Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #26 Skrevet 12. april 2012 Jeg var 18 og ganske full, men synes det var en fin opplevelse. Han var 19. One night stand, men han ringte meg et par ganger etterpå. Tror han var en kompis av en bekjent.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #27 Skrevet 12. april 2012 14, med en gutt som jeg var på flørteren med. Angrer litt på at det ble med han, men gjort er gjort. Vi ble heller ikke sammen.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #28 Skrevet 12. april 2012 14. Han var i 20 årene. Blir kvalm av det og skulle ønske det aldri skjedde, men er "glad" han tok den og ikke nestemann for han var 40 og tvang meg inn i bilen sin og gjorde sitt selvom jeg prøvde å dytte han vekk
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #29 Skrevet 12. april 2012 He, he, ingen som slår meg, altså? 26 år, og på bryllupsnatta (jada, vi er kristne)...;-) Selvfølgelig ikke den helt store happeningen, men det hadde ingen av oss forventet, heller. Men veldig fint å være nakne sammen for første gang, da, og vi koste oss:-)
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 12. april 2012 #30 Skrevet 12. april 2012 Ble voldtatt som 12 åring av en på 14. Slet ekstremt med det etter dette, men ble noe lettere å leve når jeg turte å fortelle det til familien som 15 åring. Som 15 åring fikk jeg min første kjæreste, men turte ikke fortelle han om voldtekten, og turte ikke avvise han da han ville ha sex, var ikke klar for det, men lot det skje likevel, livredd for at han skulle oppføre seg og gjøre som han andre om jeg nektet. Første gang jeg følte meg klar for sex var jeg 18 år og møtt en jeg falt for med det samme. Var noe kleint og en god del redsel, men føltes riktig der og da. Men den eneste jeg virkerlig har _ønsket_ å ha sex med, hvor jeg følte meg 100% klar for det, og ikke var redd for i det heletatt er samboeren, og faren til mine barn
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #31 Skrevet 12. april 2012 Jeg var 18 og hadde nylig gjort det slutt med en kar som ville vente med sex ( ikke derfor jeg forlot han). Jeg traff en som jeg vet var en skikkelig rundbrenner på et nachspiel, og tenkte at det er greit med en med erfaring første gangen. Vi hadde sex, det var ikke spesielt deilig, men vi hadde det veldig morsomt. Han hadde erfaring nok til å ta ting litt piano og leke litt, og det passet meg bra. Jeg husker ikke hvordan han ser ut en gang i dag, men jeg tror han het Espen...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #32 Skrevet 12. april 2012 Eg var 16, han var 18-19. Vi var småfulle begge to, ikke så mye av oppvarming eller slik luksus.. Litt vondt var det, men bedret seg etterhvert. Skal nevnes at han ikke hadde så veldig stor penis, så.. Fort gjort, og tilbake til festen etterpå.. Vi var aldri sammen, men hadde rotet noen ganger tidligere, og ble noe rotings seinere også. Men med nestemann eg "slapp til", så var det mye mer moro, og deilig!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #33 Skrevet 12. april 2012 Jeg var 19, han var 22. Jeg torde ikke å snakke om det på lenge, og har til mine venner alltid jugd om det. Men når forloveden hans ringte og spurte, så sa jeg sannheten.. (jeg ANTE ikke at han var forlovet, og det ødela min tillit til menn i mange år!) men det var frivillig, og ikke spesielt vondt. Jeg blir lei meg av å høre om at så mange har opplevd voldtekt... Jeg har alltid syntes synd på meg selv fordi min første "kjæreste" var en utro dust, og jeg hadde problemer med å forholde meg til menn etter det, men fikk litt perspektiver på ting nå..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #34 Skrevet 12. april 2012 Jeg var 16, gjorde det med en kompis for å få det overstått. Kunne godt ha gjort det med noen andre første gangen. Han var ikke akkurat en sjarmør
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #35 Skrevet 12. april 2012 Vi var begge 19. Grugledet meg etter et par mnd sammen. Han lot meg styre det, og jeg valgte alt annet enn misjonærstillingen, den virket skummel! Da fikk mannen full kontroll og kunne kjøre på tenkte jeg.. Og det ble en fin første gang, litt vondt, men det syntes jeg det skulle være. Det var et sikkert tegn på at jeg hadde jomfruhinne. Hadde lest om disse som drev med hest og annen sport der hinnen forsvant av seg selv. Jeg er glad jeg ventet til jeg var moden nok til å kunne ta kontroll over noe som de fleste er litt redde for. Kan ikke tenke meg en 13-14 åring tør ta kontroll over en 19 åring.
Anon-Cru Skrevet 12. april 2012 #36 Skrevet 12. april 2012 Oi, synes det var trist å lese at så mange har negative erfaringer Jeg var 15, han var 22 (I know, I know....), men det var en kjempefin erfaring. Vondt, men fint. Dessverre døde han i en bilulykke to uker senere
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #37 Skrevet 12. april 2012 Jeg var 14 og det var med min kjæreste på 17. Jeg følte meg ikke klar i det hele tatt, men turte ikke si nei. Ikke var det noe godt heller! Utrolig vondt, jeg begynte å blø, kondomen sprakk.. Ikke perfekt første gang for å si det sånn
Chass Skrevet 12. april 2012 #38 Skrevet 12. april 2012 Jeg var 16 og han var.....35++ Grøsser når jeg tenker på det nå.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #39 Skrevet 12. april 2012 Jeg ble utsatt for voldtekt av tre eldre gutter på en fest da jeg var 15 år. Vet ikke hvem av de som gjorde det først. Vet godt hvem alle tre er da de er fra hjembyen min. Men det snakker jeg egentlig ikke om. Så i mitt hode var min første som da egentlig var min fjerde, min kjæreste jeg var sammen med i 2 år(ble sammen når jeg var 16, han var 21). Ble knust når han gjorde det slutt, men vi var av og på i mange år etter det. Snakker fortsatt med han når vi møtes tilfeldig, nå 11 år senere
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #40 Skrevet 12. april 2012 Barnefaren til datteren min, var 17 år.. 6 år siden nå! Vi var fulle begge to og var sammen i fire år.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #41 Skrevet 12. april 2012 He, he, ingen som slår meg, altså? 26 år, og på bryllupsnatta (jada, vi er kristne)...;-) Selvfølgelig ikke den helt store happeningen, men det hadde ingen av oss forventet, heller. Men veldig fint å være nakne sammen for første gang, da, og vi koste oss:-) Samme som deg :-D Var 25 år når vi giftet oss, litt av en opplevelse å kunne dele med den man vil være med livet ut <3 Nå er jeg 28, han er 30 og venter vårt andre barn
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #42 Skrevet 13. april 2012 hehe, egentlig en ganske morsom historie=) jeg var 15 år og var sammen med en på 16 år, hadde vært sammen noen mnd bare, men jeg var suuper forelsket, vi prøvde oss i sengen hans, for vi trudde vi var aleine hjemme, men det vi ikke viste var at moren var hjemme så når han tredde den forsiktig inn kom moren inn på rommet og spørte om vi skulle ha middag, da skvatt vi begge veldig og det gjorde veldig vondt;) har kontakt en dag i dag som kun venner=)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #43 Skrevet 13. april 2012 Jeg var 23. Har vært et dydsmønster hele livet så ikke særlig overraskende. Men i dag er jeg glad for at jeg ikke gjorde det bare for å ha gjort det. Litt stolt:)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. april 2012 #44 Skrevet 13. april 2012 Jeg var noen måneder over 17. Det var med den aller første kjæresten, den eneste kjæresten jeg har hatt.I senga mi på "pikerommet" Nå er jeg straks 23, vi har en sønn på 1,5 og skal gifte oss i juni Han var 19 da vi "gjorde det", og hadde bare vært sammen med ei før meg (kjæresten hans i nesten 4 år)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå