Gå til innhold

Hva er dine ekleste uvaner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buser styrker faktisk immunforsvaret. Jeg husker de nevnte det på nyhetene for noen år siden. De hadde forskning som støttet dette:) (Bare nevner det siden det var noen her som nektet at det var en sammenheng der;)

Men hvordan kan det ha en sammenheng? Det er fritt leide fra nesa og ned i munnen. Alle bakteriene vi har i nesa kommer også i munnen. Kan da umulig spille noen rolle om bakteriene blir tatt ut av nesa og puttet inn igjen eller om de går "bakveien"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg raper og fiser masse foran både samboeren og barna..

Skrevet

Får jeg noe ekkelt på fingrene, som foreks. batterisyre eller noe annet ekkelt kliss jeg ikke vet hva er så bare Må jeg smake på. Ekkelt og ikke minst uheldig for helsa :P

Studerer doskåla etter jeg har vært på do og studerer dopapiret etter jeg har tørket meg.

Mister mat i BH'en, og spiser det.

Er alt for treig til å kaste mat :/

Skrevet

Jeg bruker stikkpiller selv om jeg ikke har noe probleme med å svelge tabletter.

Skrevet

Jeg har perioder hvor jeg ikke er flink med å vaske meg. Sist gang jeg dusjet var forrigje onsdag. Det er kun fordi jeg synes det er utrolig kjedelig!

Samme med å pusse tenner. Jeg slurver og pusser kun om kvelden, aldri på morgenen. Dog har jeg begynt å pusse (og bruke tanntråd og munnvann) bedre nå siden jeg dro til tannlegen i forrigje uke: 9 (!) hull. :/

Gjest Miryks
Skrevet

Det er kanskje ikke ekkelt, men.. Jeg river tåneglene mine. Jeg har ikke negler igjen på de to minste tærne på begge føttene, og stortåneglen har ikke lenge igjen.

Fiser og raper foran gubben (Herregud, så vulgær jeg er!)

Ikke alltid tannbørsten blir brukt før jeg sovner på kvelden.

Jeg ser på dopairet etter å ha tørka meg.

Jeg synes babygulp (til mine egne barn) lukta godt.

Skrevet

Jeg er dårlig med personlig hygiene. Jeg dusjer sånn ca ei gang i uka, og merker på håret at jeg må dusje. Vasker meg under armene med klut og såpe når jeg kjenner at jeg lukter, men dusjer ikke før jeg ser at håret er fett. Det er noe jeg sliter med. Det er så tiltak å komme seg i dusjen. Selvom jeg liker det så godt. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn.

Også synes jeg det lukter så godt nedentil, så når jeg har onanert så ligger jeg og lukter på hendene mine. huffameg.

Skrevet

ååh, det må være at jeg knepper kviser! Ikke på meg da, jeg har nesten ingen, men mannen får sjeldent sitte i fred.

Ellers har jeg helsesekretærutdannelse og har på en måte sluttet å synes kroppslige ting er ekkelt... :P

Skrevet

Fy flate hvor mye liderlige mennesker det er der ute...blir kvalm....bare jeg som er normal eller???

Skrevet

fysj :P hadde aldri spist snått.. kjefter på jenta mi om hun piller seg i nesa.. det er uhygenisk.

mulig eg gjør mye rar og ekkelt men det må vere hygenisk. tenk på de som må hand hilse på dere eller tar i ting dere har tatt på og blir syke av det ?

Skrevet

Fy flate hvor mye liderlige mennesker det er der ute...blir kvalm....bare jeg som er normal eller???

.... Skrev hun og trykte på anonymknappen ;)

Skrevet

ler meg ihjel...trodde ikke dette skjedde blant voksne mennesker naive meg...selv sliter jeg med å vær overhygienisk...

Skrevet

hmmm... Pille seg i nesen og prompe ville jeg tro alle gjorde på ett tidspunkt.

Min største uvane er vel at jeg har biti negler hele livet, men akkurat klart å slutte! :P Vil ikke akkurat si det er mye hygienisk å bite på sine egene fingre!

Skrevet

Er du ikke anonym selv da?De fleste her er det...derfor d heter anonymforum kansje?Syns det er skikkelig grisete mennesker som gjør det de sier de gjør.Føler meg SVÆRT normal når jeg tenker på meg selv og mine vaner(og sikkert uvaner).

Er litt for hygienisk til å gjøre diverse av d som blir fortalt her inne-YUK!!

Skrevet

Er du ikke anonym selv da?De fleste her er det...derfor d heter anonymforum kansje?Syns det er skikkelig grisete mennesker som gjør det de sier de gjør.Føler meg SVÆRT normal når jeg tenker på meg selv og mine vaner(og sikkert uvaner).

Er litt for hygienisk til å gjøre diverse av d som blir fortalt her inne-YUK!!

Jo, det er jeg. Men jeg sitter ikke og skal ha det til at jeg er bedre enn alle andre, kaller andre for kvalme for så og gjemme meg bak anonymknappen. Det er en forskjell der... ;)

Skrevet

Jeg spiser busemenn, kun mine egne da.

Lukter på trusenen mine.

Spiser du ikke din egen bæsj?

Skrevet

Det er forskjellig, sier jeg bare.... :) *ler*

Skrevet

Buser styrker faktisk immunforsvaret. Jeg husker de nevnte det på nyhetene for noen år siden. De hadde forskning som støttet dette:) (Bare nevner det siden det var noen her som nektet at det var en sammenheng der;)

Men hvordan kan det ha en sammenheng? Det er fritt leide fra nesa og ned i munnen. Alle bakteriene vi har i nesa kommer også i munnen. Kan da umulig spille noen rolle om bakteriene blir tatt ut av nesa og puttet inn igjen eller om de går "bakveien"?

Husker ikke helt detaljene, men nesehårene er jo til for å hindre bakterier og annet fra å innhaleres. Når man spiser busene sine så er disse bakteriene i dem, og da går det gjennom fordøyelsen som ikke er like følsom som lungene. Man trekker jo inn snørra og svelger det, men det er jo mest når man er syk fra før at man har så mye snørr. Buser får man jo hele tiden. Kanskje...?

Skulle forresten likt og møtt de som stilte opp til den undersøkelsen av busespisernes gode immunforsvar ;)

Skrevet

Jeg ser på papiret når jeg har snyte nesa

Jeg ser på papiret når jeg tørker meg etter do besøk både tiss og bæsj

Jeg piller nese og legger busemannen i lomma

Jeg vasker sjelden hendene

Jeg pusser kun tennene når jeg selv merker at jeg må

desidert den ekleste...

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er så ekkelt å se på papiret etter å ha tørket seg i rompa jeg. Jeg pleier å bruke papiret 2 ganger (JA, jeg bretter det), og da må man jo se på papiret og.

Skrevet

Vill gjetting her... Fordi de "ytterste" busene er dritten du puster inn som setter seg fast i nesehårene? (Som noen her graver ut og spiser...)

Dritten som setter seg fast ytterst her, er ikke det samme slimet som ligger bakerst og renner ned av og til

Skrevet

Alle barn som spiser buser, har lært det av foreldrene sine.

Det er sånn de begynner, de ser at vi gjør det, og gjør det samme. Og så blir det en tvangslidelse til slutt, derfor klarer vi ikke slutte.

Ja, jeg sier vi fordi jeg er en av dem.

Har tenkt på det siden jeg var liten.

Husker første gang mor nektet for at hun spiste dem, for jeg syns jeg husket jeg hadde sett det. Men tenkte kanskje jeg hadde sett feil. (Jeg var veldig liten, husker mor sa "ikke spise!" når vi var på besøk og jeg svarte "ja men du gjør jo det!" og hun sa, jeg piller, men spiser ikke! da ble jeg litt satt ut.

Men har senere sett henne uten at hun vet det. Har også sett min far, onkel (mors bror), og morfar. Så jeg tenker, mor og onkel har det fra morfar igjen. Ingen av de vet at jeg har sett det...

Har derfor konkludert med at alle barn jeg ser som spiser buser, har foreldre som gjør det samme..

Når jeg selv fikk barn bestemte jeg meg for å ALDRI gjøre det så hun så det. Og det stemmer, hun har aldri spist en buse. får hun den på fingen roper hun "mamma, papir!"

Så jeg er stolt over å ha et barn som ikke spiser de, for da tror ikke folk at jeg gjør det :P

Tror ikke det er en "naturlig" ting de bare begynner med sånn helt uten videre. de lærer av det vi foreldre gjør!

Skrevet

ååh, det må være at jeg knepper kviser! Ikke på meg da, jeg har nesten ingen, men mannen får sjeldent sitte i fred.

Ellers har jeg helsesekretærutdannelse og har på en måte sluttet å synes kroppslige ting er ekkelt... tongue.png

For et nyyydelig barn du har! Om det er din baby du har på profilbildet :) åååh perfekte babyen!

Skrevet

noen flere som har noen ekle uvaner? :)

Skrevet

-spiser buser!

-fiser masse og sniffer min egen fis!

-lukter på trusene mine/utfloden min

-piller på småsår og spiser skorpene

Ellers er jeg ganske hygienisk da! ;) Dusjer stort sett hver dag, pusser tenner hver morgen og noen kvelder. Er nøye med håndvasken, har alltid rene/hele/ordentlige klær, og bor i et hjem som stort sett er fint og i orden! :P

Og jada, jeg ser alltid på papiret jeg har tørka meg med! Og dette har jeg lært på gk helse og sosial (for 100 år siden) at vi skulle gjøre for å følge med på kroppen! (blod/slim++) Så det ser jeg ikke på som noe ekkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...