Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Det må jo bare være det mest harry jeg har sett.....hele familien!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 hehe, jaaaa. Enig!! Synes når de sitter rundt salongbordet i stua, i et SVÆRT rotete hjem, med colaflaskene og pappboksene med pommes frites på bordet, campingbussen stående ute og selvfølgelig sigaretter som røykes inne!! Men milde måne for et rotete hus, alt det rotete utenfor huset!! Men sikkert en god og kjÆrlig mor...det skal hun ha!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Enig...Men for en sammensveiset familie, fantastiks
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Ja de virket veldig spessielle og en smule late hele gjengen. Eller kanskje de bare er veldig uorganiserte. Ser for meg det er mye leting etter klær og diverse utstyr der i heimen. Kaotisk med mye liv Syns de er søte der de virrer rundt Syns huset ser rent ut, så virker som om det er mest rot pga at de er uorganiserte og ikke helt vet hvordan de skal holde orden i ting. Blir sikkert en del skippertak rydding i klesskap, garderobe, kjøkkenskap og uteområde. Så er det fint en liten periode, men så flyter det igjen siden de ikke helt forstår hvordan de skal få det til å fungere hele tiden. De legger aldri ting på samme plass igjen.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Virket som en veldig glad og sammensveiset familie da Og det er det viktigste synes jeg Og så lett som det var for henne å legge datteren sin, herlig ikke noe å bruke 2 timer på å sovne der nei..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Virker som er harmonisk gjeng, og det er vel viktigere enn at alt ser perfekt ut og overfladisk ut som hos maaange?? Og alle barna inkludert datteren virker rolige og lykkelige ut rett og slett.
Rikkepw Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Hehe... Jeg kan fortelle en ting, jeg er så fryktelig stolt av hjemme til mammaen min, som faktisk lider av en muskelsykdom. Kansje dere burde tenke dere om før dere skriver ? Mye som kan ligge bak et uorganisert hjem... Jeg er så utrolig stolt av den Harry familien min, og av dattra mi og av meg selv :-) dere aner ikke... Og følg med på neste sesong, da er jeg med igjen med EGEN campingbuss med en enda større del av den Harry og uorganiserte familien min :-)
Rikkepw Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Hehe... Jeg kan fortelle en ting, jeg er så fryktelig stolt av hjemme til mammaen min, som faktisk lider av en muskelsykdom. Kansje dere burde tenke dere om før dere skriver ? Mye som kan ligge bak et uorganisert hjem... Jeg er så utrolig stolt av den Harry familien min, og av dattra mi og av meg selv :-) dere aner ikke... Og følg med på neste sesong, da er jeg med igjen med EGEN campingbuss med en enda større del av den Harry og uorganiserte familien min :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Men hun virker utrolig snill og mannen hennes er superkjekk:) kommer langt med det!
Lillaorkide Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Rotete eller ei.. Synes hun virker som ei kjempehyggelig jente og flink mor!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 Synes det verste er at de røyker inne med dattera. Vet man ikke såpass at det er skadelig å utsette barn for passiv røyking?
