Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #26 Skrevet 11. april 2012 For en gjeng med kjerringer de fleste av dere er! Kalle HI, som ikke visste at han hadde et annet forhold, for LØSBIKKJE, mens han, KJØTEREN, slipper unna! Dere burde skamme dere, fordØmmende, hykleriske, dobbeltmoralske, mindre intelligente kjerringbeist! Det er fordi de fleste her inne er livredde for å innse at når mannen deres er å har seg med andre, så kan det ha noe med de selv å gjØre, at han ikke er fornØyd med dem. Da er det lettere å skylde på andre. Og så er de livredde for å innse at det er ganske stor sjanse for at nettopp deres mann kan ha en elskerinne. Tror veldig mange par der ute har tillitsproblemer og at det sitter en hel haug med usikre, paranoide kvinnfolk rundt i de tusen hjem og biter negler as we speak. Og tror det er tungt å svelge at mannen har en fri vilje oppi alt dette. Spot on. Dette var ikke "spot on" i forhold til min manns utroskap. Generaliseringer fungerer sjelden særlig bra! Han er forresten ikke utro lenger, og vi har idag et fantastisk forhold. Og han har 100% fri vilje, noe som betyr at årsaken til utroskapen var 100% hans;) Det var ikke i forhold til din manns utroskap jeg mente innlegget var "spot on" heller. Tar du det alltid for gitt at innlegg her inne handler om DEG?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #27 Skrevet 11. april 2012 Hehe, jeg må le litt! Bare "kupp" tråden min Helt greit! Synes det er god underholdning For å få klarhet i et par ting: Jeg vil IKKE ha denne mannen! Han har løyet, bedratt, truet og manipulert i årevis. Er det noen som ønsker seg en sånn mann?! Ikke jeg hvertfall!! Finner jeg ikke noe bedre enn det, da kan det jaggu være! Tror egentlig ikke at samboeren hans drømmer om en sånn mann heller, derfor jeg vil hun skal vite HVEM han virkelig er. Ellers vil hun fortsette å leve på løgnen hans. Og jeg ønsker ikke at hun skal reagere på noen spesiell måte, men synes det er veldig merkelig når hun ovenfor mennesker som er helt klar over hva som har skjedd, nekter for at det har foregått noe som helst. Hun har tom nektet for at hun bor sammen med ham... Da er det noe som er galt tenker nå jeg da..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #28 Skrevet 11. april 2012 Nå har du sagt det. Hun har fått vite at mannen hun elsker ligger rundt, og livet hennes blir aldri det hun drømte om. Det suger sikkert ganske kraftig Det er vel litt mye forlangt at hun skal reagere som DU vil på dette i tillegg. Det var da ikke måte på hvor hardt Hi skulle taes her da. En elskerinne er visst en større kriminell enn bin Laden og pedofile her inne. Selv om HUN også er blitt løyet til. Akkurat den biten er visst ikke så nøye. Hi har aldri forlangt at noen skal reagere slik HUN vil. Hun synes det er merkelig at en dame blir hos en utro, manipulerende drittsekk (go figure...), og spør OSS om vi TROR at enkelte kan synes det er FLAUT å innrømme ovenfor andre at mannen har vært utro. See?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #29 Skrevet 11. april 2012 Nå har du sagt det. Hun har fått vite at mannen hun elsker ligger rundt, og livet hennes blir aldri det hun drømte om. Det suger sikkert ganske kraftig Det er vel litt mye forlangt at hun skal reagere som DU vil på dette i tillegg. Det var da ikke måte på hvor hardt Hi skulle taes her da. En elskerinne er visst en større kriminell enn bin Laden og pedofile her inne. Selv om HUN også er blitt løyet til. Akkurat den biten er visst ikke så nøye. Hi har aldri forlangt at noen skal reagere slik HUN vil. Hun synes det er merkelig at en dame blir hos en utro, manipulerende drittsekk (go figure...), og spør OSS om vi TROR at enkelte kan synes det er FLAUT å innrømme ovenfor andre at mannen har vært utro. See? Takk
