navn og bilde og sier det rett ut! Så fantastisk :)

Ja det er da ikke hemmelig, regner med at de begge er inneforstått med tingenes tilstand.. Og X viser den frem til gud og hvermann så han plages neppe.. ;)

Får vi se?

jeg vil også se ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Hehe, jeg elsker at du går ut her med navn og bilde og sier det rett ut! Så fantastisk smile.png

Ja det er da ikke hemmelig, regner med at de begge er inneforstått med tingenes tilstand.. Og X viser den frem til gud og hvermann så han plages neppe.. wink.png

Får vi se?

Om du møter han på byen og spør pent er jeg ganske sikker på at du får både se og røre..

Skrevet

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Får vi se?

Om du møter han på byen og spør pent er jeg ganske sikker på at du får både se og røre..

og det godtar du??

Skrevet

Og mener du at størrelsen ikke har noe å bety?

Jeg mener størrelsen faktsik har noe å bety. Det meste går greit, men den gang jeg havnet i seng med en som hadde like stor kølle som jeg har tommel, da var det plenty nok grunn til å dumpe han synes jeg.

Smak og behag...

Mannen her i huset har plenty stor nok, nesten så det hadde vært ubehagelig om den var større.

Faktisk enig, selv om størrelsen liksom ikke skal telle og alt det der.... For min del er seksuallivet en veldig viktig del av forholdet, det må faktisk fungere. Vi er heldigvis veldig riktige for hverandre, jeg med mine egenskaper og han med hans.

Skrevet

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Får vi se?

og det godtar du??

Om du ser x en min sin penis er vel ikke så mye jeg har noe med, og ja det godtar jeg absolutt han har sin fulle rett til å vise den frem.

Og om du refererte til han andre er det greit det også fordi vi gjorde det slutt for en uke siden etter følelsene mine tok slutt.

Skrevet

Greit å være anonym når man omtaler mannens penisstørrelse, burde en tro? Her er det jo lett å kjenne igjen folk på bilder, og bor man i området, så vet en jo hvem mannen er også...

Ingen som tenker over at de utleverer mannen når de ikke er anonyme her?

Hørt om nettvett?

Gjest Miryks
Skrevet

Greit å være anonym når man omtaler mannens penisstørrelse, burde en tro? Her er det jo lett å kjenne igjen folk på bilder, og bor man i området, så vet en jo hvem mannen er også...

Hørt om nettvett?

Enig. Nå er jeg temmelig trygg på at ingen vet hvem jeg er (om noen har en mistanke, så er de hjertelig velkomne til å ta kontakt på PM ;) ), men jeg er fremdeles forsiktig med å gi ut for mye om ham..

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Hørt om nettvett?

Hehe, den samboeren min bryr seg fint om hva jeg skulle skrive om utstyret hans, han vet hva jeg har skrevet, siden han var i samme rom når jeg skrev.

Han spurte hva jeg drev med, svaret "forteller at utstyret ditt er perfekt for meg". Han bare lo og sa at jeg fikk passe meg, så ikke andre ville prøve seg på han ;)

I forhold til slikt er han avslappet, tror han hadde tatt det værre om jeg uttalte meg om hans følelsesmessige liv til alt og alle.

Skrevet

Jeg syntes ikke det er så ille, men jeg er en veldig åpen person på og utenfor forum og det vet de som kjenner meg veldig godt.

Ingen av de bryr seg om det heller, begge har spurt rett ut hva jeg syntes om str deres og begge fikk veldig ulike, men ærlige svar, det vet også at de funker utmerket begge to..

Så om noen kjenner meg her inne er jeg ikke så veldig bekymret for.

Skrevet

Størrelsen har definitivt noe å si!

Om den er stor. Vet ikke. Normal? den passer meg hvertfall perfekt! :P

Skrevet

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Hehe, jeg elsker at du går ut her med navn og bilde og sier det rett ut! Så fantastisk :)

Ja det er da ikke hemmelig, regner med at de begge er inneforstått med tingenes tilstand.. Og X viser den frem til gud og hvermann så han plages neppe.. ;)

Får vi se?

Hahahahahaaaaaa, ler så jeg hikster her! Slikt får jeg bare på bim/dib!

Skrevet

Han har faktisk ikke så stor, men den passer meg helt perfekt.

Etter jeg har fått barn så har det blitt mindre plass der nede, så hadde han hatt stor så hadde han fått mindre glede av meg tror jeg.

Skrevet

Min siste kjærlighet hadde ganske liten tiss. Det som var litt ironisk er at før jeg møtte ham, var jeg veldig redd for å treffe på menn som ikke hadde "stor nok" tiss og bli skuffa osv. Men etter at jeg ham, har alt blitt forandret, og jeg husker bare hvor utrolig fin og god og deilig han var i senga. Prøvde å ha sex med en fyr med stor tiss etterpå, men det var bare vondt, og jeg ønska meg tilbake til han lille. Nå er jeg mer redd for å treffe på menn med stor tiss i stedet... %-)

Men uansett. For meg er det verste om den er:

a) for tynn (gir ikke nok stimulering)

B) for lang (det gjør så jævlig vondt, i flere dager etterpå også)

Men det viktigste er uansett kjemi. (Jeg savner han lilletissen min helt grenseløst! Helvete heller at avstandsforhold ikke funker!)

Skrevet

Han har faktisk ikke så stor, men den passer meg helt perfekt.

Etter jeg har fått barn så har det blitt mindre plass der nede, så hadde han hatt stor så hadde han fått mindre glede av meg tror jeg.

MINDRE plass der nede etter fødsel? Jeg er ikke vid som Finnmarksvidda selv altså, men mindre? Neppe.

Gjest sug lut
Skrevet

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Autocorrect much?
Skrevet

Han er akkurat normal, før jeg fødte barn var jeg veldig trang, Da var samleiene veldig vonde. Men etter fødsel er jeg blitt "normal" (om det er noe som heter det), så nå er ikke det så vondt lengre. Men tror mannen min savner litt at jeg var så trang :P Kniper masse for komme i formen igjen :P haha

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ja, mannen min er faktisk FOR stor, omtrent 25 cm og veldig, veldig tykk. Vært sammen lenge, men jeg sliter fremdeles i starten og han får den ikke helt inn. Er jeg ikke våt nok så revner jeg.

Men jeg elsker han og han er fantastisk i senga, tross startvansker.

Eksen hadde nok omtrent 15 cm og det var akkurat passe.

Skrevet
Min siste kjærlighet hadde ganske liten tiss. Det som var litt ironisk er at før jeg møtte ham, var jeg veldig redd for å treffe på menn som ikke hadde "stor nok" tiss og bli skuffa osv. Men etter at jeg ham, har alt blitt forandret, og jeg husker bare hvor utrolig fin og god og deilig han var i senga. Prøvde å ha sex med en fyr med stor tiss etterpå, men det var bare vondt, og jeg ønska meg tilbake til han lille. Nå er jeg mer redd for å treffe på menn med stor tiss i stedet... %-) Men uansett. For meg er det verste om den er: a) for tynn (gir ikke nok stimulering) B) for lang (det gjør så jævlig vondt, i flere dager etterpå også) Men det viktigste er uansett kjemi. (Jeg savner han lilletissen min helt grenseløst! Helvete heller at avstandsforhold ikke funker!)

Ikke for å hakke eller noe men sier du "tiss" fortsatt?... jeg forbinder det bare med barnehage barn eller litt ekle menn:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...