Gå til innhold

Flere her som skal prøve på et 2013-barn? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

I dag fikk jeg mensen og nå kan vi endelig starte prøvingen innen et par uker. Vi har av ulike årsaker ikke ønsket et barn på slutten av året, så jeg har ventet på den magiske grensen for oss.. Vi håper at nestemann kommer fra jan - juni engang. Da vil det evt. bli 2,5 - 3 år mellom barna.

<3 Gleder meg til å få oppleve alt igjen! <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her også :) vi begynner å prøve etter sommeren :)

Skrevet

Ja, men venter litt til. Sist fødte jeg litt for tidlig, og fikk i slutten av desember!

Skrevet

Jepp, men vi venter til etter sommern med å begynne prøvingen fordi jeg vil ikke gå gravid i sommer :P

Hvis alt går etter planen blir jeg gravid i august, og får en baby i mai 2013 ;)

Skrevet

Vi også:-) Jeg skal ta ut spiralen på onsdag, så etter det er muligheten der. Brukte et år sist gang da, så er forberedt på at det kan ta tid. Men det kan jo gå fort også... Jeg har litt blandete følelser rundt det hele da. Gruer meg veldig til graviditeten. Gruer meg også til mye rundt brseltid, babytid og tidlig småbarnstid... Men, vi ønsker oss et barn til, så det er vel bare å hoppe i det.

Skrevet

Gutten vår er forresten 23 mnd, så har det veldig likt dere.

Skrevet

Heihopp:) Mulig vi satser på en 2013baby her og, må bare overtale mannen først, han er fornøyd med en han :) Blir i så fall etter sommeren vi prøver først. Lykke til med alle deres planlagte småsøsken :)

Skrevet

Sjansen er nok stor for at vi begynner prøvingen etter sommeren, da blir det ca 3 år mellom barna, noe som jeg syns kan være greit.. lykke til allesammen!

Skrevet

samme som vimse+lillegull :) jeg har VEEELDIG lyst på en til, men må overtale mannen først ;)

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Blir spennende å se hvem jeg treffer på bim etterhvert og når det evt. skjer... Forrige gang gikk det på første forsøk, men jeg forsøker å minne meg selv på at det langt i fra er en selvfølge at det vil skje igjen.. Men jeg er fryktelig klar og det har jeg vært i en god tid nå! :-)

Koselig å "se" deg igjen Vimse! Håper det står bra til med deg og lillegull! Og at det blir baby på dere! ;-)

Skrevet

Dere er heldige som kan velge slike ting. For vår del er vi dessverre ikke i noen posisjon hvor sånt som hvilken mnd eller årstid som er best, kan avgjøre antall barn eller måned det skulle blitt født i.

Lykke til med prøvingen på småsøsken utover våren :)

Skrevet

vi er heller ikje i noen posisjon til å skulle velge når det passer best..brukte to år på å bli gravid med nr 1. Det gikk til slutt med hjelp av pergotime og jeg føler at vi var heldige da det ordnet seg såpass enkelt :)

Skrevet

Satser på 2012 barn jeg :) Har testa positivt, men venter på blodprøve etter fryseforsøk. -Og som et par andre nevner, her kommer det når det kommer, brukte 8 år på førstemann.

Skrevet

Det er jo ingen selvfølge for noen å få de barne de vil ha, og slettes ikke når de kommer.

Har en fra før, og håper vi er klare til å prøve på en til i løpet av sommeren en gang. ( I hvert fall fjerne faktorer fom forhindrer graviditet ;-))

Lykke til, alle sammen!

Skrevet

Her håper vi også på et 2013-barn. Vi venter litt til, for vi vil ikke ha desember-barn. Vi har to fra før, så dette blir i såfall sistemann. Vi blir heller ikke så raskt gravide at vi kan planlegge nøyaktig måned, men vi har heller ikke trengt hjelp til å få barn så jeg føler jo vi ikke har noe å klage over sånn sett.

Skrevet

Frøkna vår er 1 år og få dager.. :) Hun kom til ettermange år med prøving og flere forsøk med prøverør.. hadde håpet på at hun skulle bli storesøster nå i 2012, men mistet i feb i uke 5. vi er nå tomme for embryo på frys, men skal igang igjen så fort mens kommer tilbake.. har ikke fått mens ennå etter at vi mistet 7 feb.

men vi håper og tror på at vi skal få et barn i løpet av 2013.. og det har ingen ting å si hvilken mnd det bli i.. :) Vi tar den mnd vi får. :)

Skrevet

Jeg er superklar for baby nr to i 2013, men har fremdeles ikke fått mens igjen=( Lillemann er født i begynnelsen av mars 2011. Han er bare såvidt over året. Men kunne jo tenke meg å iallefall komme i gang med systemet om ikke så alt for lenge. Ser imidlertid ut til at det har klusset seg totalt til for hormonene mine. Fikk el-slim for 14 dager siden. tenkte "hurra", tok en el-test som var positiv. Og hold dere fast: jeg har hatt el-slim og positiv el-test i 14 dager nå=/!!!!! Ikke gravid. Gynekolog i morgen.... Hjelpes

Skrevet

Cybele: Jeg har også barn født i begynnelsen av mars 2011. :-)

Vedvarende positiv EL-test kan forresten være et tegn på PCOS.

Skrevet

Lemonia; takk for svar=)

Vet det kan være pcos. Men kan ikke skjønne det. Er 1.81 høy og knappe 60 kg. Ikke et uønsket hårstrå på kroppen, og masse hår på hodet. Og ved tidligere innvendige ul-er har det aldri vært snakk om cyster. men. Vi får se i morgen:)

Skrevet

vi tar det heller ikke for gitt at vi kan få barn i 2013, men prøver på det og så kommer det når det kommer :) hyggelig at vi er fler som vil prøve også! spennede å følge med å se... skulle startet en gruppe for oss som vil prøve å få et 2013 barn :) tvi tvi

Skrevet

Cybele: Man trenger heldigvis ikke ha den verste varianten av PCOS. De som har det kan være alt fra kvinner med masse symptomer, insulinresistens og totalt manglende eggløsning til kvinner uten symptomer og med regelmessig EL og syklus (ofte bare litt lenger enn normalt).

Skrevet

Her blir det muligens 2012 barn. Har akkurat testet positivt og dersom alt går greit blir terminen ca 23.des :)

Skrevet

Ja har veldig lyst så prøver å få sambo med på tanken :) tror nok d går min vei da, han har ei fra før så han er fornøyd med to, men jeg vil også ha to barn (",) tihi!! håper å få mellom vår-høst 2013:) håper d går like fort som forrige gang, full smell etter 1mnd prøving:) men vet jo aldri...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...