Gjest Siklerotte Skrevet 16. april 2012 #52 Skrevet 16. april 2012 Har du regnet kalorier på det, forresten? Det er kanskje litt under 1600? Vet ikke hvor mye det er i fitness og hvor mye kylling, melk +++... De er vel avgjørende.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. april 2012 Forfatter #53 Skrevet 16. april 2012 Ikke vær for streng da rotta, hun har da virkelig forbedret seg. Fått til noe annet en knekkebrød også. Synes du gjør det bra jeg Lord.
Gjest Siklerotte Skrevet 16. april 2012 #54 Skrevet 16. april 2012 Ja, det har hun! Men det er jo litt godt å kritisere andre mens man selv tar en sipp av Pepsi max-en.
Gjest amandine Skrevet 17. april 2012 #55 Skrevet 17. april 2012 Dere er jammenmeg gull! Leverer underholdning i slankeutgave! Nå står jeg fremst ved kateteret og hopper opp og ned med armen i været, se på meg se på meg! Jeg og vil være flink! Minus 0.5 fra forrige uke, i går spiste jeg: Frokost, 1 skive med magerost, skinke og avocado pluss halvt glass juice og kaffetil frokost Lunsj, to skiver med hjertesalat, agurk, skinke og ost pluss vann og kaffe Middag, eggerøre av to egg og tre skiver mager spekeskinke pluss et havreknekkebrød Et knekkebrød med brunost til kvelds I tillegg to epler. Som vanlig tar jeg livet på feelingen, men det skulle nå vel ikke være helt ille, eller? For dere som er mer nøyaktige enn meg... Brødet er forresten hjemmelaget grovt og i tynne skiver men uten kaloriberegning...
ellen-propellen Skrevet 17. april 2012 #56 Skrevet 17. april 2012 Ikke for å være drittkjærringa her,men var det alt som kom på innsiden leppene dine i går Amandie? Skal dere være så supernøye med å telle mat så må hver eneste ting dere putter i munnen med Ha feks ett notat på mobilen hvor dere noterer alt i en uke. Helt ned til evnt en tyggis altså. Da blir det enklere å gjøre små grep for å lettere gå ned i vekt etterpå.
bIomstre Skrevet 17. april 2012 #57 Skrevet 17. april 2012 Skal jeg opprette non-spoilings-nazi-tråd? Kanskje Doppler skal få æren? Hallo damer! Jeg skal drive kroppsbygging. Får jeg være med selv om dere driver med kropps-ombygging? Jeg skal ikke telle kallorier, men vil spise sundt. Men det jeg trenger mest inspirasjon til er trening - Er ikke fett jeg skal bygge på meg, men muskler. Hvordan går det med nazitråden Patetica? Kan det bli en kalloritråd og en treningstråd kanskje? Så kan jeg henge meg på treningstråden - vææær sååå snilll (med sukker på)? Hvordan kan jeg måle mine resultater foresten? Gå opp i vekt men beholde midjemål??...
Gjest amandine Skrevet 17. april 2012 #58 Skrevet 17. april 2012 Ikke for å være drittkjærringa her,men var det alt som kom på innsiden leppene dine i går Amandie? Skal dere være så supernøye med å telle mat så må hver eneste ting dere putter i munnen med Ha feks ett notat på mobilen hvor dere noterer alt i en uke. Helt ned til evnt en tyggis altså. Da blir det enklere å gjøre små grep for å lettere gå ned i vekt etterpå. Du må gjerne være drittkjerring he he, det preller av som vann på gåsa.Jeg blir ikke slankere av å juge på nettet, hvor blond tror du jeg er? Og om det er én ting jeg vet så er det at når man er i gang med endring så gjelder det å alltid ha det i bakhodet. Slipper jeg ned guarden så småspiser jeg. Men har jeg klart å slutte å røyke kan jeg da saktens kutte småspising også? Verre er det ikke. Jeg måtte bare "hit rock bottom" først, og nå har jeg gjort det.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. april 2012 Forfatter #59 Skrevet 17. april 2012 Jeg teller hver smitt og smule jeg eter, alt fra agurk til potetgull (men pottis er bare fredag) ellers går jeg ikke ned i vekt. All forskning tilsier at du får en bedre vektreduksjon om du har kontroll på inntaket. Men hver sin måte. Jeg skal ikke si at noen må noen ting. Om noen her velger å kaste opp alt de spiser vil jeg kanskje krangle litt på det, men så lenge du har din måte og den funker for deg så flott!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. april 2012 Forfatter #60 Skrevet 17. april 2012 Ja, det har hun! Men det er jo litt godt å kritisere andre mens man selv tar en sipp av Pepsi max-en. Det er en grunn til at feite folk drikker lettbrus... I følge telfonen min gjør lettbrusen følgende for deg - kjører blodsukkeret ditt opp, for så å dumpe det som en stein - gjør deg mer søtsulten - gir deg økt apetitt Brr.. så i dag har jeg ikke kjøpt cola zero selv om jeg var bare 25 meter fra den. Men det er godt da. sukk..
Gjest Siklerotte Skrevet 17. april 2012 #61 Skrevet 17. april 2012 Ja, det har hun! Men det er jo litt godt å kritisere andre mens man selv tar en sipp av Pepsi max-en. Det er en grunn til at feite folk drikker lettbrus... I følge telfonen min gjør lettbrusen følgende for deg - kjører blodsukkeret ditt opp, for så å dumpe det som en stein - gjør deg mer søtsulten - gir deg økt apetitt Brr.. så i dag har jeg ikke kjøpt cola zero selv om jeg var bare 25 meter fra den. Men det er godt da. sukk.. Haha, ja... Men av en eller annen grunn gir det meg ikke mer søtsug, og i hvert fal ikke økt apetitt (som jeg uten tvil kunne ha trengt), så jeg klarer ikke å finne en god nok grunn til å la være. Og så blir det verre og verre. Om noen mnd. er jeg kanskje den som drikker en liter hver dag? Hjelp. Hva heter den snakkeren din i telefonen?
Gjest Siklerotte Skrevet 17. april 2012 #62 Skrevet 17. april 2012 Dere er jammenmeg gull! Leverer underholdning i slankeutgave! Nå står jeg fremst ved kateteret og hopper opp og ned med armen i været, se på meg se på meg! Jeg og vil være flink! Minus 0.5 fra forrige uke, i går spiste jeg: Frokost, 1 skive med magerost, skinke og avocado pluss halvt glass juice og kaffetil frokost Lunsj, to skiver med hjertesalat, agurk, skinke og ost pluss vann og kaffe Middag, eggerøre av to egg og tre skiver mager spekeskinke pluss et havreknekkebrød Et knekkebrød med brunost til kvelds I tillegg to epler. Som vanlig tar jeg livet på feelingen, men det skulle nå vel ikke være helt ille, eller? For dere som er mer nøyaktige enn meg... Brødet er forresten hjemmelaget grovt og i tynne skiver men uten kaloriberegning... Ikke noe ille, fikk til og med nesten lyst på brødet ditt. Og jeg har aldri likt hjemmelaget brød.
ellen-propellen Skrevet 17. april 2012 #63 Skrevet 17. april 2012 (endret) Hihihi, jeg generaliserte deg Amandine. Min dypeste beklagelse- det skal ikke skje igjen Og jeg tenkte ikke nødvendigvis på småspising heller, men hva med drikker? Selv drikker jeg kaffe med melk fra automat. Det legger jeg på meg mange kg i året av. Så jeg kommer til å bli enda lettere når jeg husker å ha en lettmelk i kjøleskapet på jobb. Jeg vet det finnes lister over dette,men finner de ikke på nett nå :S Endret 17. april 2012 av ellen-propellen
Gjest amandine Skrevet 17. april 2012 #64 Skrevet 17. april 2012 Hihihi, jeg generaliserte deg Amandine. Min dypeste beklagelse- det skal ikke skje igjen Og jeg tenkte ikke nødvendigvis på småspising heller, men hva med drikker? Selv drikker jeg kaffe med melk fra automat. Det legger jeg på meg mange kg i året av. Så jeg kommer til å bli enda lettere når jeg husker å ha en lettmelk i kjøleskapet på jobb. Jeg vet det finnes lister over dette,men finner de ikke på nett nå :S Ikke noe snik-kalorier her i gården. Skal jeg ha meg noe godt nå får det være the real thing. Automatkaffe er å sløse med godsakene i livet, og melk drikker jeg ikke. Ikke i kaffe eller noen andre steder. Man kan ikke leve på papp og vann i lengden, men jeg må kutte ut sjokolade og snop. Verre er det i grunnen ikke, det er det som er så fortærende! Men jeg spiser bare ting som er gode, altså, ellers sprekker jeg før det har gått to dager.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. april 2012 Forfatter #65 Skrevet 17. april 2012 Telefonsnakkeren min heter "noom". Og nå forteller den meg at jeg har brukt 3500 kcal på trening de siste 7 dagene, og sånt synes jo jeg er morsomt, så da må jeg trene litt for ikke å tippe ned.. Men jeg må innrømme at jeg dobbeltlogger mat da, både på tlf og GR. Telefonen har en enklere logging, og jeg er så ute av kalortelling at jeg ikke kan bruke den enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå