Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Tenkte det kunne være hyggelig å mimre litt..? Jeg var 15, han var min første kjæreste og han hadde ventet tålmodig i månedsvis før jeg turte. Var en fin opplevelse selv om det var dritvondt. Og etterpå kunne jeg knapt få ringt venninnen min fort nok for å fortelle det... hehe
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Jeg var nesten 17, sammen med min første og eneste kjæreste. Hjemme i kjellerstua, på sofaen venter vårt første barn sammen nå, 5 år senere, jeg har virkelig funnet min drømmemann men det var ikke spesielt bra da, de første gangene, rent teknisk var det liksom litt kleint og det var også litt vondt. Men husker det som en fin opplevelse
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 jeg var i syden på ferie, det var med en tyrker. det var planlagt fra min side og vi begge var edru. jeg hadde ingen følelser for han, og det var riktig for meg. jeg ville ha sex første gang med en jeg slapp å se igjen. det er en sånn person jeg er. liker å gjøre ting alene og dette var det nermeste alene jeg kom. jeg var 18
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 jeg var 17 og det var på en strand i Hellas. Visste bare at jeg kom til å ha sex med den grekeren jeg møtte, med engang han kom inn i baren stoppet verden min..veldig veldig merkelig og den eneste grekeren jeg så som ikke hadde så stramme bukser og tskjorter og hadde rytme...Var helt greit...men følte jeg aldri ble kvitt sanden..hehe Jeg hadde kontakt med han i nesten 7 år etter
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Jeg hadde akkurat fylt 18 og overnattet hos kjæresten min. Det var en fin opplevelse selv om det var vondt, han er skikkelig stor, den største penisen jeg har sett noen gang Vi var sammen i 7-8 mnd og jeg var knust da det ble slutt...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Jeg hadde akkurat fylt 17 år da jeg hadde sex med min første og eneste kjæreste hjemme i min leilighet. Vi venter barn nr.2 etter over 7 år. elsker ham og barna våre over alt på denne jord. <3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Uff da.... Jjeg var 13 år! han var 21..... Blir kvalm når jeg tenker på det i dag,men den gangen synest jeg det var heeelt ok. Mente selv jeg var klar for det. Alle vennene mine var eldre enn meg. Æsj tenker jeg når jeg ser denne mannen idag. Han har også kjÆreste nå som er flere år yngere enn meg. Så han liker vel "yngere jenter" sikkert. Vondt var det....
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 15 og han var 20. Vi var kjærester i 3 mnd. Husker det var veldig ekkelt, for jeg fikk vondt, men han brydde seg ikke om det, forsatte bare å kjøre på. Etterpå viste det seg at han ikke var helt stabil, for han prøvde å skyte meg med luftgevær pga jeg smilte til en kompis av meg. Har forsatt arr etter kula snitta meg i tinningen. Han var veldig sjalu.
Gjest Miryks Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 En i familien tok den fra meg. Ellers har jeg kun hatt sex med gubben. Et par uker etter at jeg hadde fylt 16, og vi hadde rota/vært sammen noen måneder. Tror det var bildet på perfekt "første" gang. Vi hadde tørrpult og hatt oralsex i noen uker, og blitt kjent med kroppene til hverandre på den måten.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 15 år og full, fyren kjente jeg ikke og så han aldri igjen heller. Han prøvde å sende meldinger i noen dager, men jeg skammet meg for mye og ville helst glemme hele fyren.
Magia Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Var 14, og sammen med en på 18. Vi var sammen i nesten to år, og er fortsatt gode venner
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 15-16 år, med en jeg var sammen med. Han var året eldre... Husker det ikke i det hele tatt, så det var nok ikke store greiene. Vi var sammen noen måneder da. Men jeg husker godt første gangen med han jeg var sammen med etter det da! :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. april 2012 #13 Skrevet 11. april 2012 Jeg ble fratatt min første gang av en idiot når jeg var 16 år. Var sammen med ham for jeg visste ikke bedre. Heldigvis hjalp min far meg med å bli kvitt han. Har ingen vonde minner eller noe om det da.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. april 2012 #14 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 15 år og han var 17, min første kjæreste, og vi hadde vært sammen i over 1 år. Vokste opp sammen, var naboer og gikk på samme skole, så vi kjente hverandre dessuten veldig godt. Var hjemme i sengen min, mens mine foreldre var ute en tur. Det var fryktelig kleint og småflaut, men ikke vondt eller ekkelt. En helt grei første gang, med en helt grei fyr.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #15 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 21 og var sammen med en gutt et halvt års tid. Han var ikke så mye å samle på, men jeg ble i hvertfall noen erfaringer rikere. Jeg hadde forresten også en kjæreste da jeg var rundt 18 som jeg gjerne ville mistet dyden til, men han hadde så problemer med potensen stakkar, så det ble aldri noe av...
lille-my-april Skrevet 11. april 2012 #16 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 16, og han var vel 23-24 tror jeg. Nekta å gjøre noe før vi ble sammen, så da ga han seg tilslutt. Kan ke påstå det var en fin opplevelse. Det var vondt! Og da må jeg legge til at han har omtrent den minste kølla jeg noen gang har vært borti. Like greit å begynne med det
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #17 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 19. En jeg akkurat hadde blitt kjent med som student for første gang. Var veldig vondt, så måtte bare stoppe. Prøvde igjen senere, og da startet det å blø mens vi holdt på, og fortsatt vondt. Og pinlig. Gjorde det ikke bedre at jeg forelsket meg i han etterpå og han viste seg å være lite interessert.
Gjest Heartbroken Skrevet 11. april 2012 #18 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 15 år og det skjedde med min første skikkelige kjæreste. 20 år etter er han fremdeles kjæresten min
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. april 2012 #19 Skrevet 11. april 2012 15. One nighter med en på 18. To ord: jævlig kleint!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #20 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 12, han var 15. Han kom ned i kjellerstua til meg, rev av meg klærne og dyna og dytta den inn uten oppvarming, han holdt for munnen min så jeg ikke klarte å skrike. Det var helt jævlig vondt.. Måtte si til min søster som jeg bodde hos at jeg hadde fått mensen for det var blod overalt.. Tok meg 8 år før jeg hadde sex igjen.. Sliter veldig med å slappe av og nyte sexen, men det funker bedre for hver dag. Samboeren min bruker god tid på meg heldigvis.
Mrs. Kaizer Skrevet 11. april 2012 #21 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 17 år og det var sammen med mitt livs store kjærlighet! Han har nå vært kjæresten min i 17 år og vi har vært gift i snart 14 av dem:) Det var en fin opplevelse, vondt ja, men det føltes helt riktig.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #22 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 15, han 27, vi er gift idag, har kjent hverandre i 30 år! Var kjærester ei stund dengangen, vært igjennom andre faser av livet noen år og har nå vært sammen igjen i mange år.
Connie86 Skrevet 11. april 2012 #23 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 17 år og han var min første kjæreste, han var veldig lidenskapelig. Desverre så valgte han å ende livet sitt, hvil i fred. Tror jeg aldri kommer til å glemme det fordi det er en del av minnene jeg har fra han.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #24 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 14 år. Han var like gammel. Jeg var ikke forelsket i han, men likte at han likte meg for å si det enkelt. Var utprøvende på den alderen, så var ikke vanskelig å overtale til å ha sex. Det var ikke det helt store, men hadde sex 4-5 ganger før vi gjorde det slutt. Et år etterpå ble jeg sammen med en gutt som jeg hadde deilig sex med. Han var ikke noe flinkere rent teknisk, men fordi jeg hadde følelser for han ble det noe helt annet:) Han tenker jeg ofte på fortsatt. Nr. 3 er han jeg giftet meg med. Vi ble sammen da jeg var 18 år:)
SmellyCat Skrevet 11. april 2012 #25 Skrevet 11. april 2012 Jeg var 16, og min første kjæreste var 17. Han hadde mast i flere måneder, og til slutt gav jeg etter. Han var en idiot så kunne på en måte tenkt meg at det var noen andre, men samtidig var det greit å få "det overstått". Vi la et håndkle under, for det skulle jo blø første gangen. Det gjorde det ikke. Var ikke vondt, men dritkjedelig. Skjønte ikke hva alle maste om denne sexen for, men godt noe blir bedre med årene, sier jeg bare!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå