Gå til innhold

Har dere sex under graviditeten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det noe mindre sex enn før graviditeten da jeg har mindre lyst. Men får til en tre -fire ganger i uken likevel :) Mannen har lyst hele tiden og synes bare at kroppen min er mer tiltrekkende med litt mage (var veldig slank/trent før graviditeten, er nå i uke 20). Er litt godt å få det bekreftet. Kjenner at jeg er mer avhengig av nærheten og kjærligheten enn akkurat samleiet ;) Enkelte stillinger har vi måttet droppe da jeg får smerter i livmor når han kommer for dypt. Har spurt jordmor om dette og hun sier det er helt greit å ha sex og få orgasmer så lenge man ikke har svangerskap med komplikasjoner. Litt smerter/sammentrekninger i livmor er ikke farlig så lenge det ikke vedvarer.



Anonymous poster hash: 22f16...fb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har kjempelyst på sex, drømmer masse om det på natta. Men når vi har det så er der så jævla nedtur, ting kjennes ikke ut som før. Det er ubehagelig og kjennes like sexy ut som en underlivsundersøkelse. Nesten litt følelsesløs der nede, og det gjør etterhvert vondt. 

Og det er ikke samboers feil, for han gjør jo som han alltid har gjort, men nå er det bare ikke noe respons fra meg "der nede".

 

Håper virkelig dette ikke er noe som vedvarer etter fødsel.. da blir livet kjedelig da! 



Anonymous poster hash: 2f61d...011
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har vi :)

Også koser vi mye sammen også uten, og ha sex. Sambo, og jeg er veldig kosete :)

Sexen er fantastisk, men her i går fikk jeg skikkelig krafftig kynner når jeg hadde fått min orgasme så jeg måtte bare stoppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har veldig lite lyst for tiden! egentlig har jeg ikke lyst å bli rørt.. syns magen er i veien, føler meg ikke akkurat så sexy med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei ! :) dere som har sex, har dere blødd etter eller under akten? jeg begynte å blø under akten sist gang, en masse, noe jeg ikke såg før vi var ferdig, gikk og tørket det vekk og da blødde jeg ikke lengre, og nå 2 dager senere har jeg brun utflod.. har hørt at dette er normalt og ingen fare? er 17+5 uker på vei, og hatt flittig sex men aldri blødd før. er førstegangs gravid så lite erfaring kan man si



Anonymous poster hash: e9fa7...6cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei ! :) dere som har sex, har dere blødd etter eller under akten? jeg begynte å blø under akten sist gang, en masse, noe jeg ikke såg før vi var ferdig, gikk og tørket det vekk og da blødde jeg ikke lengre, og nå 2 dager senere har jeg brun utflod.. har hørt at dette er normalt og ingen fare? er 17+5 uker på vei, og hatt flittig sex men aldri blødd før. er førstegangs gravid så lite erfaring kan man si

 

Anonymous poster hash: e9fa7...6cd

 

Dette skjedde meg og for ei ukes tid siden. Det viser seg etter ultralyd at jeg har morkaken liggende foran åpningen og den kan gi både store blødninger samt jeg må ta keisersnitt om den ikke flytter seg. Har du sjekket dette? Vi fikk fullt sex-forbud fra dette ble oppdaget samt full sykemelding og treningsforbud. Veldig kjedelig !!! Jeg syntes du bør sjekke dette med legen din :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei ! :) dere som har sex, har dere blødd etter eller under akten? jeg begynte å blø under akten sist gang, en masse, noe jeg ikke såg før vi var ferdig, gikk og tørket det vekk og da blødde jeg ikke lengre, og nå 2 dager senere har jeg brun utflod.. har hørt at dette er normalt og ingen fare? er 17+5 uker på vei, og hatt flittig sex men aldri blødd før. er førstegangs gravid så lite erfaring kan man si

 

Anonymous poster hash: e9fa7...6cd

 

Dette skjedde meg og for ei ukes tid siden. Det viser seg etter ultralyd at jeg har morkaken liggende foran åpningen og den kan gi både store blødninger samt jeg må ta keisersnitt om den ikke flytter seg. Har du sjekket dette? Vi fikk fullt sex-forbud fra dette ble oppdaget samt full sykemelding og treningsforbud. Veldig kjedelig !!! Jeg syntes du bør sjekke dette med legen din :)

 

ååh, jeg var på ul når jeg var 12 uker på vei, og fikk ikke beskjed om noe, nå skal jeg på sykehuset på den ordinære ultralyden neste uke, så får hørre med dem da om det er noe :) si jeg har time neste uke så sa de ikke så mye når jeg ringte pga dette, jogger jo hver dag og har en stor hund som trenger masse trim, så håper ikke jeg får no treningsforbud :o hehe, fikk klarsignal fra jordmor angående jogginga så håper ikke jeg har gjort no jeg ikke burde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har like mye eller mer sex:) men vi ble gravide ganske så raskt etter at vi ble sammen, så er litt usikker på om det er økt lyst eller forelskelse ;p vi har iallfall 3-6ganger dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jepp, det har vi :)

Syns nesten det er koseligere når jeg er gravid. For jeg føler en helt annen nærhet liksom. Og det skader ikke at mannen elsker hvordan kroppen min forandrer seg i graviditetene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nesten like mye, vært litt mindre den siste uken pågrunn av varmen, men regner med det tar seg opp igjen nå når gradestokken er under 30 grader :-) er 13+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, det har vi. I starten var det lite p.g.a. formen min, men nå er vi heldigvis i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Ser dette er en gammel tråd, men tipper den er ganske aktuelt for enkelte! Hvertfall for min del er det :(

Her har vi ikke hatt samleie siden vi var prøvere, noe som er 4 mnd siden nå, jeg er 17 uker på vei :o føler meg som en dårlig kone selv om at mannen blir tilfredsstilt,bare ikke ved at vi har samleie! Lysten er totalt fraværende, energien har ikke vært på topp, i tillegg så har jeg til tider en del symfysesmerter, noe som gjør at jeg vegrer meg! Men nå føler jeg rett og slett bare at jeg MÅ hoppe i det, det pleier jo å være fantastisk når man først kommer i gang ;) savner den type nærhet, men akk så lite sexlyst jeg har selv om :(

 

Anonymous poster hash: 88638...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser dette er en gammel tråd, men tipper den er ganske aktuelt for enkelte! Hvertfall for min del er det :(

Her har vi ikke hatt samleie siden vi var prøvere, noe som er 4 mnd siden nå, jeg er 17 uker på vei :o føler meg som en dårlig kone selv om at mannen blir tilfredsstilt,bare ikke ved at vi har samleie! Lysten er totalt fraværende, energien har ikke vært på topp, i tillegg så har jeg til tider en del symfysesmerter, noe som gjør at jeg vegrer meg! Men nå føler jeg rett og slett bare at jeg MÅ hoppe i det, det pleier jo å være fantastisk når man først kommer i gang ;) savner den type nærhet, men akk så lite sexlyst jeg har selv om :(

 

Anonymous poster hash: 88638...461

Jeg følte det også slik som du beskriver de første månedene av svangerskapet. Dvs - vi hadde noe sex de første månedene, men ikke mye.....

 

Jeg hadde på en måte lyst på sex, fordi jeg visste at det er deilig når en først kommer "så langt", men jeg har bare ikke hatt lyst. Har derimot hatt lyst til å ha lyst, om det er forståelig.

 

Men når jeg nærma meg uke 19, begynte jeg å få mer lyst, og de siste ukene har vi nesten vært som kaniner.....! ;) Ikke hver dag, men mange ganger hver uke, og det føles veldig bra!

 

Plutselig dukker lysten forhåpentligvis opp igjen! :)

 

Anonymous poster hash: 24eea...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...