i<3am Skrevet 11. april 2012 #30 Skrevet 11. april 2012 Hvis han har truet og manipulert deg, er det ikke mulig at han gjør det samme mot henne? At hun ikke får "lov" å snakke med deg, eller gå fra han?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #31 Skrevet 11. april 2012 Hvis han har truet og manipulert deg, er det ikke mulig at han gjør det samme mot henne? At hun ikke får "lov" å snakke med deg, eller gå fra han? Hey, det er jo nettopp det jeg tenker!! Og som jeg er redd for.... Og hva med barna...? Jeg er faktisk BEKYMRET når det ikke kommer noen reaksjon og når hun benekter ovenfor andre.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #32 Skrevet 11. april 2012 Hvis han har truet og manipulert deg, er det ikke mulig at han gjør det samme mot henne? At hun ikke får "lov" å snakke med deg, eller gå fra han? Akkurat det tenker jeg også, kanskje er han mye værre overfor henne som er "hans" enn elskerinna.. Tipper den dama har flere ting å sti med enn en utro mann..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #33 Skrevet 11. april 2012 Jeg forventer ikke at noen skal "støtte" meg som har vært elskerinne i så mange år, men hvorfor tar dere parti med han som virkelig har vært utro, løyet og bedratt i så mange år?? Er det jeg som har gjort noe galt ved ikke å vite..? Det har vært mer enn "litt sex på si". Og hvis hun skulle vært aseksuell, hvorfor vil hun da lage barn? Dessuten VET jeg at han ikke hadde blitt i forholdet om det ikke innebar sex! HI Unnskyld meg, men tror du at aseksuelle mennesker ikke vil ha barn? De har jo sex selv om de ikke er interessert i det, for å forplante seg. Forstår ikke hva som er rart med det, de fleste vil vel ha barn? Og nei, du vet ikke om han hadde blitt eller ikke, og hvor mye sex de har. En som har hatt elskerinne i 4 år og løyet om sivilstatusen sin like lenge lyver antaglig om absolutt alt. Det er klassisk tilfelle når menn klager over konene sine, og likevel drar hjem til dem etter å ha pult på elskerinna. Hvis du sluttet å ha sex med en gang du oppdaget at han hadde familie, så er jo du totalt uskyldig, og like skadelidende som dama hans. Men du trenger ikke glorifisere det dere hadde sammen og prøve å si at du er bedre enn samboeren hans, for det er du ikke for ham - ellers hadde han gått fra sin "kjipe" samboer for lenge lenge siden.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #34 Skrevet 11. april 2012 Jeg forventer ikke at noen skal "støtte" meg som har vært elskerinne i så mange år, men hvorfor tar dere parti med han som virkelig har vært utro, løyet og bedratt i så mange år?? Er det jeg som har gjort noe galt ved ikke å vite..? Det har vært mer enn "litt sex på si". Og hvis hun skulle vært aseksuell, hvorfor vil hun da lage barn? Dessuten VET jeg at han ikke hadde blitt i forholdet om det ikke innebar sex! HI Unnskyld meg, men tror du at aseksuelle mennesker ikke vil ha barn? De har jo sex selv om de ikke er interessert i det, for å forplante seg. Forstår ikke hva som er rart med det, de fleste vil vel ha barn? Og nei, du vet ikke om han hadde blitt eller ikke, og hvor mye sex de har. En som har hatt elskerinne i 4 år og løyet om sivilstatusen sin like lenge lyver antaglig om absolutt alt. Det er klassisk tilfelle når menn klager over konene sine, og likevel drar hjem til dem etter å ha pult på elskerinna. Hvis du sluttet å ha sex med en gang du oppdaget at han hadde familie, så er jo du totalt uskyldig, og like skadelidende som dama hans. Men du trenger ikke glorifisere det dere hadde sammen og prøve å si at du er bedre enn samboeren hans, for det er du ikke for ham - ellers hadde han gått fra sin "kjipe" samboer for lenge lenge siden. Nei, bedratte koner liker å tro at de er "bedre" enn elskerinnen(e) i mannens øyne. Men jeg tviler. Hvorfor skulle en mann risikere ekteskapet til kvinnen han påstår å elske så høyt, kun for å pule en annen dame? Hvor mye er egentlig kona verdt da, når hun er verdt å risikere for et simpelt knull? Hadde mannen min vært utro, så hadde jeg følt at han anså meg for å være en liten dritt, med langt lavere verdi en dama han mente var verdt å knulle selv om han visste det ville knuse meg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #35 Skrevet 11. april 2012 Jeg forventer ikke at noen skal "støtte" meg som har vært elskerinne i så mange år, men hvorfor tar dere parti med han som virkelig har vært utro, løyet og bedratt i så mange år?? Er det jeg som har gjort noe galt ved ikke å vite..? Det har vært mer enn "litt sex på si". Og hvis hun skulle vært aseksuell, hvorfor vil hun da lage barn? Dessuten VET jeg at han ikke hadde blitt i forholdet om det ikke innebar sex! HI Unnskyld meg, men tror du at aseksuelle mennesker ikke vil ha barn? De har jo sex selv om de ikke er interessert i det, for å forplante seg. Forstår ikke hva som er rart med det, de fleste vil vel ha barn? Og nei, du vet ikke om han hadde blitt eller ikke, og hvor mye sex de har. En som har hatt elskerinne i 4 år og løyet om sivilstatusen sin like lenge lyver antaglig om absolutt alt. Det er klassisk tilfelle når menn klager over konene sine, og likevel drar hjem til dem etter å ha pult på elskerinna. Hvis du sluttet å ha sex med en gang du oppdaget at han hadde familie, så er jo du totalt uskyldig, og like skadelidende som dama hans. Men du trenger ikke glorifisere det dere hadde sammen og prøve å si at du er bedre enn samboeren hans, for det er du ikke for ham - ellers hadde han gått fra sin "kjipe" samboer for lenge lenge siden. Nei, bedratte koner liker å tro at de er "bedre" enn elskerinnen(e) i mannens øyne. Men jeg tviler. Hvorfor skulle en mann risikere ekteskapet til kvinnen han påstår å elske så høyt, kun for å pule en annen dame? Hvor mye er egentlig kona verdt da, når hun er verdt å risikere for et simpelt knull? Hadde mannen min vært utro, så hadde jeg følt at han anså meg for å være en liten dritt, med langt lavere verdi en dama han mente var verdt å knulle selv om han visste det ville knuse meg. Men jeg tror iallefall sjansene for at de ikke har sex er minimale. Jeg traff da denne mannen før han traff sin nåværende, og alt han tenkte på var nettopp SEX. Han greier seg ikke uten!Og ja, jeg vet han har løyet om ALT, det er det ikke tvil om. Og jeg glorifiserer IKKE det vi hadde sammen, det var er "forhold" jeg ikke ønsket, men som jeg ikke om meg ut av!Det var han som villa ha MEG, ikke omvendt, så siden jeg ikke ville ha ham, hvorfor skulle han da gå fra samboeren??Han er jo trygg der han er!Han fikk både og, ikke sant? Jeg tror heller ikke jeg er bedre enn samboeren, men i hans øyne må det ha vært noe som fenget hvertfall! Siden han ville dette i så mange år. En mann som er i stand til å være utro mot kjæresten fra dag èn, setter ikke henne veldig høyt. NULL respekt vil jeg si.
Berta_78 Skrevet 11. april 2012 #36 Skrevet 11. april 2012 Nå har du sagt det. Hun har fått vite at mannen hun elsker ligger rundt, og livet hennes blir aldri det hun drømte om. Det suger sikkert ganske kraftig Det er vel litt mye forlangt at hun skal reagere som DU vil på dette i tillegg. Det var da ikke måte på hvor hardt Hi skulle taes her da. En elskerinne er visst en større kriminell enn bin Laden og pedofile her inne. Selv om HUN også er blitt løyet til. Akkurat den biten er visst ikke så nøye. Hi har aldri forlangt at noen skal reagere slik HUN vil. Hun synes det er merkelig at en dame blir hos en utro, manipulerende drittsekk (go figure...), og spør OSS om vi TROR at enkelte kan synes det er FLAUT å innrømme ovenfor andre at mannen har vært utro. See? Takk Nja, det ble litt feil. Jeg dømmer faktisk ikke HI så veldig hardt for liggingen, hun er singel, visste ikke osv. Det er bare mannen som er en dritt her. Men HI kunne kanskje utvist større musikalitet her, en forsmådd trenger kanskje ikke få hamret inn budskapet to ganger av kvinnen som har hatt seg med hennes mann, og hun burde respektere konens behov for å fornekte det hele. Mye å svelge for en stakkars dame, vet du!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #37 Skrevet 11. april 2012 Det var kanskje drøyt å si det to ganger, men jeg har en dårlig følelse av at han har rodd seg ut av hele situasjonen, at samboeren fortsatt ikke vet, ikke fra HAM.. Med tanke på hvordan han er, iallefall mot meg, er jeg redd han er likens mot henne.. Jeg ville at hun skulle forstå at dette var noe som hadde skjedd, alle de fire første årene av forholdet deres. Hva slags mann gjør noe sånt da?? Og jeg forstår ikke hvordan noen kan godta det.. HI
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #38 Skrevet 16. april 2012 Jeg skjønner ikke hvordan du kan vite så mye om hva andre har fortalt denne kvinnen og hvordan hun reagerer, all den tiden du prestere å være i et forhold med hennes mann i årevis uten å oppdage at han var i et forhold? Det virker ikke som dere har felles bekjente og du har jo selv sagt at mannen ikke er til å stole på. Hvor kommer all infoen plutselig fra? Ellers så skjønner jeg ikke helt hvor du får den fullstendig fjerne idéen om at hun bør behandle deg som en betrodd venn og "innrømme" problemer (du selv har forårsaket i hennes forhold og dermed vet alt om!) ovenfor deg - hun har tross alt aldri valgt å ha deg i sitt liv, uansett hva hennes idiot av en mann har gjort. Du vil ikke "ødelegge" men tar allikevel kontakt med henne gjentatte ganger når hun ikke responderer, i håpet om hva? Presse henne til å kaste mannen ut? Sorry, men jeg tror ikke noe på at du sier i fra "out of the goodness of your heart" for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2012 #39 Skrevet 16. april 2012 Jeg synes synd på deg over som mener at du er en liten dritt som ikke er verdt noen ting hvis mannen din velger et one night stand med noen andre. Du må jobbe med selvfølelsen din. Jeg følte meg også sånn da min eksmann bedro meg med yngre, penere og mer sexy jenter. MEN! Da jeg fremsatte krav om skilsmisse, så ville han ikke skilles! Han bedyret at han skulle slutte å være utro, at han elsket meg og barna, og laget virkelig et helvete da jeg gjennomførte trusselen om å gå fra ham. Han ville IKKE avslutte forholdet, men trengte et "dytt" på si for å krydre hverdagstilværelsen. De fleste menn som er utro ser ikke på elskerinnene som kvinner av høyere rang enn kona/samboer, og de har SOM REGEL ikke følelser for elskerinna, de ser på henne som et spennende hull. Derfor er det svært få som forlater familien sin til fordel for knullevenninne. Så den innstillingen du anonym over kommer med, må du med en gang kaste fra deg, for den er fullstendig FEIL. Det er aldri kona/samboer sin feil at mannen er utro, men KUN mannen sin egen feil. Uansett hvor lite sexy undertøy kona har, hvor lite hun går til frisør og om hun sier nei til analsex. Hvorfor er det ikke akseptert at kvinner er utro mot menn som har lagt på seg litt, ikke er romantiske osv, mens hvis mannen er utro mot dama si som la på seg 4 kilo etter å ha født HANS barn, er det hennes feil som ikke holder fotomodellkropp for mannens skyld?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. april 2012 #40 Skrevet 17. april 2012 For en gjeng med kjerringer de fleste av dere er! Kalle HI, som ikke visste at han hadde et annet forhold, for LØSBIKKJE, mens han, KJØTEREN, slipper unna! Dere burde skamme dere, fordØmmende, hykleriske, dobbeltmoralske, mindre intelligente kjerringbeist! Det er fordi de fleste her inne er livredde for å innse at når mannen deres er å har seg med andre, så kan det ha noe med de selv å gjØre, at han ikke er fornØyd med dem. Da er det lettere å skylde på andre. Og så er de livredde for å innse at det er ganske stor sjanse for at nettopp deres mann kan ha en elskerinne. Tror veldig mange par der ute har tillitsproblemer og at det sitter en hel haug med usikre, paranoide kvinnfolk rundt i de tusen hjem og biter negler as we speak. Og tror det er tungt å svelge at mannen har en fri vilje oppi alt dette. Hoho! Signerer dere begge! Så lenge HI ikke visste noe, kan man jo umulig si noe negativt om henne! Skjerp dere!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #41 Skrevet 17. april 2012 Jeg tror at dere som er så krasse og nedlatende enten har blitt bedratt eller er livredde for at dere blir det! Og sannsynligheten for at dere blir det,tror jeg er stor..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå