lille sprelle Skrevet 1. april 2012 #26 Skrevet 1. april 2012 Hver morgen og etter trening. Håret hver annen dag. På tur med litt enklere forhold er det selvsagt en annen sak!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #27 Skrevet 1. april 2012 Stort sett hver dag. Håret 2 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #28 Skrevet 1. april 2012 Her er noen som tydeligvis ikke hadde den luksusen å dusje hver dag: http://www.dailymail...ners-1800s.html
Tauriel Skrevet 1. april 2012 #29 Skrevet 1. april 2012 Annen hver dag, noe oftere over tid og jeg får store problemer med huden. Sliter nok allerede :/ (kan si det slik, bruker jeg normalt med håndsåpe slik man skal får jeg sår på hendene. Har fått utskrevet salve for å hode utslett i sjakk pga for mye vann og såpe.....) Skal jeg på noe spesielt dusjer jeg først, eller hvis jeg trenger oftere. Men vasker meg hver morgen i stede for å dusje...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #31 Skrevet 1. april 2012 Hver dag. Full såpevask og hårvask. I tillegg dusjer jeg etter trening, men vasker da ikke håret (skyller det bare), og bruker kun såpe på utsatte steder, jeg skal som regel legge meg rett etterpå og dusje igjen neste morgen likevel. Jeg har egentlig ikke noen god hud, men jeg smører inn kroppen med spenol etter hver dusj med såpevask så da går det veldig fint. Gjør jeg ikke en ukes tid eller to så begynner huden raskt å klø og flasse. Synes det er raskere å ta en dusj enn å skulle vaske meg under armer og i skritt ved vasken... og med fare for å ikke få bort all såpe skikkelig, og mye gniing av huden er jo ikke bra, når jeg dusjer bruker jeg bare hendene til å smøre inn med såpe/ "feie vekk" svettelag/skittenhet og det tærer ikke spesielt mye på min hud iallfall. For ikke å snakke om å unngå sølevann på gulv, hygienefrik som jeg er Skulle jeg kuttet ned på noe så må det bli bruk av såpe og sjampo. Ikke selve vannet, er ikke det som er så veldig skadelig tror jeg
Love my kidz Skrevet 1. april 2012 #32 Skrevet 1. april 2012 Jeg svetter utrolig om natta jeg, så både hår og kropp er fuktig om morgenen. Da må jeg jo dusje så her er det hver dag!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #34 Skrevet 1. april 2012 Dusjer 3 ganger i uka, vasker håret da. Ved mens, dusjer jeg hver dag. Eller hvis jeg skal bort på noe, da dusjer jeg den dagen.
silje1989 Skrevet 1. april 2012 #35 Skrevet 1. april 2012 Dusjer kroppen hver dag, og hele meg og håret annenhver dag samme her
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #36 Skrevet 1. april 2012 Dusjer 3 ganger i uka, og ellers ved behov. Utenom det vasker jeg meg godt morgen og kveld. Håret vaskes 1-2 ganger i uka, ellers blir det sprøtt i tuppene og brekker lett (men håret ser ikke fett ut når det vaskes så lite da, hadde det gjort det hadde jeg nok gitt blaffen i om det ble knuss tørt)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #37 Skrevet 1. april 2012 Min hud tåler ikke å dusjes hver dag. Vasker armhuler og vitale deler hver dag, dusje hele kroppen gjør jeg hver 2. eller hver 3. dag. Selvfølgelig etter trening, så varierer jo noe.. Håret vaskes ca hver 3. dag. Jo oftere det vaskes, jo fortere fett blir det og oftere må man vaske..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #38 Skrevet 1. april 2012 Hver kveld!! Orker ikke tanken på å gå å legge meg "møkkete" i senga!
MrsMilla Skrevet 1. april 2012 #39 Skrevet 1. april 2012 Tja, uka har sju dager - så omtrentlig sju hehe :-) Vasker ikke håret med shampoo hver dag, kun et par ganger i uka, men skyller det enten bare med vann, eller kanskje med litt balsam.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #40 Skrevet 1. april 2012 Annen vær dag vasker jeg kroppen og håret, dusjer kroppen hvis jeg har trent. Vi er så mange i huset at vi har ikke mulighet til og dusje lenge vær dag.
Tigerpote Skrevet 2. april 2012 #41 Skrevet 2. april 2012 Dusjer hver dag, håret vasker jeg hver, annenhver eller tredjehver dag. Kommer an på om jeg har trent, vært på jobb, om jeg skal noe osv.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. april 2012 #42 Skrevet 2. april 2012 Annenhver dag- men vasker meg under armer, på føttene, ansikt og i skrittet hver dag. Gjør jeg noe annet blir huden min helt skjellete. Det er VANNET (eller kjemikaliene som er i det da) huden min ikke tåler, så det nytter ikke si at jeg bare kan dusje uten å benytte såpe.. Dersom det er ekstremt varmt eller jeg trener utenom, så dusjer jeg selvsagt oftere da.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #43 Skrevet 2. april 2012 Jeg dusjer 3 ganger i uka. Bruker vaskeklut om morgenen og kvelden. Håret vasker jeg heller ikke så ofte. Har som andre lenger opp fått beskjed av frisøren å ikke vaske håret for ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå