Gå til innhold

jeg HATER høytider :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bor også meget landlig til nr 3. men jeg er så heldig å ha bil jeg da :P

jeg kan alltids hente deg da sånn at du kan ta oppvaksen min. hva gjør man vel ikke for å slippe oppvasken?? :P haha

nå skal jeg rett og slett være så tøff at jeg "skrur av" anonymen min så kan jo dere andre i lillehammer området sende meg en pm eller noe så kanskje vi kan treffes ;)

hadde jo vært litt morro om vi kanskje kunne stiftet nye bekjentskaper. hvem vet kanskje vi kjenner hverandre fra før :P

hilsen HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saptein Kabelsa-tan bare å ta kontakt det

HI også om du har lyst :)

Har sendt deg pm!

Skrevet

jeg bor også meget landlig til nr 3. men jeg er så heldig å ha bil jeg da :P

jeg kan alltids hente deg da sånn at du kan ta oppvaksen min. hva gjør man vel ikke for å slippe oppvasken?? :P haha

nå skal jeg rett og slett være så tøff at jeg "skrur av" anonymen min så kan jo dere andre i lillehammer området sende meg en pm eller noe så kanskje vi kan treffes ;)

hadde jo vært litt morro om vi kanskje kunne stiftet nye bekjentskaper. hvem vet kanskje vi kjenner hverandre fra før :P

hilsen HI

Har prøvd å sende deg en beskjed men får ikke til av en eller annen merkelig grunn

Skrevet

Duracellkanin, det går visst ikke an å sende deg pm...

Skrev den lange meldingen til deg, hehe.

Skrevet

Duracellkanin, det går visst ikke an å sende deg pm...

Skrev den lange meldingen til deg, hehe.

Hehe takk og lov da er det ikke bare jeg som er fullstendig fjern som ikke fikk til :) Trodde jeg hadde mista helt taket her jeg nå

Skrevet

merkelig.. har sendt mld til dere nå så kanskje dere får svart på dem ;)

Skrevet

Har svart deg, duracellkanin :)

Skrevet

Jeg sitter også alene i påsken... Har to barn 100%.. Bor på bondelandet, med buss 2 ganger om dagen og bil som ikke er i stand for tiden.. Trøster meg med at jeg har masse mat og masse skog i umiddelbar nærhet, så da blir det ut og grille pølser også håper jag at jeg finner bra grillsteder og kommer i snakk med nye mennesker:)

Ikke det at jeg ikke kjenner noen, men alle er opptatt med sitt.. Har mamma, søster og en søster til som bor max 45 min å gå fra meg, men de er alle bortreist og tror ikke de tenker på at jeg sitter her ensom.. Tror ikke de vet at jeg er ensom, jeg pleier jo alltid å klare med selv både jul, påske, pinse osv.. å være alene er en ting, men med tiden blir man ensom og som ensom har man alt for mye tid til å tenke og det gjør det ikke akkurat bedre..

Men nå bor jeg langt unna Lillyhammer-jentene (4 timer), så da fortsetter jeg påsken her nede med grilling i morgen:) ønsker dere i alle fall GOD PåSKE:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...