Serepta Skrevet 26. mars 2012 #26 Skrevet 26. mars 2012 http://www.koelstra.no/produkter/latinique Oj, enda en.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #27 Skrevet 26. mars 2012 http://www.klikk.no/...ticle565524.ece Du var bedre enn meg til å google! Måtte ta bilde jeg... Ble så irritert... ;-D
Koala *g07* Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #28 Skrevet 26. mars 2012 Oi her tok det vist helt av hehehe. Men det gir jo meg som startet tråden flere vogner å se på. Og til Anonym som mente det var helt feil å kjøpte ei vogn som jeg ikke ser ungen så går nok det veldig bra skal du se Men takk for tips med de som man kan ha begge veier også. Ser nå at jeg blir å tråle butikker ja!
kike77 Skrevet 5. august 2012 #29 Skrevet 5. august 2012 Teutonia s3, tfk med multi x bag, abc design cobra, high treck, jane slalom og koelstra lathinique er alle trehjuls vogner som kan brukes begge veier! Ja, de kan brukes begge veier med BAGEN på, men når du tar av den og skal bruke sittedelen så er det bare mulig med barnet fra deg!!!!!!!!!!!! Jeg har sjekket de butikker som går an å sjekke på dette...!!' Sportsdelen på ABC Design Cobra kan brukes begge veier.
Bentix Skrevet 5. august 2012 #30 Skrevet 5. august 2012 Moutain buggy har også kommet med en innretning som gjør det mulig å ha barnet mot deg den første tiden. Aner ikke hvordan det fungerer, men står mer om det på www.mountainbuggy.com
magica fra tryll Skrevet 5. august 2012 #31 Skrevet 5. august 2012 Så festlig;) Hvor ble det av den anonyme nå??? Jeg har også en ABC design cobra med sittedelen MOT meg;) hehe
magica fra tryll Skrevet 5. august 2012 #32 Skrevet 5. august 2012 oj, så plutselig at det var en skikkelig gammel tråd...jaja
Dunkelranunkel Skrevet 5. august 2012 #33 Skrevet 5. august 2012 Har hatt Mountain Buggy og Tfk, og Simo kombi for den saks skyld. Anbefaler Mountain Buggy glatt! Den er eklere, finere, bedre, lettere å trille, større handlekurv under, lunere, tåler mer, rett og slett drømmevogna!
Iselilja Skrevet 5. august 2012 #34 Skrevet 5. august 2012 Har hatt Mountain Buggy og Tfk, og Simo kombi for den saks skyld. Anbefaler Mountain Buggy glatt! Den er eklere, finere, bedre, lettere å trille, større handlekurv under, lunere, tåler mer, rett og slett drømmevogna! Enig! Mountain Buggy er super!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå