Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #26 Skrevet 4. mai 2012 Har ikke sett på serien noe særlig, men er det virkelig noen i 2012 som er så lite opplyst at de ønsker å utsette barna sine for passiv røyking? Foreldre og besteforeldre som røyker inne enten med barn tilstede eller der det bor barn synes jeg er helt forkastelig!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #27 Skrevet 4. mai 2012 Synes det var moro å se på Rikke fordi hun og familien skiller seg veeeldig ut og var litt annerledes. Men får veldig dårlig inntrykk når jeg leser hennes holdning til barn og røyking, det bevitner bare om utolig uvitenhet.
Musemorbr / Skrevet 4. mai 2012 #28 Skrevet 4. mai 2012 Angående røyking er vel alt som bør sies rakt. Ellers er det vel ingen som kan finne noe å utsette på den jenta? Herlig menneske, etter min mening. En av de få, ja kanskje til og med den eneste i unge mødre, norsk og dansk, som er tvers igjennom hundre prosent ekte. Det må man da like.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #29 Skrevet 4. mai 2012 Makan til underholdningsverdi!!!! Hun ble garantert valgt ut pga at både hun og familien skiller seg ut. Ekstremt harry, harry levemåte etc, men sykt moro å se på, innimellom bare fniser jeg da det bare er toppen av hva som kan kalles å være typisk harry. Men en familie som er veldig glade i hverandre, det er det ingen tvil om. Bryllupet var jo så gjennomført harry at jeg bare satt og koste meg. Kanskje litt ekkelt når hun tok røykpause mens hun bretta setvietter folk skulle tørke seg rundt munnen med. Får håpe hun vaska fingrene etter røykepausen. Synes Rikke er søt på en snodig måte, men håper virkelig hun vet bedre enn å røyke innendørs eller rundt datteren sin
Rikkepw Skrevet 4. mai 2012 #30 Skrevet 4. mai 2012 Jeg vet som alle andre at røyk ikke er bra for barna. Så klart jeg gjør Blir bare veldig synd at et TV program skal forutsi noe annet. Alle vet at de klipper og styrer for og få best mulig PR, sånn er det bare. Men jeg vil ikke angre et sekund på at jeg har vært med, tvert imot.Jeg er meg selv, og som jeg ser er det noen som liker det Takk dere !
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #31 Skrevet 4. mai 2012 Det er moro å se på deg, selv om jeg bare må riste på hodet, fniser, blir litt flau over ting du sier og gjør.....men du skal ha kredit for å tørre å være en original, det er positivt. Synes jeg kjente igjen en av gjestene i brylluppet ditt. Var ikke hun med i unge mødre i forrige sesong?? Når er episodene egentlig spilt inn?
Rikkepw Skrevet 4. mai 2012 #32 Skrevet 4. mai 2012 Det er moro å se på deg, selv om jeg bare må riste på hodet, fniser, blir litt flau over ting du sier og gjør.....men du skal ha kredit for å tørre å være en original, det er positivt. Synes jeg kjente igjen en av gjestene i brylluppet ditt. Var ikke hun med i unge mødre i forrige sesong?? Når er episodene egentlig spilt inn? Hehe... Er bare meg selv, ærlig fra topp til tå :-) Joda, det er kusinen min, Christine fra sesong 8 :-) dette ble filmet i fjor, fra juni til september :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå