Gå til innhold

Har mannen/samboeren din stor kølle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mener du at størrelsen ikke har noe å bety?

Jeg mener størrelsen faktsik har noe å bety. Det meste går greit, men den gang jeg havnet i seng med en som hadde like stor kølle som jeg har tommel, da var det plenty nok grunn til å dumpe han synes jeg.

Smak og behag...

Mannen her i huset har plenty stor nok, nesten så det hadde vært ubehagelig om den var større.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for stor er faktisk verre :P for liten er jo lite vitsi da må jo "funke" :P

Skrevet

Veldig kort i slapp tilstand,men akkurat passe "in action" Gjennomsnittlig, tror jeg;)

Passer meg og mitt bruk;)

Skrevet

Det at du bruker betegnelsen _kølle_ er plenty nok grunn til å dumpe deg.

Skrevet

Kunne gjerne vært større for å si det sånn...

Savner å bli "fylt opp".

Og spesielt etter at vi fikk noen unger...

Men men. Det funker for begge!

Han kunne sikkert ønska seg en trangere mus også ;-)

Skrevet

#4: Hvilket ord bruke for å ikke bli dumpet?

må le litt..

hi

Skrevet

20:46 har sikkert tommelstort utstyr, er nok det som er greia... :P

Skrevet

Og jeg humrer litt medfølende over deg, som synes en diger KøLLE er det eneste saliggjørende i et forhold.

Skrevet

Den er hverken stor eller liten, den fyller meg ganske bra, er vondt når han skal inn, men laangt fra den største e har hatt.. Men de større gjorde bare vondt og jeg kvidde meg for å ha samleie.

Nå gleder jeg meg og han er min desidert beste elsker :)

Hadde noen der jeg kjente såvidt en lillefinger str penis i erigert tilstand som datt inn og ut, ingenting å nyte :P

Det beste er å finne en som passer deg mener jeg.

Skrevet

20:46 er rikelig fornøyd, takk. Skjønte du virkelig ikke at jeg irriterte meg over at HI måler kvaliteten på et forhold _kun_ i antall meter KøLLE?

Skrevet

nei. den er under gjennomsnittet. men jeg har aldri hatt bedre sex og jeg har hatt sex med en del.

for han vet hvordan han skal bruke den og han treffer g-punktet mitt hele tiden :)

Skrevet

Noen som har sagt jeg måler kvaliteten på et forhold i antall meter kølle?

Tror ikke det var det jeg skrev...?

Der i mot synes jeg det er lite motiverende å gå inn i et forhold med en med en skikkelig mini.

Som sagt: smak og behag!

Og det jeg der i mot kan måle kvaliteten på et forhold med er om det er et godt sexliv eller ikke. Dårlig sexliv= dårlig forhold. Og det mener jeg virkelig!

Skrevet

Ja det har han :) Og jeg synes den er helt perfekt! Den fineste jeg har sett :D Åhh klisje, men savnet den faktisk nÅr vi ikke var sammen og hadde sex med 2 andre med ekle (i forhold til han) haha :D

Ja det betyr masse masse for meg ogsÅ! For sex betyr masse for meg, og da mÅ sexen være god og utstyret være bra :D

Skrevet

Har veldig stor "kølle" ! haha.. Den er nok over gjennomsnittet stor, såpass stor at dersom det ikke er skikkelig vått når jeg skal sitte på toppen så gjør det forferdelig vondt..

Skrevet

Jepp, kølla hans er enorm. Lang, tykk og alltd klar for action. Siden vi bor på et lite sted hvor alle kjenner alle, og de fleste kjenner noen som har vært bortpå ham vet de fleste at han har en kukk på størrelse med et middels balltre, og jeg får ofte misunnelige blikk av kåte damer på butikken.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Han er over gjennomsnittet noe ensrettet stor pris på da eksem var en del under..

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Gjest Miryks
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Har liksom ingen å sammenligne med når det kommer til mannlige kjønnsorganer :P

Men vil tro at det å være godt velutstyrt er som å ha masse verktøy. Om du ikke vet hvordan du bruker den, så er det hipp som happ om det er Handy Manny's verktøy i plast eller om det er verktøykasse i gull med verktøy av prima kvalitet (o:

Skrevet

Han er over gjennomsnittet noe ensrettet stor pris på da eksem var en del under..

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Er du full?

Skrevet

Åh.. jeg leste feil. Trodde det stod "Har mannen / samboeren din" store krøller... :( Nedtur.......

Skrevet

Haha nei absolutt ikke, skriver fra iPhone og leser tydeligvis ikke hva jeg skriver før jeg poster, det må jeg begynne med. Autocorrect har jeg ikke vent meg til ennå.. Men edru i ett døgn til

Skrevet

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Hehe, jeg elsker at du går ut her med navn og bilde og sier det rett ut! Så fantastisk :)

Skrevet

Neii,men jeg elsker han for det :)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Han er val gjennomsnittlig stor, hvertfall i forhold til de jeg har vært med før ut.

Men har enda bedre sex nå etter svangerskap og fødsler, da jeg gjør knipeøvelser som en gal :-P

Vært med en som har godt over gjennomsnittlig stor, og det var forferderlig til tider, kunne ikke akurat variere innen stillinger, da det var ubeskriverlig vondt (vondere enn fødslene mine) når han bunna :-/

Takk og pris for at samboeren er akurat passe, og vet hva han holder på med ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Hehe, jeg elsker at du går ut her med navn og bilde og sier det rett ut! Så fantastisk :)

Ja det er da ikke hemmelig, regner med at de begge er inneforstått med tingenes tilstand.. Og X viser den frem til gud og hvermann så han plages neppe.. ;)

Skrevet

Perfekt for meg.

Størrelsen har mye å

Si

Detta var dagens:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...