Gulosten™ Skrevet 4. mai 2012 #13 Skrevet 4. mai 2012 Seriøst...? http://www.kreftforeningen.no/forebygg/tobakk/tobakk_og_kreft_17200 Sitat: Røyking – selv av og til-røyking og passiv røyking – forårsaker umiddelbart skade i kroppen som kan føre til alvorlig sykdom eller død (1). Det å inhalere selv små mengder tobakksrøyk kanskade DNA, somigjen kan føre til kreft.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 Så vidt jeg vet, er det vel min datter ? Jepp.. Og røyker jo ikke rundt henne hele tiden som dere antyder.. Og hva vet vel dere om det ?? Jeg kan faktisk ikke bestemme hva andre gjør i sitt hjem. Og litt røyk en gang i blandt dør de ikke av..!! Til å begynne med tenkte jeg at selv om du er ung; er du oppegående: jeg tar tilbake den! "litt røyk en gang i blant dør de ikke av" Jeg håper du innerst inne vet bedre enn dette!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #15 Skrevet 4. mai 2012 Så vidt jeg vet, er det vel min datter ? Jepp.. Og røyker jo ikke rundt henne hele tiden som dere antyder.. Og hva vet vel dere om det ?? Jeg kan faktisk ikke bestemme hva andre gjør i sitt hjem. Og litt røyk en gang i blandt dør de ikke av..!! Skremmende holdning!!!!! Å røyke innendørs med små barn er bare så lite ok som det kan få blitt. Barna blir utsatt for passiv røyking som er svært helsefarlig. Røyke innendørs generelt er bare så lavmål, og i tillegg med små barn som er helt uskyldig er utilgivelig og unødvendig ikke minst når man så enkelt kan gå ut oå terrassen. Rikke, vil du ikke at datteren din skal få ha frisk luft inne i hjemmet sitt, er det så vanskelig å gå utenfor når du må røyke???
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #16 Skrevet 4. mai 2012 Så vidt jeg vet, er det vel min datter ? Jepp.. Og røyker jo ikke rundt henne hele tiden som dere antyder.. Og hva vet vel dere om det ?? Jeg kan faktisk ikke bestemme hva andre gjør i sitt hjem. Og litt røyk en gang i blandt dør de ikke av..!! Små barn som blir utsatt for passiv røyking hver dag er farlig over tid. Og små uskyldige barn som lukter tobakk. At voksne mennesker utsetter barna de er glad i for dette bevitner om idioti. Trodde folk visste bedre i 2012.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 4. mai 2012 #17 Skrevet 4. mai 2012 jeg ser ikke serien; jeg reagerer utfra hva du faktisk skriver: det er holdningen din om at ungen ikke tar skade av "litt røyk i ny og ne" som får folk til å steile; for alt jeg vet har du et strigla hjem; og røyker ute: hvilket isåfall er flott: >folk reagerer på at du tar med deg jentungen til steder hvor det røykes inne; det er faktisk lov å be de du er på besøk til om å ta med røyken ut og ja; jeg skal innrømme at jeg nok dømmer deg litt utfra skriveriene dine her; på samme vis som du antagelig gjør mot meg:
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #18 Skrevet 4. mai 2012 Man kan fint skåne barna sine for passiv røyking. Og du har vel meldt deg på det tv-programmet av fri vilje. Klart folk uttaler seg om ditt privatliv, den burde du ha sett komme.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. mai 2012 #19 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har ikke sett serien og jeg hadde egentlig ikke tenkt å kommentere her, men Rikke, seriøst, syns du ikke at alle bør få kunne vokse opp i et røykfritt hjem? Vi voksne og vi som er foreldre bør i det minste sørge for at barna har et godt miljø i eget hjem. Ja, det er mye og mangt som er farlig og vi kan ikke skåne barna fra alt, det har du helt rett i, men i eget hjem der vi selv kan bestemme så bør vi alltid etterstrebe å gjøre det som er til det beste for barna, som å ikke røyke inne. Og når man vet hva passiv røyking kan føre til så bør man som mamma og pappa gjøre det beste for sine barn. Vil du virkelig at barna sine skal puste inn røyk og gasspartikler? Vil du at de skal lukte sur røyk? ønsker du at andre skal bemerke, eller i verste fall erte, ungene dine for at de stinker sigaretter? Når man er mamma og pappa så må man vokse opp når man ikke lengre kun tar valg på vegne av seg selv, men også for barna.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. mai 2012 #20 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Jeg har ikke sett serien og jeg hadde egentlig ikke tenkt å kommentere her, men Rikke, seriøst, syns du ikke at alle bør få kunne vokse opp i et røykfritt hjem? Vi voksne og vi som er foreldre bør i det minste sørge for at barna har et godt miljø i eget hjem. Så det at du ikke kan gjøre mer er ikke helt sant: Du kan begynne å røyke ute. Ja, det er mye og mangt som er farlig og vi kan ikke skåne barna fra alt, det har du helt rett i, men i eget hjem der vi selv kan bestemme så bør vi alltid etterstrebe å gjøre det som er til det beste for barna, som å ikke røyke inne. Og når man vet hva passiv røyking kan føre til så bør man som mamma og pappa gjøre det beste for sine barn. Vil du virkelig at barna sine skal puste inn røyk og gasspartikler? Vil du at de skal lukte sur røyk? ønsker du at andre skal bemerke, eller i verste fall erte, ungene dine for at de stinker sigaretter? Når man er mamma og pappa så må man vokse opp når man ikke lengre kun tar valg på vegne av seg selv, men også for barna. Er det vanskelig og skjønne hva jeg skriver ? Tydeligvis kjempe vanskelig... Huff !!!! Har jeg ikke formidla nok til at dere skjønner at jeg ikke røyker oppå barnet mitt ?? Får desverre ikke gjort så mye mer ... Valgene deres er tatt, så da får dere bare fortsette og ikke gidde og høre på meg !! i`m done!!! Selv om du ikke røyker foran barnet så setter giftpartiklene seg i sofa, gardiner, klær osv. og vil fortsatt være farlig å puste inn. Det sies at angrep er det beste forsvar og det stemmer nok her. Jeg tror at vet hva som er rett å gjøre for barna dine så jeg syns at du burde gjøre det istedenfor å trasse. Du er voksen, du er mamma og du må gjøre det du kan for å skape et godt miljø for barna dine. Husk at barna dine kan ikke velge selv så da må du ta gode valg på vegne av dem. Jeg er slett ingen antirøykefantast, men jeg er, som de fleste, såpass oppegående at jeg vet at røyking inne når man har barn er en dårlig idè. Det tror jeg du også vet. Og om du tror at vi lyver eller skrøner så foreslår jeg at du tar dette opp med helsesøster eller en fastlege. Endret 4. mai 2012 av Lykke Fryd ♥
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mai 2012 #21 Skrevet 4. mai 2012 Poenget er vel at dere røyker inne, og det er skrekkelig dumt...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. mai 2012 #22 Skrevet 4. mai 2012 Skjønner poenget... Men når jeg prøver og prøver og fortelle at jeg IKKE røyker inne, og dere fortsatt gir meg moralpreken, får jeg som sagt ikke gjort mer... Holder også på og slutte, for min og barnet mitt sin skyld! Jeg også vet at røyk ikke er bra, så absolutt... Da beklager jeg så mye, for når du skriver: "Og røyker jo ikke rundt henne hele tiden som dere antyder.. Og hva vet vel dere om det ?? Jeg kan faktisk ikke bestemme hva andre gjør i sitt hjem. Og litt røyk en gang i blandt dør de ikke av..!!" så tolket jeg det dithen. Beklager om jeg tok feil og FLOTT at du ikke røyker inne
Mandalas Skrevet 4. mai 2012 #23 Skrevet 4. mai 2012 Jeg liker Rikke kjempegodt! Hun og mannen er så utrolig herlige og søte sammen!
Gjest sandyBay1 Skrevet 4. mai 2012 #24 Skrevet 4. mai 2012 Nå er jeg voksen og har levd noen år. Men husker svært godt at besteforeldre m.m røyka inne og foreldre av venner røyka i bilen, men lever ennå. Reagerte heller ikke på¨det, da det var normalt på 70 og 80 tallet. MEN.... jeg aksepterer det ikke i dag og ingen får røyke hjemme hos meg. :/ Og ang familier, så er det vel samma åssen de ser ut og åssen de har det, bare de har hverandre Ha en flott helg!
Rikkepw Skrevet 4. mai 2012 #25 Skrevet 4. mai 2012 Jeg liker Rikke kjempegodt! Hun og mannen er så utrolig herlige og søte sammen! Taakk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå