Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Og hva jobber du med i dag? Morsomt om dere også skriver hvilken plass dere har i søskenflokken .
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Jeg er eldst, og ville bli astronaut. Jobber IKKE som det, he he
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Jeg er yngst, ville bli barne og ungdomsarbeider, og er utdannet som det, men når jeg satt der ferdig utdannet, så var det ingen jobb å oppdrive, og når jeg enderlig fikk det, så gikk jeg på en smell psykisk, så kan ikke jobbe meddet likevel, nå håper jeg bare jeg får ordnet meg en ny utdanning, inntil dentiden, så får jeg søker jobber i butikker osv
hit og dit Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Etter at troen på at popstjerne var innen rekkevidde ville jeg bli bonde, dyrlege eller arkitekt. Jeg er ingen av delene. Eldst
det er berre mordi Skrevet 6. april 2012 #5 Skrevet 6. april 2012 Yngst. Ville bli lærer eller arkeolog. Ble lærer:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Yngst, og ville bli brannmann eller arkeolog. Ble barne og ungd,arb.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 F-16-pilot, lege eller veterinær. Endte opp med Bachelor i reiseliv, men jobber innenfor olje-og gassektoren, med noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Ville bli barnelege, endte opp som veterinær. Enebarn.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 F-16-pilot, lege eller veterinær. Endte opp med Bachelor i reiseliv, men jobber innenfor olje-og gassektoren, med noe helt annet. Ja, og så er jeg enebarn.
frk Nilsen Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Bestemte meg for å bli kokk når jeg var 3-4år, er 35år og har jobbet som kokk i snart 20 år (16år som faglært)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. april 2012 #11 Skrevet 6. april 2012 Hadde alltid sansen for kontorjobb, hvor jeg hadde litt ansvar. Har vært innom endel før jeg fant jobben jeg har nå, i staten, på kontor:) er eldst...
Gjest uni kum Skrevet 7. april 2012 #12 Skrevet 7. april 2012 Yngst, sykepleier og sykepleier. Hadde defintivt valgt annerledes i dag!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. april 2012 #13 Skrevet 7. april 2012 Jeg er yngst, og jeg skulle bli skihopper! Jeg kan virkelig ikke stå på ski og har aldri kunnet det heller! I dag holder jeg på å utdanne med til ingeniør.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2012 #14 Skrevet 7. april 2012 Jeg ville dyrlege når jeg var veldig liten. Når jeg ble litt større ville jeg bli lærer. Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider og tannhelsesekretær. Jobber i en maskinhall i en cnc styrt maskin. Jeg er yngst av 2 jenter.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 7. april 2012 #15 Skrevet 7. april 2012 Siviløkonom skulle jeg bli fra eg var 6-15 eller bondekone.. Jeg er i midten av 3 brødre og studerer til å bli sosionom
Mor Løvehjerte Skrevet 7. april 2012 #16 Skrevet 7. april 2012 Ville bli kontordame eller geolog (det siste fordi venninna mi ville bli det).
Mummy79 Skrevet 7. april 2012 #17 Skrevet 7. april 2012 Ville bli lege eller ingeniør, ble lege. Er midt i mellom :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #18 Skrevet 7. april 2012 Sånn som graver etter dinosaurer var og er ennå fasinert av disse skapingene. Ble omsorgsarbeider. I en liten periode ville jeg også jobbe i snope eller lekebutikk men, det var fordi jeg trodde at hvis du jobbet i butikk ville du få varene du solgte gratis
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 7. april 2012 #20 Skrevet 7. april 2012 F-16-pilot, lege eller veterinær. Endte opp med Bachelor i reiseliv, men jobber innenfor olje-og gassektoren, med noe helt annet. Du også?? Trodde jeg var den eneste som ville fly F-16 Jeg ønsket, som så mange andre små jenter, å bli pop-stjerne, men det ble jeg da altså ikke Men jagerpilot var drømmen i mange år, helt til jeg innså at den følelsen man får som "vektløs" føles helt forjævlig+ pluss en god del vesentlige og praktiske ting ikke akkurat klaffet. Så det ble salg og service på meg Er den mellomste i søskenflokken, forresten..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #21 Skrevet 7. april 2012 Yngst. Jeg ville hjelpe babyer til verden og det gjör jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #22 Skrevet 7. april 2012 Jeg ville både bli pop stjerne, skuespiller, doktor og advokat. Helst alle tingene på en gang, muligens? Endte opp som frisør, som nå er tilbake på skolebenken for å ta bachelor innen Olje og gass yrket .
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. april 2012 #23 Skrevet 7. april 2012 Som barn ville jeg bli konge, kassadame eller prekestol (jeg skjønte ikke helt hva prekestol var, men mamma mener at jeg trodde det var en politiker Som ung ville jeg bli veterinær eller journalist.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 7. april 2012 #24 Skrevet 7. april 2012 Fra jeg var seks, til jeg var seksten ville jeg bli lærer. Som sekstenåring bestemte jeg meg for å bli tegnspråktolk. Fem år senere var jeg ferdig utdannet tegnpråktolk:) Er eldst.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #25 Skrevet 7. april 2012 Lærer, kaptein, pilot, dronning, psykolog og lege. Ingen av delene fristet, og nå er jeg snart sykepleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå