geitemarken Skrevet 7. april 2012 #26 Skrevet 7. april 2012 (endret) Sykepleier og det var det jeg ble. Men når jeg blir stor tror jeg at jeg blir noe annet, mulig selvstedig nærigsdrivende e.l. Jeg er eldst. Endret 7. april 2012 av geitemarken
karusell Skrevet 7. april 2012 #27 Skrevet 7. april 2012 Jeg ville bli så mye.. Popstjerne, astronaut, lege, vetrinær, arkelolog, kriminaltekniker, eller fancy kontordame som alltid gikk i pene klær. Pluss mye mer som jeg ikke husker! Hehe, snart begynner jeg på utdanningen for å bli siviløkonom, tror jeg har funnet mitt kall. Tiden vil vise... Er eldst forresten.
LME1001 Skrevet 8. april 2012 #28 Skrevet 8. april 2012 Var veldig sikker som 6-åring på at jeg skulle bli flyvertinne eller loddselger. Ble lærer.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #29 Skrevet 8. april 2012 Da jeg var liten ville jeg bli astronaut. Da jeg var ung ville jeg bli psykolog. Jeg ble jurist. Men skulle gjerne vært forfatter. Jeg er yngst.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #30 Skrevet 8. april 2012 Jeg er enebarn og ville bli advokat. Var fast bestemt på det til jeg var ferdig på vgs, men så fant jeg ut at jeg heller ville bli barnevernpedagog og er det i dag. Får juss i yrket mitt, men får også veldig mye annet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå