<3 duracellkanin <3 Skrevet 4. april 2012 #26 Skrevet 4. april 2012 jeg bor også meget landlig til nr 3. men jeg er så heldig å ha bil jeg da jeg kan alltids hente deg da sånn at du kan ta oppvaksen min. hva gjør man vel ikke for å slippe oppvasken?? haha nå skal jeg rett og slett være så tøff at jeg "skrur av" anonymen min så kan jo dere andre i lillehammer området sende meg en pm eller noe så kanskje vi kan treffes hadde jo vært litt morro om vi kanskje kunne stiftet nye bekjentskaper. hvem vet kanskje vi kjenner hverandre fra før hilsen HI
Gidder ikke! Skrevet 4. april 2012 #27 Skrevet 4. april 2012 Saptein Kabelsa-tan bare å ta kontakt det HI også om du har lyst #3 Har sendt deg pm!
Med 2 ikke fullt så små Skrevet 4. april 2012 #28 Skrevet 4. april 2012 jeg bor også meget landlig til nr 3. men jeg er så heldig å ha bil jeg da jeg kan alltids hente deg da sånn at du kan ta oppvaksen min. hva gjør man vel ikke for å slippe oppvasken?? haha nå skal jeg rett og slett være så tøff at jeg "skrur av" anonymen min så kan jo dere andre i lillehammer området sende meg en pm eller noe så kanskje vi kan treffes hadde jo vært litt morro om vi kanskje kunne stiftet nye bekjentskaper. hvem vet kanskje vi kjenner hverandre fra før hilsen HI Har prøvd å sende deg en beskjed men får ikke til av en eller annen merkelig grunn
Gidder ikke! Skrevet 4. april 2012 #29 Skrevet 4. april 2012 Duracellkanin, det går visst ikke an å sende deg pm... Skrev den lange meldingen til deg, hehe.
Med 2 ikke fullt så små Skrevet 4. april 2012 #30 Skrevet 4. april 2012 Duracellkanin, det går visst ikke an å sende deg pm... Skrev den lange meldingen til deg, hehe. Hehe takk og lov da er det ikke bare jeg som er fullstendig fjern som ikke fikk til Trodde jeg hadde mista helt taket her jeg nå
<3 duracellkanin <3 Skrevet 4. april 2012 #31 Skrevet 4. april 2012 merkelig.. har sendt mld til dere nå så kanskje dere får svart på dem
Anonym bruker Skrevet 4. april 2012 #33 Skrevet 4. april 2012 Jeg sitter også alene i påsken... Har to barn 100%.. Bor på bondelandet, med buss 2 ganger om dagen og bil som ikke er i stand for tiden.. Trøster meg med at jeg har masse mat og masse skog i umiddelbar nærhet, så da blir det ut og grille pølser også håper jag at jeg finner bra grillsteder og kommer i snakk med nye mennesker:) Ikke det at jeg ikke kjenner noen, men alle er opptatt med sitt.. Har mamma, søster og en søster til som bor max 45 min å gå fra meg, men de er alle bortreist og tror ikke de tenker på at jeg sitter her ensom.. Tror ikke de vet at jeg er ensom, jeg pleier jo alltid å klare med selv både jul, påske, pinse osv.. å være alene er en ting, men med tiden blir man ensom og som ensom har man alt for mye tid til å tenke og det gjør det ikke akkurat bedre.. Men nå bor jeg langt unna Lillyhammer-jentene (4 timer), så da fortsetter jeg påsken her nede med grilling i morgen:) ønsker dere i alle fall GOD PåSKE:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå