Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Er det flaut å innrømme at samboer har vært utro? Jeg har vært uvitende elskerinne i 4 år. Da jeg fant ut at elskeren min hadde samboer og barn, sa jeg fra til samboeren hans. Det var noe jeg gjorde to ganger, siden jeg ikke hørte noe fra henne. Hun ville ikke innrømme det faktum at han hadde ligget med meg alle åra de hadde vært sammen (ikke engang ovenfor meg, som visste alt, sikker mer enn hun!). Jeg vet også at det er flere som har fortalt henne dette, men de får den samme unnvikende responsen. Elskeren min sa til meg at samboeren hans visste alt, noe jeg ikke troddde på (eller tror på den dag i dag for den saks skyld). Hadde hun visst hva som hadde foregått, ville det da vært "skummelt" å innrømme dette for meg? Tror dere det er fordi hun synes det hele er flaut, at hun ignorerer det, eller vet hun rett og slett ikke? Jeg vet at barn nummer to kommer når som helst nå, så da lurer jeg igjen.. Hvem får barn nr to med en mann som har vært utro helt fra starten av? Er det en jente som ikke vet hva mannen gjør??
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Stakkars dame. Selvsagt er det flaut at mannen puler på ei løsbikkje og ikke har baller nok til å forlate henne eller avslutte forholdet han har på si. Kan jo og hende at hun faktisk elsker han, og vil prøve å beholde han og familielivet sitt.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Greia er at du er kun en elskerinne. Han kommer aldri å forlate kona si for deg, hvorfor tror du ellers han vil ha barn med henne? Istedet for å spørre hvem som får barn nr 2 med mann som er utro etter noter, spør heller deg selv hvem det er som fortsetter å ødelegge familier ved å ha sex med opptatt mann? Og nei, jeg tror ikke på at man kan være uvitende i FIRE åR, har du aldri lurt på hvorfor han aldri overnatter og om det er kone inne i bildet? Da må du være rett og slett dum, sorry
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 kan jo være de har ett åpent forhold...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Jeg er ikke stolt av hva jeg har gjort, og jeg ønsker ikke at "han forlater samboer til fordel for meg". Jeg vil ikke ha ham! Saken er at han overnattet, vi gjorde ting sammen, men var kun elskere. Han sa gang på gang at han ikke hadde noen andre. Jeg var ikke hos han fordi det var veldig tungvint å dra til ham, spesielt da han hadde kontor i samme by hvor jeg bor. Intensjonen min er heller ikke å ødelegge, men jeg vil samboeren skal vite hva mannen gjør. Han slutter vel ikke selv om han har blitt avslørt en gang? HI
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Åpent forhold? Helt fra dag èn? tom nÅr samboeren er gravid..? Kjøper ikke den. Og jeg synes virkelig synd pÅ denne jenta.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Åpent forhold? Helt fra dag èn? tom nÅr samboeren er gravid..? Kjøper ikke den. Og jeg synes virkelig synd pÅ denne jenta.. HI Jada, derfor fortsetter du Å hoppe pÅ denne mannen. Og ha en elsker i 4 År istedet for forhold? Har du dÅrlig selvtillit eller?
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Det er ikke alle som har tid/orker et forhold. Da syns jeg det er bedre å ha en fast partner man har sex med, som selvfølgelig er singel! Jeg tror ikke hi har fortsatt med dette etter at hun fant ut om konen, i hvert fall ut ifra det jeg forstår.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 Jeg tror ikke flau er det rette ordet her. Kan du i det hele tatt sette deg inn i hennes situasjon? Hun har nok skjønt hva som foregår, særlig siden du har sagt ifra 2ganger. Kanskje den eneste måten for henne å overleve i dette forholdet er å fortrenge alt? Eller kanskje de har hatt en voldsom diskusjon seg imellom? Hva vet du om henne egentlig? Og hva vet du om at hun ikke vet? Kanskje hun vet mer enn deg? Hva med å la denne familien være i fred? Ikke legg deg etter menn som har familie. Jeg er enig i at han også er dust som gjør dette mot familien sin, men nå er du hvert all klar over situasjonen, så vær litt voksen og la være. Blir provosert av holdningen din.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Det er ikke alle som har tid/orker et forhold. Da syns jeg det er bedre å ha en fast partner man har sex med, som selvfølgelig er singel! Jeg tror ikke hi har fortsatt med dette etter at hun fant ut om konen, i hvert fall ut ifra det jeg forstår. Tid handler om prioriteringer da Man har tid til det man vil. Men grunnen til at jeg skrev innlegget over, var at HI er hard mot dama til mannen hun har hoppet på i 4 år, og stiller spørsmålstegn ved hvorfor hun gidder å bo med ham når hun vet at han er utro? Vel, derfor forklarer jeg at de ALLER fleste menn velger kona fremfor elskerinna anytime, og svært få går fra kona for å etablere forhold med elskerinna. 70% av forhold som har startet med utroskap ryker. Mange vet det, sikkert også denne damen. som antagligvis elsker mannen sin og mener at litt sex her og der ikke kan veie opp mot det trygge familieforholdet hun har med ham. Ikke noe jeg hadde valgt for meg selv, men alle er forskjellige. Så når Hi stiller spørsmålstegn ved denne kvinnens dømmekraft, stiller jeg spørsmålstegn ved hennes dømmekraft og selvtillit når hun har hatt sex med en og samme mann i 4 år og ikke klart å få ham interessert nok til å ha et forhold med henne.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Så det er min feil at han har vært utro?? Jeg har IKKE ligget med den mannen etter at jeg fant ut at han hadde samboer og barn! Hadde jeg visst dette tidligere, ville jeg avsluttet lenge før! Og ja, jeg har dårlig selvtillitt. Og denne mannen gjorde den ikke bedre. Han truet og manipulerte meg i flere av disse åra, jeg forsøkte å avslutte forholdet flere ganger, men han hadde et overtak på meg, og fikk meg til å fortsette. Jeg forstod at dette ikke var noen snill mann og ønsket ikke å ha et forhold til ham. Det var jeg klar på ovenfor ham. Jeg har ikke lagt meg etter en gift mann, snarere var det han som ville ha MEG. Tror dere ting blir borte selv om man fortrenger det?! Utroskap er et symptom på at noe er galt, Ergo: Noe har ALLTID vært galt i det forholdet. Så da spør jeg: hvilket trygge familieliv? Der mannen er ute og har seg når det passer ham? Som går rundt og lyver og snakker dritt om sin egen familie? Som sender perverse sms sent og tidlig? Tenk på barna, da! Må ærlig innrømme at jeg synes det er veldig rart når samboeren hans ikke tør bekrefte hva som har foregått hvis hun vet. det er jo flere som har snakket med henne om dette, og hun bare benekter eller svarer unnvikende.. Selv om motparten virkelig VET. Så hun lyver jo.. Jeg forstår jo at noe fortsatt er alvorlig galt... HI
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 Så det er min feil at han har vært utro?? Jeg har IKKE ligget med den mannen etter at jeg fant ut at han hadde samboer og barn! Hadde jeg visst dette tidligere, ville jeg avsluttet lenge før! Og ja, jeg har dårlig selvtillitt. Og denne mannen gjorde den ikke bedre. Han truet og manipulerte meg i flere av disse åra, jeg forsøkte å avslutte forholdet flere ganger, men han hadde et overtak på meg, og fikk meg til å fortsette. Jeg forstod at dette ikke var noen snill mann og ønsket ikke å ha et forhold til ham. Det var jeg klar på ovenfor ham. Jeg har ikke lagt meg etter en gift mann, snarere var det han som ville ha MEG. Tror dere ting blir borte selv om man fortrenger det?! Utroskap er et symptom på at noe er galt, Ergo: Noe har ALLTID vært galt i det forholdet. Så da spør jeg: hvilket trygge familieliv? Der mannen er ute og har seg når det passer ham? Som går rundt og lyver og snakker dritt om sin egen familie? Som sender perverse sms sent og tidlig? Tenk på barna, da! Må ærlig innrømme at jeg synes det er veldig rart når samboeren hans ikke tør bekrefte hva som har foregått hvis hun vet. det er jo flere som har snakket med henne om dette, og hun bare benekter eller svarer unnvikende.. Selv om motparten virkelig VET. Så hun lyver jo.. Jeg forstår jo at noe fortsatt er alvorlig galt... HI Ikke alle anser sex som noe intimt, en god del par har åpne forhold. Synes du synd på dem også? Denne kvinnen synes tydelig at forholdet er mer verdt enn litt sex på si, kanskje hun er aseksuell og ikke vil ha sex med mannen sin? Og derfor mener at hun ikke kan tvinge ham til å leve i cølibat? DU vet ingenting om denne dama og situasjonen hennes.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #13 Skrevet 11. april 2012 Jeg forventer ikke at noen skal "støtte" meg som har vært elskerinne i så mange år, men hvorfor tar dere parti med han som virkelig har vært utro, løyet og bedratt i så mange år?? Er det jeg som har gjort noe galt ved ikke å vite..? Det har vært mer enn "litt sex på si". Og hvis hun skulle vært aseksuell, hvorfor vil hun da lage barn? Dessuten VET jeg at han ikke hadde blitt i forholdet om det ikke innebar sex! HI
Linn2007 Skrevet 11. april 2012 #14 Skrevet 11. april 2012 Jaja, sånn er livet... Skjønner ikke helt hvorfor HI får pes hvis hun ikke visste om at fyren var gift... Synes det er svært krasse meldinger ute og går her...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #15 Skrevet 11. april 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor du har orket å ta deg bryet med å si fra til henne TO ganger. Det holder nå med en. Har du et behov for at hun skal innrømme ovenfor deg at mannen hennes har vært utro mot henne? Du aner ikke hva som skjer innenfor deres fire vegger. Hun går sikkert gjennom et he**** nå. Hun vet jo at han har vært utro, selv om hun ikke gidder å snakke om det med deg. La nå dama være i fred. Om hun har lyst å prøve å fortsette forholde med denne drittsekken så er det vel hennes valg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #16 Skrevet 11. april 2012 For en gjeng med kjerringer de fleste av dere er! Kalle HI, som ikke visste at han hadde et annet forhold, for LØSBIKKJE, mens han, KJØTEREN, slipper unna! Dere burde skamme dere, fordØmmende, hykleriske, dobbeltmoralske, mindre intelligente kjerringbeist!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #17 Skrevet 11. april 2012 For en gjeng med kjerringer de fleste av dere er! Kalle HI, som ikke visste at han hadde et annet forhold, for LØSBIKKJE, mens han, KJØTEREN, slipper unna! Dere burde skamme dere, fordØmmende, hykleriske, dobbeltmoralske, mindre intelligente kjerringbeist! Det er fordi de fleste her inne er livredde for å innse at når mannen deres er å har seg med andre, så kan det ha noe med de selv å gjØre, at han ikke er fornØyd med dem. Da er det lettere å skylde på andre. Og så er de livredde for å innse at det er ganske stor sjanse for at nettopp deres mann kan ha en elskerinne. Tror veldig mange par der ute har tillitsproblemer og at det sitter en hel haug med usikre, paranoide kvinnfolk rundt i de tusen hjem og biter negler as we speak. Og tror det er tungt å svelge at mannen har en fri vilje oppi alt dette.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #18 Skrevet 11. april 2012 For en gjeng med kjerringer de fleste av dere er! Kalle HI, som ikke visste at han hadde et annet forhold, for LØSBIKKJE, mens han, KJØTEREN, slipper unna! Dere burde skamme dere, fordØmmende, hykleriske, dobbeltmoralske, mindre intelligente kjerringbeist! Kunne ikke vært mer enig. Utrolig hvor mange dumme kjerringer det er her inne! Også disse idiotene om hyler ut om at "ALLE menn velger kona fremfor elskerinna"!!! Hvem et det dere prøver å overbevise egentlig? Dere selv antar jeg... Og var det uansett DET som var poenget i denne tråden? Har hi sagt noe om helst om at hun vil ha denne utro, svikefulle løgneren? Tipper hun bare er glad for å kunne levere ham tilbake til kona jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #19 Skrevet 11. april 2012 For en gjeng med kjerringer de fleste av dere er! Kalle HI, som ikke visste at han hadde et annet forhold, for LØSBIKKJE, mens han, KJØTEREN, slipper unna! Dere burde skamme dere, fordØmmende, hykleriske, dobbeltmoralske, mindre intelligente kjerringbeist! Det er fordi de fleste her inne er livredde for å innse at når mannen deres er å har seg med andre, så kan det ha noe med de selv å gjØre, at han ikke er fornØyd med dem. Da er det lettere å skylde på andre. Og så er de livredde for å innse at det er ganske stor sjanse for at nettopp deres mann kan ha en elskerinne. Tror veldig mange par der ute har tillitsproblemer og at det sitter en hel haug med usikre, paranoide kvinnfolk rundt i de tusen hjem og biter negler as we speak. Og tror det er tungt å svelge at mannen har en fri vilje oppi alt dette. Spot on.
Berta_78 Skrevet 11. april 2012 #20 Skrevet 11. april 2012 Nå har du sagt det. Hun har fått vite at mannen hun elsker ligger rundt, og livet hennes blir aldri det hun drømte om. Det suger sikkert ganske kraftig Det er vel litt mye forlangt at hun skal reagere som DU vil på dette i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #21 Skrevet 11. april 2012 For en gjeng med kjerringer de fleste av dere er! Kalle HI, som ikke visste at han hadde et annet forhold, for LØSBIKKJE, mens han, KJØTEREN, slipper unna! Dere burde skamme dere, fordØmmende, hykleriske, dobbeltmoralske, mindre intelligente kjerringbeist! Det er fordi de fleste her inne er livredde for å innse at når mannen deres er å har seg med andre, så kan det ha noe med de selv å gjØre, at han ikke er fornØyd med dem. Da er det lettere å skylde på andre. Og så er de livredde for å innse at det er ganske stor sjanse for at nettopp deres mann kan ha en elskerinne. Tror veldig mange par der ute har tillitsproblemer og at det sitter en hel haug med usikre, paranoide kvinnfolk rundt i de tusen hjem og biter negler as we speak. Og tror det er tungt å svelge at mannen har en fri vilje oppi alt dette. Spot on. Dette var ikke "spot on" i forhold til min manns utroskap. Generaliseringer fungerer sjelden særlig bra! Han er forresten ikke utro lenger, og vi har idag et fantastisk forhold. Og han har 100% fri vilje, noe som betyr at årsaken til utroskapen var 100% hans;)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #22 Skrevet 11. april 2012 For en gjeng med kjerringer de fleste av dere er! Kalle HI, som ikke visste at han hadde et annet forhold, for LØSBIKKJE, mens han, KJØTEREN, slipper unna! Dere burde skamme dere, fordØmmende, hykleriske, dobbeltmoralske, mindre intelligente kjerringbeist! Det er fordi de fleste her inne er livredde for å innse at når mannen deres er å har seg med andre, så kan det ha noe med de selv å gjØre, at han ikke er fornØyd med dem. Da er det lettere å skylde på andre. Og så er de livredde for å innse at det er ganske stor sjanse for at nettopp deres mann kan ha en elskerinne. Tror veldig mange par der ute har tillitsproblemer og at det sitter en hel haug med usikre, paranoide kvinnfolk rundt i de tusen hjem og biter negler as we speak. Og tror det er tungt å svelge at mannen har en fri vilje oppi alt dette. Spot on. Dette var ikke "spot on" i forhold til min manns utroskap. Generaliseringer fungerer sjelden særlig bra! Han er forresten ikke utro lenger, og vi har idag et fantastisk forhold. Og han har 100% fri vilje, noe som betyr at årsaken til utroskapen var 100% hans;) Det var ikke ment å generalisere hvordan all utroskap foregår. Men jeg tror ærlig talt mange av de som sitter her inne og skriver at HI er en lØsbikkje og det som verre er, tenker sånn. Det var ment til de som angriper HI i denne tråden, for i mitt hode hØres de kun ut som de sitter hjemme og biter negler og er veldig sikre på seg selv, og er livredd for at mannen deres er utro og trenger noen å skylde på rett og slett. Ut i fra innlegget ditt hØres det ikke ut som du er en av dem, for som du selv skriver så var det 100% hans feil. Så du kan igrunn bare se bort i fra min tidligere kommentar. Syns bare HI får unØdvendig mye kritikk, og ser for meg akkurat hvilke damer som sitter hjemme og roper hØyest i denne saken om at HI er en lØsbikkje.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #23 Skrevet 11. april 2012 For en gjeng med kjerringer de fleste av dere er! Kalle HI, som ikke visste at han hadde et annet forhold, for LØSBIKKJE, mens han, KJØTEREN, slipper unna! Dere burde skamme dere, fordØmmende, hykleriske, dobbeltmoralske, mindre intelligente kjerringbeist! Det er fordi de fleste her inne er livredde for å innse at når mannen deres er å har seg med andre, så kan det ha noe med de selv å gjØre, at han ikke er fornØyd med dem. Da er det lettere å skylde på andre. Og så er de livredde for å innse at det er ganske stor sjanse for at nettopp deres mann kan ha en elskerinne. Tror veldig mange par der ute har tillitsproblemer og at det sitter en hel haug med usikre, paranoide kvinnfolk rundt i de tusen hjem og biter negler as we speak. Og tror det er tungt å svelge at mannen har en fri vilje oppi alt dette. Spot on. Dette var ikke "spot on" i forhold til min manns utroskap. Generaliseringer fungerer sjelden særlig bra! Han er forresten ikke utro lenger, og vi har idag et fantastisk forhold. Og han har 100% fri vilje, noe som betyr at årsaken til utroskapen var 100% hans;) Det var ikke ment å generalisere hvordan all utroskap foregår. Men jeg tror ærlig talt mange av de som sitter her inne og skriver at HI er en lØsbikkje og det som verre er, tenker sånn. Det var ment til de som angriper HI i denne tråden, for i mitt hode hØres de kun ut som de sitter hjemme og biter negler og er veldig sikre på seg selv, og er livredd for at mannen deres er utro og trenger noen å skylde på rett og slett. Ut i fra innlegget ditt hØres det ikke ut som du er en av dem, for som du selv skriver så var det 100% hans feil. Så du kan igrunn bare se bort i fra min tidligere kommentar. Syns bare HI får unØdvendig mye kritikk, og ser for meg akkurat hvilke damer som sitter hjemme og roper hØyest i denne saken om at HI er en lØsbikkje. Veldig Usikre på seg selv skulle det stå.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #24 Skrevet 11. april 2012 Så la oss høre mer fra dere da, kjerringbeist! Hvordan i all verden kan dere forsvare en slik mildt sagt kvinnefiendlig holdning?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #25 Skrevet 11. april 2012 Strengt tatt så kupper vi tråden til HI her syns jeg Skulle laget en egen tråd der vi kunne diskutert dette, for jeg vil gjerne høre mer fra de kjerringene som mener at det er alle andre sin feil at mennene deres er utro. Syns faktisk det er ganske god underholdning. Men jeg syns det er dumt at det går ut over en uskyldig person, sånn som det gjør i denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå