Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #26 Skrevet 23. mars 2012 Ja, det var bra! Godt du tok det direkte med sykehuset. Måtte gå på Ursofalk selv i forrige svangerskap. Regner med at det går den veien denne gangen også... Venter på blodprøveresultater.. #5
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2012 #27 Skrevet 23. mars 2012 Flott! Jeg ble også satt på ursofalk de 5 dagene før jeg ble satt i gang. (skrev på side 1.) Jeg hadde nesten oppi 300 på den verdien du hadde 205 på, den siste diagnosen som kom på kvelden 1 time etter jeg fødte var akutt fettlever. (google om du vil vite). Hun hadde blitt tatt med ks uansett om hun ikke kom den dagen så veldig glad jeg fikk en rask og fin fødsel og at hun ikke ventet den timen ekstra :-) Veldig veldig spent på om det samme skjer igjen denne gangen . Legen min i hjembyen min og sykehuset ville ha meg på hyppige kontroller i neste svangerskap (dette) og hvis de så antydninger til forhøyelse skulle jeg settes i gang uansett i uke 37. Nå er jeg i en ny by , og de har bare himla med øynene over hele saken og synes ikke det var noe alvorlig, og ville heller ikke gi meg samme avtale som jeg hadde fått. Noe som hadde beroliget meg til 1000 helt til jeg kom hit. Har tenkt å kreve blodprøver når jeg kjenner symptomene, kreve resultatet ,ringe legen i hjembyen min /evt sykehuset og da dems vurdering så jeg har noe å stå på om det faktisk skulle skje at jeg må kjempe min sak her oppe. Utrolig dårlig at de kan ha så stor forskjell på helsevesnet i de forskjellige byene. De burde ha samme policy overalt, istede for å himle med øynene over en svært -svært alvorlig diagnose jeg fikk , og barnet skulle bli forløst med akutt ks. Ble litt langt men irritasjonen tok over igjen . hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå