Koala *g07* Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Har så lyst på en ny vogn, og da en trehjuling. Har selvsagt tittet på nettet å sett både TFK, easywalker, mountain buggy. Men synes det er vanskelig å vite hva man bør gå for. Trenger folks erfaringer tror jeg
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Easywalker har selv firhjulingutgaven, og er strålende fornøyd!!
frk Nilsen Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Har TFK og er kjempefornøyd med vognen. Hadde Quinny til førstemann, ok vogn, men ikke i nærheten av TFK
Vogndilla Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Du kommer til å få like mange ulike anbefalinger som det er medlemmer her inne, hehe;) Dra i butikken og prøv de ulike typene, det er mitt beste råd! Alle har ulik smak. Men de mest populære trehjulingene er jo babyjogger city elite, tfk twist, easywalker sky, mountain buggy urban jungle og teutonia s3. Lykke til!!
Koala *g07* Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2012 Hvordan er TFKen når det kommer til lengde på rygg, justeringer, og plass under?
Koala *g07* Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2012 Du kommer til å få like mange ulike anbefalinger som det er medlemmer her inne, hehe;) Dra i butikken og prøv de ulike typene, det er mitt beste råd! Alle har ulik smak. Men de mest populære trehjulingene er jo babyjogger city elite, tfk twist, easywalker sky, mountain buggy urban jungle og teutonia s3. Lykke til!! Hehe ja egentlig vet jeg vel det.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Jeg ville ikke kjøpt trehjuling. Jeg hadde også lyst på det, men i sportsdelen err det ikke mulig å ha barnet vendt mot deg når du triller. Dette er veldig viktig for barnets tilknytning og trygghet!!!
Vogndilla Skrevet 26. mars 2012 #8 Skrevet 26. mars 2012 Jeg ville ikke kjøpt trehjuling. Jeg hadde også lyst på det, men i sportsdelen err det ikke mulig å ha barnet vendt mot deg når du triller. Dette er veldig viktig for barnets tilknytning og trygghet!!! Finnes noen trehjulinger hvor man kan ha barnet mot seg da.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #9 Skrevet 26. mars 2012 Jeg ville ikke kjøpt trehjuling. Jeg hadde også lyst på det, men i sportsdelen err det ikke mulig å ha barnet vendt mot deg når du triller. Dette er veldig viktig for barnets tilknytning og trygghet!!! Finnes noen trehjulinger hvor man kan ha barnet mot seg da. Nei, det gjør ikke det. Ikke når man bytter til sittedelen.
frk Nilsen Skrevet 26. mars 2012 #10 Skrevet 26. mars 2012 Jeg ville ikke kjøpt trehjuling. Jeg hadde også lyst på det, men i sportsdelen err det ikke mulig å ha barnet vendt mot deg når du triller. Dette er veldig viktig for barnets tilknytning og trygghet!!! Finnes noen trehjulinger hvor man kan ha barnet mot seg da. Nei, det gjør ikke det. Ikke når man bytter til sittedelen. Quinny freestyle 3XL kan du ha begge veier.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #11 Skrevet 26. mars 2012 Jeg ville ikke kjøpt trehjuling. Jeg hadde også lyst på det, men i sportsdelen err det ikke mulig å ha barnet vendt mot deg når du triller. Dette er veldig viktig for barnets tilknytning og trygghet!!! Men ikke når du tar bort bagen. Vet den har en bag som kan brukes til ca 18 måneder men etter det må du bruke sittedelen som er på vogna og den går det ikke an å snu mot deg. Finnes noen trehjulinger hvor man kan ha barnet mot seg da. Nei, det gjør ikke det. Ikke når man bytter til sittedelen. Quinny freestyle 3XL kan du ha begge veier.
Vogndilla Skrevet 26. mars 2012 #12 Skrevet 26. mars 2012 Teutonia s3, tfk med multi x bag, abc design cobra, high treck, jane slalom og koelstra lathinique er alle trehjuls vogner som kan brukes begge veier!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #13 Skrevet 26. mars 2012 Teutonia s3, tfk med multi x bag, abc design cobra, high treck, jane slalom og koelstra lathinique er alle trehjuls vogner som kan brukes begge veier! Ja, de kan brukes begge veier med BAGEN på, men når du tar av den og skal bruke sittedelen så er det bare mulig med barnet fra deg!!!!!!!!!!!! Jeg har sjekket de butikker som går an å sjekke på dette...!!'
Vogndilla Skrevet 26. mars 2012 #14 Skrevet 26. mars 2012 Guri å påståelig du er da, slutt å prat om ting du ikke har greie på. Tror du meg ikke så google de ulike vognene, der vil du se bilder av de med sittedelene vendt MOT den som triller.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #15 Skrevet 26. mars 2012 Guri å påståelig du er da, slutt å prat om ting du ikke har greie på. Tror du meg ikke så google de ulike vognene, der vil du se bilder av de med sittedelene vendt MOT den som triller. Kom med en link som viser det!!! Selger ikke de vognene i Norge hvertfall.
Vogndilla Skrevet 26. mars 2012 #16 Skrevet 26. mars 2012 Bruk Google du så ser du fort at du tar feil...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #17 Skrevet 26. mars 2012 Teutonia s3, tfk med multi x bag, abc design cobra, high treck, jane slalom og koelstra lathinique er alle trehjuls vogner som kan brukes begge veier! Ja, de kan brukes begge veier med BAGEN på, men når du tar av den og skal bruke sittedelen så er det bare mulig med barnet fra deg!!!!!!!!!!!! Jeg har sjekket de butikker som går an å sjekke på dette...!!' NEI, her tar du feil. Jeg har Abc design cobra 2012 modell og SITTEDELEN kan snus begge deler. Dette VET jeg HELT SIKKERT da jeg har vært ute og trilla med den senest i dag med ungen min i sittedelen MOT meg. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #18 Skrevet 26. mars 2012 Bruk Google du så ser du fort at du tar feil... Drit og dra!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #20 Skrevet 26. mars 2012 Abc design cobra 2012, som du ser så kan man ha sittedelen mot seg. Dette er min vogn, man frå kjøpt dem bla på flust.no. Jeg bestilte fra kiddies24.de og betalte under 3000 totalt.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 26. mars 2012 #21 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har teutonia s3 og kan bare si at den spirtsdelen kan du ha begge veier!!!!!!!!!! Herregud. Her har vi byttet litt på. Så det er bare bull shit det du over påstår! Jeg har beviset i boden min.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 26. mars 2012 #22 Skrevet 26. mars 2012 Er foresten kjempe fornøyd med vogna mi! Tautonia S3. God, lett og deilig med håndbrems. anbefales. Brukt min fra nyfødt til nå 2 år og tre mnd og starter på i gjen med nyfødt i april/mai.
Serepta Skrevet 26. mars 2012 #24 Skrevet 26. mars 2012 http://www.klikk.no/foreldre/utstyr/article565524.ece
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #25 Skrevet 26. mars 2012 Abc design cobra 2012, som du ser så kan man ha sittedelen mot seg. Dette er min vogn, man frå kjøpt dem bla på flust.no. Jeg bestilte fra kiddies24.de og betalte under 3000 totalt. Fikk ikke med bildet da seff, men jeg har lagt det ut nå. Prøvde å google, men på allebilder er sittedelen i kjøreretningen så jeg måtte at bilde av min egen vogn. Puuuuh, da er vel den debatten over. var vel bildebevis som måtte fremskaffes???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå