Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hei! Denne går ut til både bonusforeldre og foreldre/foresatte (tenk! "bioforeldre" er et makabert uttrykk - adoptertes foreldre går da også fra hverandre) Hva slags forhold vil du ha til din eks' nye/gamle familie? Hva slags forhold har du til din eks' nye/gamle familie?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 vi har et ok forhold. vi oppfører oss som folk og hjelper hverandre. vis farmor vil ha tid med småen, men ikke kan hente og levere. så gjør jeg det. og vi snakker fint sammen. men tar ikke en kaffe liksom. og vi ringer når det skjer noe. foreksempel på julaften, ved opprasjoner eller bursdager. helt greit. ville vært litt slitsomt og blitt invitert dit, men kanskje fint også. samme er det med fare og bonusmor. ikke noe pes, men ikke noe overkoselig heller. som en kollega på en måte. jeg tror de er fornøyd også. det aller beste hadde kanskje vært om vi kunne funnet på noe sammen og tatt en kaffe i ny og ne. men det hadde kanskje gjort ting mer komplisert også.
Rivjernet Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Det med å feire jul sammen høres jo veldig bra ut. Tviler på at det fungerer så veldig bra i praksis. Hva om du får barn med en ny mann og han har egne barn fra før? Hva gjør du da? Hadde du likt at samboeren din forlot deg på julaften for å feire med eksen??
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Det med å feire jul sammen høres jo veldig bra ut. Tviler på at det fungerer så veldig bra i praksis. Hva om du får barn med en ny mann og han har egne barn fra før? Hva gjør du da? Hadde du likt at samboeren din forlot deg på julaften for å feire med eksen?? Fordi vi ikke skal ha flere barn noen av oss. Som jeg skrev over så er dette noe vi presenterer til de vi møter. Min eks har alt møtt ei. Vårt brudd er faktisk et resultat av et utroskap med den nye dama hans. Men alikevel har vi klart i kampens hete og beholde roen og tenkt på noen andre enn oss selv når det kommer til akkurat det. Etterhvert skal man ikke se bortifra at hun evt kan bli med å feire sammen med oss. Det skal også sies at ingen av oss har søsken, så det å samles på denne måten kan være noe fint for alle, og særlig barna våres.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Det med å feire jul sammen høres jo veldig bra ut. Tviler på at det fungerer så veldig bra i praksis. Hva om du får barn med en ny mann og han har egne barn fra før? Hva gjør du da? Hadde du likt at samboeren din forlot deg på julaften for å feire med eksen?? Fordi vi ikke skal ha flere barn noen av oss. Som jeg skrev over så er dette noe vi presenterer til de vi møter. Min eks har alt møtt ei. Vårt brudd er faktisk et resultat av et utroskap med den nye dama hans. Men alikevel har vi klart i kampens hete og beholde roen og tenkt på noen andre enn oss selv når det kommer til akkurat det. Etterhvert skal man ikke se bortifra at hun evt kan bli med å feire sammen med oss. Det skal også sies at ingen av oss har søsken, så det å samles på denne måten kan være noe fint for alle, og særlig barna våres. Du kan ikke forby mannen din å ha sex eller få flere barn (som konsekvens av dette) med sin nye dame. skjønner at utroskap er jævlig, særlig når han har blitt sammen med henne han var utro med. Men du kan ikke bestemme over et annet voksent menneske. Hva gjør du hvis han ombestemmer seg og får flere barn, eller hvis hun blir gravid ved uhell? Forlanger at hun tar abort? Eller forlanger at han fortsetter å feire jul med deg, og driter i det nye barnet?
Bee&Alie Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Det med å feire jul sammen høres jo veldig bra ut. Tviler på at det fungerer så veldig bra i praksis. Hva om du får barn med en ny mann og han har egne barn fra før? Hva gjør du da? Hadde du likt at samboeren din forlot deg på julaften for å feire med eksen?? Fordi vi ikke skal ha flere barn noen av oss. Som jeg skrev over så er dette noe vi presenterer til de vi møter. Min eks har alt møtt ei. Vårt brudd er faktisk et resultat av et utroskap med den nye dama hans. Men alikevel har vi klart i kampens hete og beholde roen og tenkt på noen andre enn oss selv når det kommer til akkurat det. Etterhvert skal man ikke se bortifra at hun evt kan bli med å feire sammen med oss. Det skal også sies at ingen av oss har søsken, så det å samles på denne måten kan være noe fint for alle, og særlig barna våres. Høres ut som et nylig brudd ja... litt naive disse planene deres mener nå jeg. Og enig med hun over.. du kan ikke bestemme om han skal få flere barn?? "etterhvert skal man ikke se bort ifra at hun evt kan bli med å feire sammen med oss"?? what? Dette skal du også bestemme da eller? Synes det er mange mødre her inne som fortsatt skal styre og kontrollere sin eks` liv etter brudd.. huff :s
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Det med å feire jul sammen høres jo veldig bra ut. Tviler på at det fungerer så veldig bra i praksis. Hva om du får barn med en ny mann og han har egne barn fra før? Hva gjør du da? Hadde du likt at samboeren din forlot deg på julaften for å feire med eksen?? Fordi vi ikke skal ha flere barn noen av oss. Som jeg skrev over så er dette noe vi presenterer til de vi møter. Min eks har alt møtt ei. Vårt brudd er faktisk et resultat av et utroskap med den nye dama hans. Men alikevel har vi klart i kampens hete og beholde roen og tenkt på noen andre enn oss selv når det kommer til akkurat det. Etterhvert skal man ikke se bortifra at hun evt kan bli med å feire sammen med oss. Det skal også sies at ingen av oss har søsken, så det å samles på denne måten kan være noe fint for alle, og særlig barna våres. Høres ut som et nylig brudd ja... litt naive disse planene deres mener nå jeg. Og enig med hun over.. du kan ikke bestemme om han skal få flere barn?? "etterhvert skal man ikke se bort ifra at hun evt kan bli med å feire sammen med oss"?? what? Dette skal du også bestemme da eller? Synes det er mange mødre her inne som fortsatt skal styre og kontrollere sin eks` liv etter brudd.. huff :s Hehehe... VELL.. er han som har sagt selv at han ikke skal ha flere barn.. Jeg er ingen ung mor som bestemmer over mannen min. Jeg er 32 år, og har fått de barna jeg vil ha. Det er likegyldig om han har vært utro eller ei om det kommer til barn, bestemme over noen gjør jeg ikke. Naive tror jeg ikke vi er. Vi ønsker det beste ut av situasjonen vi er i. Og barna våres kommer først. Dere må ikke dra slutninger av intet...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Det med å feire jul sammen høres jo veldig bra ut. Tviler på at det fungerer så veldig bra i praksis. Hva om du får barn med en ny mann og han har egne barn fra før? Hva gjør du da? Hadde du likt at samboeren din forlot deg på julaften for å feire med eksen?? Fordi vi ikke skal ha flere barn noen av oss. Som jeg skrev over så er dette noe vi presenterer til de vi møter. Min eks har alt møtt ei. Vårt brudd er faktisk et resultat av et utroskap med den nye dama hans. Men alikevel har vi klart i kampens hete og beholde roen og tenkt på noen andre enn oss selv når det kommer til akkurat det. Etterhvert skal man ikke se bortifra at hun evt kan bli med å feire sammen med oss. Det skal også sies at ingen av oss har søsken, så det å samles på denne måten kan være noe fint for alle, og særlig barna våres. Du kan ikke forby mannen din å ha sex eller få flere barn (som konsekvens av dette) med sin nye dame. skjønner at utroskap er jævlig, særlig når han har blitt sammen med henne han var utro med. Men du kan ikke bestemme over et annet voksent menneske. Hva gjør du hvis han ombestemmer seg og får flere barn, eller hvis hun blir gravid ved uhell? Forlanger at hun tar abort? Eller forlanger at han fortsetter å feire jul med deg, og driter i det nye barnet? Hehe, så det å bestemme seg for noe fra begges side går ikke an å skrive noe om? Nei tror faktisk ikke han ombestemmer seg gitt. Han er ganske klar i sin sak om at de barna han har fått er mer enn nok. Dette har han sagt til henne uansett. Så tror de er ganske klare på det også. OG ja jeg er fullstendig klar over at hun plutselig kan bli gravid. Men her og nå er våres visjon at dette skal gå..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 Min samboer kommer fra skilsmissefamilie, mens de feirer ofte jul og bursdager sammen, og begge sider fra familien kommer godt overens. Og dette har de gjort hele tiden. Faren har etablert seg på nytt, og da må jo jul osv gå litt på rundgang, og siden min samboer har søsken som ikke er myndige enda, så synes jeg det er veldig fint at alle klarer å samarbeide så fint Gjør det jo mye enklere i mange sammenhegenger.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #11 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Trur du skyane er meir rosa etter et brudd, en kva dåkke klarte å få til i lag ? Tur nok at det ikkje er mange nye partnare som kjem til å akseptere den . I allefall ikkje om det kjem nye barn inn i bildet.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #12 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Trur du skyane er meir rosa etter et brudd, en kva dåkke klarte å få til i lag ? Tur nok at det ikkje er mange nye partnare som kjem til å akseptere den . I allefall ikkje om det kjem nye barn inn i bildet. Har vel heller ikke sagt det. Men gud forby de som ønsker å prøve å få til ting andre ikke klarer!! Hun er faktisk helt åpen for det hele.. Det handler om å presentere den pakka man har med seg.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #13 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Det er vel noe de fleste ønsker skal fungere, men det fungerer sjeldent i praksis. jeg er sammen med en med barn fra før, og de feiret jul sammen første årene fra hverandre. Så traff han meg, og jeg sa til han at han måtte bare dra å feire med de, men jeg kom ikke til å bli med på julefeiring med han og eksen. Det skjønte han, og han følte det ble feil at han skulle feire sammen med henne og ikke meg, og vi begynte med annenhver jul sammen med barna, og det året de ikke feirer med oss, feirer vi minijul på lillejulaften. Det fungerer bra her! Jeg vil tro det er mange av de som dere presenterer denne pakken for, kommer nok ikke til å akseptere den. Og hva har du tenkt å gjøre om dama hans blir gravid?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #14 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Det er vel noe de fleste ønsker skal fungere, men det fungerer sjeldent i praksis. jeg er sammen med en med barn fra før, og de feiret jul sammen første årene fra hverandre. Så traff han meg, og jeg sa til han at han måtte bare dra å feire med de, men jeg kom ikke til å bli med på julefeiring med han og eksen. Det skjønte han, og han følte det ble feil at han skulle feire sammen med henne og ikke meg, og vi begynte med annenhver jul sammen med barna, og det året de ikke feirer med oss, feirer vi minijul på lillejulaften. Det fungerer bra her! Jeg vil tro det er mange av de som dere presenterer denne pakken for, kommer nok ikke til å akseptere den. Og hva har du tenkt å gjøre om dama hans blir gravid? Får bare si at det er godt vi er forskjellige. I min familie og slekt har ikke slikt bydd på store problemer, og folk omgås meget godt, ekser og nye. Folk reiser på ferie, feirer jul ol. Til og med har eksen som fadder for nytt barn. Vel, tror det skal mye til for at det blir noe nytt barn. Om så, så ja da får man ta stilling til det da. Uansett er det slik at hun er åpen for dette på sin side. Hun vet hva hun har begitt seg inn på. Dette er jo noe min eks står for, og det får være hans valg også. Jeg sier bare her inne at dette er slik vi har tenkt å forholde oss. At det skulle bli så viktig for dere andre å fortelle alt det som ikke funker blir for meg et tegn på at dere skulle ønske det var dere som hadde det slik.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #15 Skrevet 10. april 2012 Nope, ønsker overhode ikke noen ekser her ved verken julefeiringer eller annet. En eks er en eks. Og jeg lurer på, hvorfor er JUL og sånt å viktig? Er det ikke bedre at mor og far finner på noe sammen med barna i hverdagen, så kan barna feire jul annenhver gang med foreldrene og deres nye partnere? Har mistanke om at de som kun vil feire jul og bursdager sammen med eksen, men aldri finner på noe sammen utenom det, kun vil vise seg frem og få status. Og at det i deres familie er vanlig å susse og nusse på eksene til partnerne deres, betyr ikke at mesteparten av befolkningen har det slik Traff også en mann på nett før jeg traff samboeren, som sa at hvis vi blir sammen, så måtte jeg akseptere at han hadde utstrakt kontakt med ekskona (som han ikke hadde barn me), spiste middag sammen med henne en gang i blant osv. Det sa han før vi i det hele tatt begynte å flørte (unødvendig å si at jeg avskrev den mannen med en gang)..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #16 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Det er vel noe de fleste ønsker skal fungere, men det fungerer sjeldent i praksis. jeg er sammen med en med barn fra før, og de feiret jul sammen første årene fra hverandre. Så traff han meg, og jeg sa til han at han måtte bare dra å feire med de, men jeg kom ikke til å bli med på julefeiring med han og eksen. Det skjønte han, og han følte det ble feil at han skulle feire sammen med henne og ikke meg, og vi begynte med annenhver jul sammen med barna, og det året de ikke feirer med oss, feirer vi minijul på lillejulaften. Det fungerer bra her! Jeg vil tro det er mange av de som dere presenterer denne pakken for, kommer nok ikke til å akseptere den. Og hva har du tenkt å gjøre om dama hans blir gravid? Får bare si at det er godt vi er forskjellige. I min familie og slekt har ikke slikt bydd på store problemer, og folk omgås meget godt, ekser og nye. Folk reiser på ferie, feirer jul ol. Til og med har eksen som fadder for nytt barn. Vel, tror det skal mye til for at det blir noe nytt barn. Om så, så ja da får man ta stilling til det da. Uansett er det slik at hun er åpen for dette på sin side. Hun vet hva hun har begitt seg inn på. Dette er jo noe min eks står for, og det får være hans valg også. Jeg sier bare her inne at dette er slik vi har tenkt å forholde oss. At det skulle bli så viktig for dere andre å fortelle alt det som ikke funker blir for meg et tegn på at dere skulle ønske det var dere som hadde det slik. Ja det er godt vi er forskjellige, for noe sånt hadde ALDRI skjedd her i hjemmet. Vi har ikke et godt samarbeid med eks, og kommer vel aldri til å få det heller. Og nei, det er ikke jeg som har ødelagt noe samarbeid, det greide hun fint selv :-) Så her skulle vi ikke ønske at det var vi som hadde det slik. Men for all del, får dere det til så er det jo flott for dere. :-)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #17 Skrevet 10. april 2012 Hehe, artig tråd. Tydelig at det er mange nydamer her som kollektivt er sjalu på ANDRE nydamers vegne, de som kommer inn i et forhold der typen har et nært forhold til eksen sin og barna
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #18 Skrevet 10. april 2012 Vi har akkurat gått fra hverandre, og vår visjon for fremtiden er at vi skal fortsette å omgås som venner, og familien skal ha på lik linje et tilsvarende forhold med oss på hver vår kant. Vi tenker å feire jul og bursdager sammen. Ta turer med familien ol når det passer seg. Dette er en pakke som blir presentert for de vi involverer oss med, og da blir det opp til dem om de godtar eller ei. Kudos til dere for å tenke positivt om fremtiden! Hvordan det faktisk fungerer i praksis vet dere jo ikke enda, men det vil tiden vise. Hjelper uansett å ha en positiv innstilling! Til dere grinebittre som sier at dette er helt håpløst osv osv. Skjerpings! Det er da kjempeflott at de ønsker å løse dette på denne måten. Hun har da ikke sagt at hun nekter mannen flere barn. Snakk om å legge ord i munnen på andre. At dere har snakket sammen om dette og deler visjonen er supert! Så tilpasser man seg etterhvert som tiden går.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #19 Skrevet 10. april 2012 Hehe, artig tråd. Tydelig at det er mange nydamer her som kollektivt er sjalu på ANDRE nydamers vegne, de som kommer inn i et forhold der typen har et nært forhold til eksen sin og barna Er vel mer at erfaringen tilsier at det ikke funker alltid med samarbeid enn at man er sjalu på andre nydamers vegne... :-)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #20 Skrevet 10. april 2012 Hehe, artig tråd. Tydelig at det er mange nydamer her som kollektivt er sjalu på ANDRE nydamers vegne, de som kommer inn i et forhold der typen har et nært forhold til eksen sin og barna Er vel mer at erfaringen tilsier at det ikke funker alltid med samarbeid enn at man er sjalu på andre nydamers vegne... :-) Men det er en subjektiv erfaring! Det blir for dumt å tillegge den alle andre. Her er det snakk om folk som snakker sammen om å løse en fremtid på en best mulig måte.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #21 Skrevet 10. april 2012 Hehe, artig tråd. Tydelig at det er mange nydamer her som kollektivt er sjalu på ANDRE nydamers vegne, de som kommer inn i et forhold der typen har et nært forhold til eksen sin og barna Er vel mer at erfaringen tilsier at det ikke funker alltid med samarbeid enn at man er sjalu på andre nydamers vegne... :-) Det er jo ingen som påstår at det ALLTID funker. Men noen ganger funker det, det har jeg selv erfart. Og da bør man vel heller applaudere intensjonen, fremfor å bli sur eller fornærmet (som det virker som om enkelte har blitt...) fordi to ekser har planer om å feire jul og bursdager sammen i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #22 Skrevet 10. april 2012 Hehe, artig tråd. Tydelig at det er mange nydamer her som kollektivt er sjalu på ANDRE nydamers vegne, de som kommer inn i et forhold der typen har et nært forhold til eksen sin og barna Er vel mer at erfaringen tilsier at det ikke funker alltid med samarbeid enn at man er sjalu på andre nydamers vegne... :-) Men det er en subjektiv erfaring! Det blir for dumt å tillegge den alle andre. Her er det snakk om folk som snakker sammen om å løse en fremtid på en best mulig måte. Enig!! Èn erfaring er ikke nødvendigvis sånn det er for alle. Her styrer vel personlighet, kjemi og kommunikasjon hvordan dette ender. Anonym 19:15
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #23 Skrevet 10. april 2012 Problemet er at som jeg har skjønt, har ikke den nye dama til HIs eksmann barn selv. Det er veldig, VELDIG (!) lett å love noe for å tekkes typen sin i begynnelsen. Noen sier at de eeelsker analsex, noen sier at de aksepterer masse kontakt med eksen, noen sier at de ikke vil ha barn osv. En jeg kjenner giftet seg med ei dame som sa at hun ikke hadde lyst på barn, han hadde 3 stk fra før (han satt som betingelse av de ikke skulle ha barn). Etter 4 års ekteskap gikk hun siden hun fikk lyst på egne barn (som svært mange kvinner får etterhvert) og den biologiske klokka begynte å tikke. Synes det er urettferdig av HI å forvente at eksens nye dame (uansett hvor horete hun er som stjal eksen hennes fra henne) skal gi avkall på noe av det viktigste i livet, for HENNES og hennes barn sin del. Det er egoistisk det! Og apropos nydame, jeg er ingen "nydame" i den forstand. Har barn fra før, og samboer har ingen. Så jeg er overhode ikke sjalu eller noe sånt som noen skrev litt lenger oppe der.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. april 2012 #24 Skrevet 10. april 2012 Haha, artig. Med en gang noen er uenig eller sier at HI i en tråd er urimelig osv, så trekkes sjalusikortet frem. Tenk deg, ikke alle er sjalu på alt og alle rundt! Det finnes noen av oss som IKKE er sjalu på damer som aksepterer at mannen så å si bor med eksen sin, på damer som er pene, på damer som har rike menn og ikke gidder å jobbe helt til virkeligheten biter dem i ræva osv. Enkelte av oss har eget liv som vi har bygd opp selv og er fornøyd med, og det at vi har meninger om ting og tang betyr ikke at vi er sjalu på alle som velger annerledes enn oss selv.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #25 Skrevet 10. april 2012 Om ikke sjalu så virker det jammen som det er litt bitterhet ute å går her Nå var det ikke HI dette gjaldt, men en som svarte på spørsmålet HI hadde. Ser ikke helt poenget i å være uenig måten personene har valgt å håndtere bruddet på utifra egne erfaringer eller hva en "venninne av en venninne" opplevde. Det blir litt for dumt. Personen over svarte rett og slett på et spørsmål om hvordan de har tenkt å løse den nye situasjonen. Da var det raskt mange som svarte at "det går nok ikke fordi....." Men virker som noen trenger å forsvare sjalusikortet ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå