Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Har sagt det flere ganger i uka i over 2 år og nå har han plutslig ikke sagt det på over 2 uker. Redd grunnen er at han faktisk ikke elsker meg mer.. eller hva kan det være
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Han er sikkert dritt lei av å fortelle deg det. Herregud, det hadde jeg å vært etter å sagt og hørt det så ofte i så lang tid! Du har et problem!!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Spør han rett ut da vel. Det ville jeg gjort. Elsker du meg ikke lenger, siden du har slutta og si det til meg? Verre er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Kanskje han venter på at du skal si det først?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Hadde reagert hvis jeg sa, jeg elsker deg "Petter"! Men ikke fått noe svar. Da hadde jeg trodd det var noe i gjerde. Men når man har vært sammen noen år. Glemmer man fort å si slike ting til hverandre. Hvis det er at han har glemt av og si slike ting til deg burde du si at du savner det
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Han er sikkert dritt lei av å fortelle deg det. Herregud, det hadde jeg å vært etter å sagt og hørt det så ofte i så lang tid! Du har et problem!! var det godt å få ut? føler du deg bedre nå som du får slengt litt dritt til andre? kan du ikke heller svare på innlegg hvor du har noe positivt å si.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Forventer du at han skal fortsette å si dette flere ganger i mnd livet ut eller? Her sier vi det sånn i "rykk og napp", kan gå alt fra timer til månder mellom vi sier det. Har vært sammen i 3 år nå, tror det er normalt at det å si "elsker deg" dabber av med tiden.
Anon-Cru Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 (endret) Han er sikkert dritt lei av å fortelle deg det. Herregud, det hadde jeg å vært etter å sagt og hørt det så ofte i så lang tid! Du har et problem!! Wow, så fordi han har fortalt henne at han elsker henne ofte og hun stusser når han plutselig slutter har hun et problem...? Den ser jeg ikke! Alle er forskjellige! Min samboer forteller meg at han elsker meg daglig , det har han gjort i over ett år, og om han plutselig sluttet å si det ville jeg ha stusset, ja. Ikke friket ut, for sånne ting endrer jo seg med tiden, men jeg ville nok spurt forsiktig om det var noen konkret årsak til det. Kunne ikke falle meg inn å ikke si jeg elsker deg når vi går fra hverandre på vei til jobb og før vi legger oss. Kan ikke se for meg at jeg kommer til å slutte med det. Endret 11. april 2012 av Anon-Cru
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 Han er sikkert dritt lei av å fortelle deg det. Herregud, det hadde jeg å vært etter å sagt og hørt det så ofte i så lang tid! Du har et problem!! var det godt å få ut? føler du deg bedre nå som du får slengt litt dritt til andre? kan du ikke heller svare på innlegg hvor du har noe positivt å si. Det lurer jeg også på, tydelig hvem som har et eller flere "problem" her. Der dreit du deg skikkelig ut, håper det var verd det.
Anon-Cru Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Forventer du at han skal fortsette å si dette flere ganger i mnd livet ut eller? Eh, jeg forventer i alle fall at man sier det til hverandre ukentlig livet ut, selv om det går i rykk og napp. Men det er sikkert jeg som er rar
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Sier du det ofte da? For her er det slik at mannen sier det til meg flere ganger om dagen, iallfall hver dag. Men lar det gå uker imellom hver gang. Det fordi jeg synes "jeg elsker deg" blir så overbrukt og vil selv bruke det når det føles spesielt. I starten sa jeg også det like ofte (nesten), men slik dabber naturlig av gjennom årene. Hos meg iallfall. Men mannen har ikke noe å bekymre seg for fordet.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 Neida, forventer ikke det, men det var plutselig bråstopp og har lyst til å vente å se hvor lang tid det tar.. men er litt sår om dagen fra før (gravid) derfor blir jeg kanskje ekstra lei meg hi
Anon-Cru Skrevet 11. april 2012 #13 Skrevet 11. april 2012 Han er sikkert dritt lei av å fortelle deg det. Herregud, det hadde jeg å vært etter å sagt og hørt det så ofte i så lang tid! Du har et problem!! var det godt å få ut? føler du deg bedre nå som du får slengt litt dritt til andre? kan du ikke heller svare på innlegg hvor du har noe positivt å si. Det lurer jeg også på, tydelig hvem som har et eller flere "problem" her. Der dreit du deg skikkelig ut, håper det var verd det. Bra det ikke bare er jeg som reagerer...
eliona Skrevet 11. april 2012 #14 Skrevet 11. april 2012 Når du skriver et innlegg så må du da forvente at du ikke bare får "snille" svar tilbake. Han også blitt lei av å si jeg elsker deg til noen hver jævla dag. Kan ikke du si at du elsker han da, og vente reaksjonen hans, det er vel mye bedre måte å teste det på enn å syte her!! Verden er ikke svart hvitt.
Anon-Cru Skrevet 11. april 2012 #15 Skrevet 11. april 2012 Neida, forventer ikke det, men det var plutselig bråstopp og har lyst til å vente å se hvor lang tid det tar.. men er litt sår om dagen fra før (gravid) derfor blir jeg kanskje ekstra lei meg hi Det kan jo være så enkelt som at han er veldig fokusert på barnet i magen og det som skal skje? Vet det er mange kvinner som glemmer å gi mennene sine den lille ekstra oppmerksomheten de vanligvis gir under graviditet - noen menn blir kanskje også sånn? Om han ellers oppfører seg som vanlig høres det ikke ut som om du har noe å bekymre deg for
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #16 Skrevet 11. april 2012 Forventer du at han skal fortsette å si dette flere ganger i mnd livet ut eller? Eh, jeg forventer i alle fall at man sier det til hverandre ukentlig livet ut, selv om det går i rykk og napp. Men det er sikkert jeg som er rar Vel, siden det kan gå månder mellom vi sier det til tider, så må du jo da mene vi har noe feil i forholdet vårt da eller?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #17 Skrevet 11. april 2012 Han er sikkert dritt lei av å fortelle deg det. Herregud, det hadde jeg å vært etter å sagt og hørt det så ofte i så lang tid! Du har et problem!! var det godt å få ut? føler du deg bedre nå som du får slengt litt dritt til andre? kan du ikke heller svare på innlegg hvor du har noe positivt å si. Det lurer jeg også på, tydelig hvem som har et eller flere "problem" her. Der dreit du deg skikkelig ut, håper det var verd det. mmmm....Ja, det var drit godt å få det ut...Haha
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #18 Skrevet 11. april 2012 Når du skriver et innlegg så må du da forvente at du ikke bare får "snille" svar tilbake. Han også blitt lei av å si jeg elsker deg til noen hver jævla dag. Kan ikke du si at du elsker han da, og vente reaksjonen hans, det er vel mye bedre måte å teste det på enn å syte her!! Verden er ikke svart hvitt. Herre jemini, synes synd på mannen din, om du har noen.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 11. april 2012 #19 Skrevet 11. april 2012 Jeg og min kjære har vært sammen i snart 5 og et halvt år. Vi sier "jeg elsker deg" til hverandre like mye begge to, og fortsatt sier vi det hver dag, som regel før vi legger oss. Det har på en måte blitt en tradisjon. Men ja det hender vi "glemmer" det og, begge to. Jeg hadde nok også reagert hvis han plutselig ikke hadde sagt det til meg på flere dager/uker. Men nå er han flink til å vise at han setter pris på meg og da, med små hverdagsromantiske ting. Og det hadde vært mye verre om han plutselig slutta med.
Anon-Cru Skrevet 11. april 2012 #20 Skrevet 11. april 2012 Forventer du at han skal fortsette å si dette flere ganger i mnd livet ut eller? Eh, jeg forventer i alle fall at man sier det til hverandre ukentlig livet ut, selv om det går i rykk og napp. Men det er sikkert jeg som er rar Vel, siden det kan gå månder mellom vi sier det til tider, så må du jo da mene vi har noe feil i forholdet vårt da eller? Nei, men mener det for det første må være helt ok å ha en generell forventning om at det å si "jeg elsker deg" er noe man sier hyppigere enn det livet ut (slik som meg), og en skapt forventning om at det sies ofte (slik som HI). Men siden vi er sånn mener du sikkert at det er noe galt med oss da, eller?
Anon-Cru Skrevet 11. april 2012 #21 Skrevet 11. april 2012 Jeg og min kjære har vært sammen i snart 5 og et halvt år. Vi sier "jeg elsker deg" til hverandre like mye begge to, og fortsatt sier vi det hver dag, som regel før vi legger oss. Det har på en måte blitt en tradisjon. Men ja det hender vi "glemmer" det og, begge to. Jeg hadde nok også reagert hvis han plutselig ikke hadde sagt det til meg på flere dager/uker. Men nå er han flink til å vise at han setter pris på meg og da, med små hverdagsromantiske ting. Og det hadde vært mye verre om han plutselig slutta med. Ikke sant - det blir en vane, eller som du sier, en tradisjon, som mange nok setter pris på og akter å pleie (som meg).
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #22 Skrevet 11. april 2012 Jeg hadde begynt å lure litt, men er jo ikke sikkert det er noe galt Vi sier det til hverandre minimum hver kveld før vi sovner, synes det er koselig jeg Og det er etter 4 år sammen. Tror aldri vi kommer til å slutte å si det..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #23 Skrevet 11. april 2012 Forventer du at han skal fortsette å si dette flere ganger i mnd livet ut eller? Eh, jeg forventer i alle fall at man sier det til hverandre ukentlig livet ut, selv om det går i rykk og napp. Men det er sikkert jeg som er rar Vel, siden det kan gå månder mellom vi sier det til tider, så må du jo da mene vi har noe feil i forholdet vårt da eller? Nei, men mener det for det første må være helt ok å ha en generell forventning om at det å si "jeg elsker deg" er noe man sier hyppigere enn det livet ut (slik som meg), og en skapt forventning om at det sies ofte (slik som HI). Men siden vi er sånn mener du sikkert at det er noe galt med oss da, eller? Nei, mener bare at ting kan endre seg i løpet, og om man ikke prater med partneren om hva man ønsker i forholdet, så sitter man igjen som HI, om man ikke kan prate sammen.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #24 Skrevet 11. april 2012 Ja, det er derfor jeg stusser litt, fordi han har sagt det så mye i 2 år og plutselig blir det bråstopp. takk for svar og støtte hi
Anon-Cru Skrevet 11. april 2012 #25 Skrevet 11. april 2012 Forventer du at han skal fortsette å si dette flere ganger i mnd livet ut eller? Eh, jeg forventer i alle fall at man sier det til hverandre ukentlig livet ut, selv om det går i rykk og napp. Men det er sikkert jeg som er rar Vel, siden det kan gå månder mellom vi sier det til tider, så må du jo da mene vi har noe feil i forholdet vårt da eller? Nei, men mener det for det første må være helt ok å ha en generell forventning om at det å si "jeg elsker deg" er noe man sier hyppigere enn det livet ut (slik som meg), og en skapt forventning om at det sies ofte (slik som HI). Men siden vi er sånn mener du sikkert at det er noe galt med oss da, eller? Nei, mener bare at ting kan endre seg i løpet, og om man ikke prater med partneren om hva man ønsker i forholdet, så sitter man igjen som HI, om man ikke kan prate sammen. Det er jeg veldig enig i. Om hun føler at hun trenger å høre det oftere bør hun si ifra om det dabber av permanent, og det ikke viser seg å være en kortvarig periode Om han da sier "herregud, forventet du at jeg kom til å si det flere ganger i uka livet ut" - noe som fremstilles som nesten absurd av enkelte her, mener jeg hun trygt kan si at "ja, jeg både ønsker og forventer det". Og dette er som jeg sa tidligere enn forventning han selv har bidratt til å skape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå