Gå til innhold

Flere her som skal prøve på et 2013-barn? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi håper veldig på et 2013-barn! For oss er det heller ingen selvfølge å klare det... Brukte 7 år og 7 runder med ivf for å få nr en. Har hatt første søskenforsøk uten å bli gravid.

Når på året barnet evt kommer er oss knakende likegyldig, men forstår at folk vil unngå desember dersom man kan velge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenkte å prøve startingen til sommeren, sånn at det forhåpentligvis ble ett vår/sommerbarn. Har Desemberbarn frafør, supert det, men hadde vært gøy å få en annen årstid også. Mini er når 16 mnd, og har jo blitt stor nå så gleder meg veldig til å baby, barseltid igjen. Er så kos å sitte inne å amme og kose med baby på fanget :-)

Skrevet

Lykke til med søskenforsøk til alle sammen!!

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Håper kanskje på et 2013-barn her og.. Men det blir nok ingen prøving før etter sommeren, så får vi ta ting som det kommer da :)

Lykke til med prøving og graviditeter alle sammen :)

Skrevet

Driver og veier frem og tilbake, men tenker at vi kommer til å prøve til sommeren. Jeg vil heller ikke ha barn i slutten av året så tenker vi venter til juni for å være på den sikre siden. Det ideelle er barn i mars/april 2013, men sånt kan jo ikke planlegges så enkelt...

Spennende å se. Egentlig er jeg litt ambivalent til et nytt barn nå, men verken jeg eller mannen blir yngre og vi vil veldig gjerne ha et barn til og da kan jeg ikke vente evig og samtidig vente å bli gravid ved å knipse.

Skrevet

Her er vi i full gang med prøving på en 2013 baby. Yngste vår er 19 mnd:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan går det med dere? blir det noen 2013 barn? Så spennende :)

Skrevet

Her er vi inne i andre syklus. Har brulkt eggeløsningstester denne mnd., men har etter seks tester fremdeles ikke fått utslag:-( Bare en test igjen nå. Brukte et år på å bli gravid sist, så jeg er litt nyskjerrig på om systemet er helt i orden. Med tanke på søsken og aldersforskjell hadde det vært fint å ikke bruke over ett år denne gangen også.

Skrevet

jeg fikk overtalt samboeren, så vi skal starte prøvingen snart :) venter bare på å få mens og så ny eggløsning :)

Vicky 83, jeg testet også nettopp med eggløsningstest og fikk faktisk ikje positiv før på åttende testdag. Hadde allerede gitt opp, men så var det ei her på dib som foreslo å teste en dag eller to ekstra :) no håper jeg bare at det ikje er noe problem å ha litt sein eggløsning.. :/

Gjest JuniGull10
Skrevet (endret)

Har bestilt nye tester nå faktisk! Vi er inne i andre prøveperiode nå. Jeg tror jeg bommet litt på eggløsningen forrige periode, men er veldig sikker på at vi ikke gjorde det denne gangen, så er spent. Har faktisk noen få tegn, men det hadde jeg forrige måned også.. Jeg er uregelmessig, men etter egen beregning så skal egentlig mensen komme til helga. Jeg har med vilje utsatt kjøpet av tester, da jeg svidde av noen tester forrige måned.. Hehe.. Men jeg klarer nok ikke å vente heeelt til lørdag! ;-)

Hyggelig å se at flere er i gang! Håper vi treffes veldig snart på 1.trimester! ;-) Deg også Vimse, selv om dere kanskje venter noen måneder til?

Endret av JuniGull10
Skrevet

Vi har tenkt å starte prøvingen på nestemann i august. Må bare få unna denne sommeren med eget bryllup og forloveroppgaver i veninna mi sitt bryllup først :) Klaffa ganske kjapt første gangen, så håper det gjelder denne gangen også :)

Skrevet

Har litt lyst, men det blir ikke noe prøving før tidligst 2013, da jeg må få jobbet litt. Er nettopp ferdig med studiene og må jobbe opp litt foreldrepenger ;) Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Jenta vår er 13 mnd, og vi lurer på å begynne å prøve til høsten, så da blir det nok et 2013 barn, hvis det går i det hele tatt - og like fort som sist :) Da blir det ca 2 1/2 år imellom dem. Blir spennende om noen av oss treffes på bim etterhvert da :)

Skrevet

Det ble ikke et 2012 barn på oss. Det endte i SA i uke 11+3 så nå satser vi på at det blir et 2013 barn på oss i stedenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...