Gå til innhold

Hva er dine ekleste uvaner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg piller nese og spiser busene.... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha! huff da.. :P min ekleste tror jeg er å stort sett være ALT for sen med å rydde bort gammel mat.. har støtt og stadig muggent brød på benken og sur melk i kjøleskapet.. må få til bedre rutiner der ;)

Skrevet

æsj!! værre enn unga du da!

Skrevet

Lukter alltid på prompen min.

Piller nese.

Lukter på trusene mine.

Skrevet

At jeg klemmer kviser.

Skrevet

Jeg kan ikke beskrive det, men jeg lager en slaks lyd med halsen (eller rundt om i den regionen) når jeg kjenner det klør i halsen å jeg skal "klø" meg :P å dette gjør jeg i søvne, samboeren blir gærn!

Skrevet

At jeg på død å liv ikke klarer å legge ting pent brettet tilbake i skapet etter vask.

Mitt skap vel å merke ikke barnets, han har ryddig skap.

Jeg er fullstendig klar over at det er kjapt og enkelt å bare gjøre det men det går liksom ikke... To dager etter at jeg har ryddet i skapet er det like ille igjen... :(;)

Skrevet

Hehe, noen av uvanene jeg leser her har jeg også.

Noen ganger kan jeg være litt lat med det å rydde kjøleskap/skapet av varer som har gått ut på dato.

Det med å slenge klær i skapet etter vask, er også en uvane. Som FinesteGutt08+J-ulijente12 sier, rydder jeg i skapet, går det maks par dager før det blir rotete igjen. Derfor nytter det ikke å rydde der.

Skrevet

Jeg piller nese og spiser busene.... tongue.png

haha når jeg leste overskriften så tenkte jeg faktisk på å skrive akuratt det samme.

jeg også piller nese og spiser busene :P

Skrevet

Jeg kan ikke beskrive det, men jeg lager en slaks lyd med halsen (eller rundt om i den regionen) når jeg kjenner det klør i halsen å jeg skal "klø" meg :P å dette gjør jeg i søvne, samboeren blir gærn!

samme her :)

akuratt som om man skal rape bare presser med halsen så det kommer en sånn rar lyd.

det gjør jeg alltid når jeg klør i halsen :)

Skrevet

Jeg snyter meg og ser i papiret etterpå. Det er guffent men det har en praktisk årsak. Jeg hr lett for å å bihulebetennelse, så når snørra blir grønn, så er det på tide med nesespray og fenumax.

Skrevet

Jeg røyker :( klarer å slutte men klarer ikke å holde meg røykfri lenge. Men nå SKAL jeg klare det!

Skrevet

Er det så vanlig å spise busemenn? Gjør dere det foran barna? Kopierer de dere, og tror dere at alle barn som gjør det også har foreldre som gjør det?

Skrevet

Det er visst sunt for immunforsvaret å spise busemenn ;)

Skrevet

Spise busemenn??? Jeg spyr...tenk å kysse en som spiser sin egen "snue"???

Jeg raper, værste jeg kommer på. Og så barberer jeg meg sjelden under armene på vinteren....men det er fordi jeg ikke går i åpen trøye om vinteren, og jeg dusjer hver dag.

Skrevet

Spise buser er kvalmt, men å ikke barbere seg under armene.. fysj! Har aldri hatt hår under armene, barberte meg så fort jeg kom i puberteten.

Jeg har en fetisj for ekle lukter.. som feks kvisefyll (elsker å skvise og lukte etterpå). Og babybæsj og babypromp, og min egen promp... æsj

Skrevet

Jeg ser på papiret når jeg har snyte nesa

Jeg ser på papiret når jeg tørker meg etter do besøk både tiss og bæsj

Jeg piller nese og legger busemannen i lomma

Jeg vasker sjelden hendene

Jeg pusser kun tennene når jeg selv merker at jeg må

Skrevet

Jeg piller nese, men aldri foran andre

jeg ser på toalett papiret etter toalettbesøk

jeg klemme kviser

Jeg fiser mye

Skrevet

Det er visst sunt for immunforsvaret å spise busemenn ;)

Har garantert ingen ting å si. Det er åpent fra nesa og ned til munnhulen og videre ned i halsen. Det renner selvsagt ting fra nesa og ned svelget hver eneste dag, så det "forsvaret" får vi i oss uansett. For ikke å snakke om hver gang man snufser!

Skrevet

Jeg spiser busemenn, kun mine egne da.

Lukter på trusenen mine.

Skrevet

jeg klør på fitta, så lukter jeg på hånda mi etterpå.

Skrevet

Jeg piller nese, men tar de på et tørkepapir. Spiser de ikke, kan jo da få makk i magen.. Hahah. vet at det ikke stemmer, men sitter liksom litt i enda, og det er kvamlt å spise de.

Pleier å plukke på do, alene. Vil jo ikke at ungen skal ta mine uvaner.

Skrevet

jeg piller nese, også når busa er på fingeren , så strekker jeg frem handa og spør om samboeren min vil smake.

Skrevet

Buser styrker faktisk immunforsvaret. Jeg husker de nevnte det på nyhetene for noen år siden. De hadde forskning som støttet dette:) (Bare nevner det siden det var noen her som nektet at det var en sammenheng der;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...