mrsrogaland. Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Dusjer kroppen hver dag, og hele meg og håret annenhver dag
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 =) Hver dag. Og ellers om det skulle være noe spesielt. Prøver ikke vaske håret hver dag men som regel får jeg noia og Må.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 5 dager i uken. Håret 3 ganger, burde ha vasket det 1 gang sa frisøren, men det nekter jeg.
Pjuskesnusken Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 7 dager i uken, og noen ganger to ganger om dagen hvis jeg har trent i tillegg. MÅ dusje om morgenen selv om jeg har dusjet pÅ kvelden. Vasker hÅret annenhver dag.
Serepta Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Dusjer hver morgen, både jeg og mannen. Og om jeg skal noe etter jobb, dusjer jeg gjerne en gang til.
mrsrogaland. Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 7 dager i uken, og noen ganger to ganger om dagen hvis jeg har trent i tillegg. MÅ dusje om morgenen selv om jeg har dusjet pÅ kvelden. Vasker hÅret annenhver dag. Jeg er helt lik!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Trenger man å dusje hver dag?annenhver dag holder ,lenge nok vel !!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Alt fra annen hver dag til hver dag. Kommer ann på dagsformen, om jeg har trent , om det er sommer og alt for varm ute eller om jeg har mensen, da Må jeg dusje hver dag.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 Dusjer hele meg hver dag. Normal god hygiene det!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Jeg dusjer 2 til 3 gager i uken, men vasker meg godt de dagen jeg ikke dusjer. Håret vasker jeg hver dag.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. april 2012 #13 Skrevet 1. april 2012 i snitt 7 dager i uken. Noen ganger hopper jeg over en dag, andre dager kan det bli to dusjer.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #14 Skrevet 1. april 2012 i snitt 7 dager i uken. Noen ganger hopper jeg over en dag, andre dager kan det bli to dusjer. Samme her.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #15 Skrevet 1. april 2012 Jeg dusjer annenhver dag:) oftere viss jeg har vært på treningssenter. Ikke bra å være overhygienisk heller da. Jeg er ikke mer skitten enn en som dusjer hver dag.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #16 Skrevet 1. april 2012 Varierer. Som regel 1-2 ganger i uka. Av og til mer men blir veldig tørr i huden da
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #17 Skrevet 1. april 2012 De som vasker seg godt uten å dusje.. står dere med klut under armene og i skrittet ??? Bare lurer....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #18 Skrevet 1. april 2012 De som vasker seg godt uten å dusje.. står dere med klut under armene og i skrittet ??? Bare lurer.... Eh...ja! Hva er galt med det?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #19 Skrevet 1. april 2012 Som regel 4 ganger i uka etter trening. Vasker håret en gang i uka.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. april 2012 #20 Skrevet 1. april 2012 Samme som #10. Hver dag eller annen hver dag. Avhenger av hva jeg gjør og hvordan formen er. Føler jeg at jeg burde dusje så tar jeg en dusj
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #21 Skrevet 1. april 2012 Dusjer hele meg annenhver dag. Har jeg trent dusjer jeg alltid etterpå. Vasker håret annenhver dag, en dårlig vane Har alltid intimservietter liggende på toalettet i fall behovet skulle være der, for eks når jeg har mensen.
Gjøkeredet③ Skrevet 1. april 2012 #22 Skrevet 1. april 2012 Dusjer hver morgen, og 3 kvelder i uka etter trening... Håret vaskes de tre kveldene
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #23 Skrevet 1. april 2012 Et par-tre ganger i uka. Dusjer jeg noe mer enn det klør jeg meg omtrent ihjel. Vasker meg selvfølgelig hver dag, og dusjer jo om jeg har trent, om det er varmt, om jeg har mensen eller noe lignende. Det er ikke bra for huden å dusje hver dag, og det er ikke uhygienisk å ikke dusje hver dag for dere som tror det. Det er tull.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #24 Skrevet 1. april 2012 Må bare svare deg, 23. Jeg er 40 år og har dusjet hver dag siden jeg var 13-14 år. Har null problemer med huden. Det der er en myte for fleste mennesker. Kanskje å dusje + såpe inn huden hver dag ikke er bra for de med sart hud, men for normalt hud skader det ikke med en rask dusj hver dag. Er ikke snakk om å stå der i 10 min, men bare spyle kroppen og vaske skritt, armhuler. Trodde det var normal hygiene av voksne folk å dusje hver dag....
Mandalas Skrevet 1. april 2012 #25 Skrevet 1. april 2012 i snitt 7 dager i uken. Noen ganger hopper jeg over en dag, andre dager kan det bli to dusjer. Samme her. Men jeg vasker ikke håret hver gang jeg dusjer. Vasker håret hver 2. eller 3.dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå