Gå til innhold

Bil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vw touran og er kjempefornøyde! biggrin.png

Når jeg skal ha ny bil om noen år blir det vw sharan. Den ligner touran, men er litt lenger. (Det er mannen her som kjører touranen. Hvis han skal bytte vil han ha ny touran).

Vi har hatt sharan, bare trøbbel, venninna har sharan- bare trøbbel med den å. Min yngre bror hadde sharan, bare trøbbel. Naboen solgte sin sharan på grunn av alle utgiftene med den. Så Sharan vil jeg ikke anbefale HI....
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sier mannen min at da må dere kjøpe Nissan NV200. Den er billig og god bagasje plass :)

Skrevet

Vi har vw touran og er kjempefornøyde! :D

Når jeg skal ha ny bil om noen år blir det vw sharan. Den ligner touran, men er litt lenger. (Det er mannen her som kjører touranen. Hvis han skal bytte vil han ha ny touran).

Vi har hatt sharan, bare trøbbel, venninna har sharan- bare trøbbel med den å. Min yngre bror hadde sharan, bare trøbbel. Naboen solgte sin sharan på grunn av alle utgiftene med den. Så Sharan vil jeg ikke anbefale HI....

Før var Sharan en blanding av VW og Ford. Den nye Sharan er en ren VW. Altså ny Sharan = god plan. ( For den som har råd til det :) )

Skrevet

Leste om sharan på biltester, kjøper man seg en sharan, så bør man ønske seg gavekort på biltema og verksetd til jul :P

Men det gjelder mest de gml modellene, de nye skal være god plass i, og dritfsikre :)

Skrevet

Må tilføye i huset i skogen nær ambulanse, politi, brannvesen og sykehus.

husk at de fleste ulykker skjer i hjemmet! Jeg ville kjøpt meg telt og campet litt rundt forbi for å være sikker på å ikke ha noe hjem. Sikkerheten først sier nå jeg.

Skrevet

Dette var ikke for å anbefale sharan. Har ingen erfaringer med den og kan ikke anbefale den til noen :P

Men vi har touran, og er veldig fornøyd med komforten, og foreløpig sikkerheten.

Det er også forskjell på gammel og ny type Sharan.

Skrevet

Mamma har Fokus c-max og jeg syns bagasjerommet er litt smalt. Fikk ikke sammenslått OTH-vogn inn der uten å sette den på skrå. Om det så er bilen eller vogna som er teit kan jo diskuteres.

Skrevet

Dieselbil er ikke aktuelt for oss uansett hvilken bil vi kjøper.. Så vi må ha en somkjører forholdsvis økonomisk på bensin

Nissan nv2000 er sikkert praktisk.. Men ikke akkurat fin..

Ser ut som om Ford c-Max går av med seieren egentlig..

HI

Skrevet

Har vært borti en god del biler, og er helfrelst toyota fan.

Av de du nevner hadde jeg valgt toyota, uten at jeg har erfsring ned vw.

Også volvo er veldig bra greier, men da snakker vi annen pridklasse.

Skrevet

Har ganske ny touran, den har hatt klippekort på verksted så takk og lov for garanti.... Neste bil blir en Ford s-Max, stor og fin, tre separate seter bak med isofix på alle tre = god plass til tre barnestoler eller to stoler og en voksen.

Hadde Ford Mondeo før vi byttet den i en touran, savner Ford. Varmetråder i frontruta er en luksus man venner seg til :)

Skrevet

Vi hadde Toyota Previa og var bare veldig fornøyd, i de 6 årene jeg hadde den var jeg aldri på verksted annet enn service. Den er på størrelse med en Sharan, og har skyvedør. Vi fikk oss hunder og valgte å bytte ut den bilen til en Caravelle. Veldig fornøyd også med den men er dyre biler i innkjøp :)

Skrevet

Sharan har jo dårlig rykte fra gamle dager! Jeg selv har kjørt en gammel sharan. Ble ikke så alt for masse reperasjoner, men litt og den drog ikke opp på påskefjellet :P

Men Touran derimot likte jeg godt. Broren har en. Jeg har vært med på kjøringa av og til - veldig bra kjørefølelse. Man sitter jo så bra høyt og det at ungen kan stå når han går inn er jo en pluss.

Jeg har selv lest touran tester. Der er det ikke så masse negativt om bilen. Bare at den er klossete, men det er jo den med størrelsen sin!!! Jeg har tenkt å kjøpe 2 år gammel, men det er vedig lite av dem til salgs på finn.no!

Men passat derimot får du for en veldig god pris.

Mannen her sier at passat eller mondeo er bedre enn touran. Men jeg tror nok det er litt med utseende å gjøre for han sin skyld.

Har du råd så kan jo du se på skoda superb, den er en diger bil!!! Den er breiere enn passat faktisk! Og lasteromet er jo endeløs!

Skrevet

Sharan har jo dårlig rykte fra gamle dager! Jeg selv har kjørt en gammel sharan. Ble ikke så alt for masse reperasjoner, men litt og den drog ikke opp på påskefjellet :P

Men Touran derimot likte jeg godt. Broren har en. Jeg har vært med på kjøringa av og til - veldig bra kjørefølelse. Man sitter jo så bra høyt og det at ungen kan stå når han går inn er jo en pluss.

Jeg har selv lest touran tester. Der er det ikke så masse negativt om bilen. Bare at den er klossete, men det er jo den med størrelsen sin!!! Jeg har tenkt å kjøpe 2 år gammel, men det er vedig lite av dem til salgs på finn.no!

Men passat derimot får du for en veldig god pris.

Mannen her sier at passat eller mondeo er bedre enn touran. Men jeg tror nok det er litt med utseende å gjøre for han sin skyld.

Har du råd så kan jo du se på skoda superb, den er en diger bil!!! Den er breiere enn passat faktisk! Og lasteromet er jo endeløs!

Skoda Superb?

Vanlig stasjonsvogn? æh... Var vel helst snakk om en bil som kunne svelge unna en hel familie, med 3 barneseter og bagasje og der tror jeg nok Skoda (Hvorfor ha Skoda når man kan gå, da?) faller igjennom, gitt.

Og hvorfor i all verden sitte med rumpa nede på asfalten når man har mulighet til å sitte høyt i en flerbruksbil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...